zamknij
tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" Mini - pakiet 25 szt.

Producent: TM

Ocena: 4.93/5 na podstawie 83 ocen
Produkt dostępny Dostępność w sklepach i czas dostawy
Dostępny
5,00 

Punkty KSK: 0

Dostawa 7,99 zł, 
odbiór osobisty 0,00 zł, 
wysyłka:  natychmiast!
Dodaj produkt Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" Mini - pakiet 25 szt. do koszyka
Dodaj produkt Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" Mini - pakiet 25 szt. do schowka
Dostawa 7,99 zł, 
odbiór osobisty 0,00 zł, 
wysyłka:  natychmiast!

Opis produktu

Profesjonalne, papierowe tarcze sylwetkowe o wymiarach 195x250 mm stosowane powszechnie w szkoleniu żołnierzy i innych służb mundurowych. Plansza przedstawia popiersie żołnierza, a punktowane pola/części odpowiadają skuteczności naszego ostrzału. Jest to wersja pomniejszona tarcz NT-23P "Żołnierz".

Wprowadź nową jakość w swój trening i strzelecką rekreację!

Polecamy szczególnie:

- posiadaczom obronnych rewolwerów hukowo-kinetycznych miotających kule gumowe 10 mm.
- graczom ASG i Paintball, którzy chcą szlifować swoje umiejętności przed rozgrywką z przyjaciółmi.
- strzelającym z wiatrówek pistoletowych, którzy chcą sprawdzić się w dynamicznym strzelaniu.
- strzelającym z wiatrówek długich z optyką, którzy chcą poczuć snajperskie emocje.

Tarcze najlepiej umieścić na płaskiej powierzchni - w przypadku płyt drewnopochodnych przytwierdzamy je za pomocą pinesek, małych gwoździ lub zszywek i takera, a w przypadku płyt stalowych lub ścian możemy użyć taśmy klejącej.

Natomiast w warunkach outdoorowych, gdy improwizujemy strzelnicę, najpraktyczniejszym sposobem montażu tarczy będzie przytwierdzenie jej za pomocą pinesek lub takera do "bramki" z dwóch drewnianych palików wbitych w ziemię.  

Pakiet zawiera 25 szt.

Uwaga! Tarcze nie stanowią kulochwytu. Wybierając miejsce mocowania tarczy pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa i nie kalecz żywych drzew!

Opinie (83)

83 opinii Ocena: 4.93 / 5Dodaj opinięZobacz ranking opinii

  • 5/5

    Dzięki tej tarczy można nauczyć się dobrze strzelać polecam.

    Katarzyna Konowalczyk, 2018-08-30

  • 5/5

    Świetne tarcze do treningu ASG. Polecam.

    Mirand, 2018-08-17

  • 5/5

    dobre tarcze. Bardzo dobra widoczność z kilkudziesięciu metrów. Kontrastowe barwy tej tarczy pomagają w dobrym celowaniu i co za tym idzie w trafianiu w samą dychę. Strzelam z Hatsana Striker Edge i poniżej 9 nie schodzę

    robert, 2018-08-15

  • 5/5

    Dobra widoczność,jakościowo ok.

    Adam Adamski, 2018-08-12

  • 5/5

    Dobra cena za całkiem sporo szt. tarcz jakościowo są ok. Polecam.

    Karol Stobiński, 2018-07-31

  • 5/5

    Dobrze wykonane tarcze, polecam.

    Konrad Stolarski, 2018-07-28

  • 5/5

    dobra jakośc wykonania

    Adam, 2018-07-07

  • 5/5

    Fajny produkt w dobrej cenie Warto!!

    Marcin Zwoliński, 2018-06-26

  • 5/5

    Tarcze są świetne ,widoczne ,dobrze wykonane,Do strzelania tarczowego z pistoletu na odległość 20-25 M. Idealne.Polecam

    Marek Maryjewski, 2018-05-15

  • 5/5

    Fajne są.. Przypominają czasy gdy strzelałem w wojsku.. Super. Polecam.

    Andrzej Wylon, 2018-04-18

  • 5/5

    Tarcze solidnie wykonane, dobrze widoczne. Polecam

    Kacper Kłos, 2018-04-05

  • 5/5

    Wyraźne i dobrze widoczne przez lunetę przy około 150m odległości.

    JACEK, 2018-04-03

  • 5/5

    Bardzo dobre tarcze, kupuję je od dawna. Dobrze widoczne i rozmiar w sam raz na mniejsze odległości. Poza tym niska cena. Polecam.

    Krzysztof Zołotarski, 2018-03-22

  • 5/5

    Polecam do strzelań z optyką - widać od razu wyniki :)

    Agnieszka Jurkowska, 2018-03-16

  • 5/5

    Bardzo dobre tarcze. Polecam

    Piotr Kurczynski, 2018-03-16

  • 5/5

    Tarcza dość widoczna i dobra

    Robert Winiarski, 2018-03-05

  • 4/5

    Bardzo dobra tarcz, polecam

    Rafał, 2018-02-17

  • 5/5

    Dobra jakość.

    Dariusz Lisowski, 2018-02-07

  • 5/5

    polecam

    Jakub Gacek, 2018-02-05

  • 5/5

    Konkretne tarcze gorąco polecam.

    Kuba, 2018-01-25

  • 5/5

    Format i rodzaj jak najbardziej praktyczny. Polecam

    Krzysztof Marusiak, 2018-01-23

  • 5/5

    Stosuję te tarcze jako urozmaicenie dla standardowych 14x14, szczególnie przy sprawdzeniu się na dalszych odległościach, oraz do ustawienia przyrządów celowniczych. Dostarczane w zgrabnej tubie, którą łatwo zabrać ze sobą na miejsce strzelania.

    Michał Łuczak, 2018-01-02

  • 5/5

    Fajne tarcze, szczególnie na dalsze odleglosci z długiej albo strzelania dynamicznego z krótkiej.

    Gabriela Koszlaga, 2017-12-03

  • 5/5

    Super tarcze,

    Grzegorz Rowiński, 2017-11-27

  • 5/5

    Tarcze bardzo fajne. Idealny rozmiar. Polecam.

    Kamil Zakurzewski, 2017-11-24

  • 5/5

    Czytelne, idealne na zewnątrz, dobra cena.

    MM, 2017-11-23

  • 5/5

    Tarcze są bardzo dobrze wykonane. Polecam każdemu ;)

    Sebastian Kulik, 2017-11-16

  • 5/5

    Bardzo fajne tarcze.Wymiarami trafione i dobra cena.

    Remigiusz Tomkalski, 2017-11-04

  • 5/5

    Dobre wykonanie i czytelność

    Foser, 2017-11-02

  • 5/5

    tarcze tanie i spełniające swoją rolę

    Ewa Jurak, 2017-11-01

  • 5/5

    Świetna tarcza. Polecam!

    Piotr Stefan, 2017-10-11

  • 5/5

    Bardzo fajne tarcze, do strzelania dynamicznego idealne. Polecam

    Tomasz Gołoś, 2017-10-10

  • 5/5

    Polecam te tarcze , swietne do strzelania w terenie.

    Daniel, 2017-10-07

  • 5/5

    Dobre tarcze , polecam w plener

    Daniel, 2017-10-06

  • 4/5

    Ładne wykonanie, przyjemność w strzelaniu.

    Paweł S., 2017-09-13

  • 5/5

    OK, dobre wykonanie, czytelna tarcza,

    Kuba Piętka, 2017-08-20

  • 5/5

    Tarcze przede wszystkim tanie ale i spełniające jak najbardziej swoją rolę. Stylizowane na te wojskowe co jest dodatkowym plusem. Polecam

    Hubert, 2017-07-26

  • 5/5

    Dobra jakość. Fajny styl. Powinny być trochę sztywniejsze. super cena.

    Dominik, 2017-07-24

  • 5/5

    Tarcze dość duże. Do tego stosunek ilość do ceny na duży plus

    Mateusz Kurzyniec, 2017-07-20

  • 5/5

    Tarcze o fajnej wielkości. Do tego w genialnej cenie w stosunku do ilości. 5/5

    Mateusz Kurzyniec, 2017-07-19

  • 5/5

    Biorąc pod uwagę cenę 5zł za 25sztuk tarcz to produkt ten jest genialny. Tarcze mają idealną wielkość; nie są zbyt małe, by było ciężko trafić, ale również nie za duże. Polecam

    Mateusz Kurzyniec, 2017-07-18

  • 5/5

    produkt zgodny z opisem . Polecam :)

    izi01, 2017-07-16

  • 5/5

    Dobre tarcze za dobrą cenę

    Kacper, 2017-07-03

  • 5/5

    Dobre tarcze i niska cena. Polecam.

    Loter, 2017-07-03

  • 5/5

    Fajne cele. Trzeba się skupić na żółtym ryju :)

    Grzegorz Grabek, 2017-06-17

  • 5/5

    Dla mnie dobre do strzelania dynamicznego. Fajnie czasami odświeżyć oko po "zwykłych" tarczach

    Pawel, 2017-06-06

  • 5/5

    Fajne tarcze. Dobrze zapakowane w trwały kartonowy rulon

    Roman, 2017-05-22

  • 5/5

    Lepsze od tarcz standardowych. Dobra jakość wykonania, polecam!

    Maciej, 2017-05-18

  • 5/5

    Super tarcze. Warto mieć je w zapasie.

    Sowa, 2017-05-09

  • 5/5

    Tanie i dobrze wykonane. Dobry zamiennik zwykłych, monotonnych tarcz. Polecam

    Bartłomiej, 2017-04-22

  • 5/5

    Fajne tarcze w stylu wojskowym.

    Szlufo, 2017-04-20

  • 5/5

    Tanie i przydatne tarcze. Polecam.

    Mik, 2017-04-11

  • 5/5

    Klasyczna tarcza strzelecka do pistoletów. Polecam

    KOSHI_JOT, 2017-04-03

  • 4/5

    Fajne tarcze.

    Robert, 2017-02-26

  • 5/5

    Tarcze nie rwą się, pewna odskocznia od zwykłych tarcz.

    Arkadiusz, 2017-02-10

  • 5/5

    Fajne i tanie tarcze, odskocznia od zwykłych tarcz. Polecam

    Adam88, 2017-01-02

  • 5/5

    Dobre tanie tarcze. Polecam

    Pkonrad, 2016-12-08

  • 5/5

    Fajne i tanie tarcze.

    Pkonrad, 2016-12-07

  • 5/5

    suuupper :)

    Marzena Mikielska, 2016-11-13

  • 4/5

    Klasyczne tarcze średniej wielkości...Dobre do strzelania powyżej 15 metrów - w moim odczuciu papier z którego wykonano tarczę powinien być bardziej sztywny.

    Marcin Wątroba, 2016-09-21

  • 5/5

    Tarcze dobre do postrzelania dla zabicia czasu :) polacam

    Crazy#, 2016-08-15

  • 5/5

    Ciekawa odskocznia od zwykłych tarcz 14x14

    MP, 2016-08-04

  • 5/5

    Tarcze w sam raz do strzelania z pistoletów ale nie tylko,również do przestrzeliwania wiatrówek długich.Ponadto wyglądają bardzo profesjonalnie (militarnie).Jesli chodzi o sklep to jak zwykle bez zarzutu;bardzo szybka i sprawna dostawa.

    ajrosnow, 2016-05-25

  • 5/5

    Dobre tarcze w dobrej cenie.

    G, 2016-04-27

  • 5/5

    Tarcze bardzo fajne i tanie , przypominają mi strzelnicę wojskową.

    Roman, 2016-02-22

  • 5/5

    Bardzo dobre tarcze, fajna zabawa, spełnia oczekiwania.

    sniperelite, 2015-12-17

  • 5/5

    Bardzo fajne i tanie tarcze polecam

    Benio17, 2015-10-11

  • 5/5

    Tanie i solidne. Polecam.

    Szogun, 2015-09-11

  • 5/5

    Widać że to jest super produkt. Jest w taniej cenie i jest ich 25 szt.

    Ludwika Sienkiewicz, 2015-07-30

  • 5/5

    super produkt, używając go można poczuć się jak na prawdziwej strzelnicy. Polecam

    Jendrek, 2015-07-27

  • 5/5

    Bardzo fajne i tanie

    Rafał, 2015-07-08

  • 5/5

    Dobra tarcza w dobrej cenie. Szkoda tuszu na wydruki we własnym zakresie.Polecam

    Toms, 2015-06-11

  • 5/5

    Przypomniało mi się moje wojsko :)

    Artur Winnik, 2015-05-05

  • 5/5

    Za taką cenę warto przejść się do sklepu i to kupić. Polecam

    Grzegorz, 2015-02-05

  • 5/5

    Dobrze wykonana tarcza w dobrej cenie . Kto był w wojsku z sentymentu powinien do takiej postrzelać:)

    michał miszczyk, 2014-10-13

  • 5/5

    Tarcze to doskonałe uzupełnienie ekwipunku strzelca w każdym wieku. Za kilka złotych otrzymuje się 25 tarcz - nie warto "rzeźbic" na drukarce. Dobra jakośc papieru, kolorowe sylwetki. Naprawdę miło strzela się do takiego celu. Poza tym taki zestaw jest doskonałym rozwiązaniem np. na miniturniej - nadaje nie tylko realizmowi zabawie, ale ułatwia liczenie punktów. Sprawdziłem w praktyce - POLECAM !!!

    Aleksander Chrzan, 2014-06-06

  • 5/5

    tarcze dobre . jedyny - za to ze nie sa sztywne

    Marcin Walicki, 2014-04-27

  • 5/5

    Ten rodzaj tarczy pozwala ćwiczyć precyzję strzału zarówno z bliskiej jak i dalszej odległości. Tarcza jest wykonana solidnie.

    Radek, 2014-04-01

  • 5/5

    super tarcze, serdecznie polecam.

    Tomasz Kancik, 2013-10-07

  • 5/5

    dobre tarcze!!

    Tomasz Drzewiecki, 2013-09-29

  • 4/5

    mogłyby być sztywniejsze, ale za tą cenę i ilość są dobre do strzelania pistoletowego jak i karabinkowego z większych odległości, ich miękkość może być plusem przy improwizowaniu strzelnicy na zewnątrz

    Adam Olejnik, 2013-09-10

  • 5/5

    Bardzo fajniutkie :) szczerze polecam :)

    Magdalena Klajn, 2013-07-17

  • 4/5

    Tarcze dostarczono dobrze zabezpieczone co do ceny w promocji nie mam zastrzeżeń Ale przy zwykłej cenie przyczepił bym się do ich grubości Ostatnio kupowałem u was zwykłe tarcze ich grubość i sztywność robi wrażenie. Fakt te tarcz większa powierzchnia i sylwetka na tarczy jednym słowem ok fajne do strzelanie z większych odległości Polecam

    Tomasz A, 2013-06-25

Polecamy także

Produkty podobne