Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
200769646428213054
Dodaj produkt Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" - pakiet 10 szt. do porównania
Dodaj produkt Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" - pakiet 10 szt. do schowka

Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" - pakiet 10 szt.

Ocena: 4.94/5(132 opinie)

Producent:TM

Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:Dostawa tylko 3,99 zł!
12,99 
Dodaj produkt Tarcze sylwetkowe NT-23P "Żołnierz" - pakiet 10 szt. do koszyka
Klub Stałego Klienta
Za zakup tego produktu otrzymasz 1 pkt.
Zamień je na 0,50 zł zniżki! Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Dostępność
Sprawdź dostępność w sklepach
Wybierz sklep
Opis produktu

Profesjonalne, papierowe tarcze sylwetkowe o wymiarach 500x500 mm stosowane powszechnie w szkoleniu żołnierzy i innych służb mundurowych. Plansza przedstawia popiersie żołnierza, a punktowane pola/części odpowiadają skuteczności naszego ostrzału. Dostępna jest również wersja pomniejszona tarcz NT-23P "Żołnierz".

Wprowadź nową jakość w swój trening i strzelecką rekreację!

Polecamy szczególnie:

- posiadaczom obronnych rewolwerów miotających kule gumowe 10 mm,
- graczom ASG i Paintball, którzy chcą szlifować swoje umiejętności przed rozgrywką z przyjaciółmi,
- strzelającym z wiatrówek pistoletowych, którzy chcą sprawdzić się w dynamicznym strzelaniu,
- strzelającym z wiatrówek długich z optyką, którzy chcą poczuć snajperskie emocje.

Tarcze najlepiej umieścić na płaskiej powierzchni - w przypadku płyt drewnopochodnych przytwierdzamy je za pomocą pinesek, małych gwoździ lub zszywek i takera, a w przypadku płyt stalowych lub ścian możemy użyć taśmy klejącej.

Natomiast w warunkach outdoorowych, gdy improwizujemy strzelnicę, najpraktyczniejszym sposobem montażu tarczy będzie przytwierdzenie jej za pomocą pinesek lub takera do "bramki" z dwóch drewnianych palików wbitych w ziemię.  

Pakiet zawiera 10 szt.


Uwaga! Tarcze nie stanowią kulochwytu. Wybierając miejsce mocowania tarczy pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa i nie kalecz żywych drzew!

EAN: 2007696464282

Opinie (132)

132 opinieOcena: 4.94 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Świetne tarcze, ekspresowa przesyłka.

  • 5/5

    Tarcze super się spisują.

  • 5/5

    Dobre by potrenować!

  • 5/5

    Tarcze Żołnierz, bardzo fajne idealnie sprawdzają się do strzelania HDP i HDR .50, dodatkowo fajnie spakowane nie ma problemu z transportem.

  • 5/5

    Dobrze widoczna tarcza,z 10-15m z pistoletu fajna zabawa.Polecam

  • 5/5

    Dobre, używam do strzelania asg.

  • 5/5

    Tarcze sprawdzają się przy doskonaleniu celności. Godne polecenia

  • 5/5

    Klasyczna tarcza. Bez zastrzeżeń.

  • 5/5

    Bardzo dobrze odwzorowane tarcze strzeleckie. Zakupiłem 10 sztuk i jestem usatysfakcjonowana.

  • 5/5

    Oceniam obiektywnie, bo służyłem w W.P. Typowa tarcza, jak najbardziej przydatna do ASG i replik śrutowych. Polecam.

  • 5/5

    Witam! dobrej jakości standardowa papierowa tarcza strzelecka dla początkujących i tania, polecam.

  • 5/5

    Fajne tarcze. Wiadomo, trzeba jakiś stelaż żeby się trzymały. Polecam

  • 5/5

    Tarcze wyraźne dobrze widoczne . Fajna cena za 10 szt. Polecam.

  • 5/5

    bardzo dobra jakość

  • 5/5

    Te tarcze używam już wiele lat. Najpierw służyły do ASG, a teraz do treningu z broni ostrej. Dobrze widoczne z daleka

  • 5/5

    Tarcze bardzo dobre do treningu strzeleckiego z wiatrówek karabinków i ASG, z dużej odległości, 40-70, z różnych postaw.

  • 5/5

    Duża, tania, papierowa - czego chcieć więcej :) Polecam!

  • 5/5

    Tarcze zgodne z oczekiwaniami. Super zapakowane! W twardy tekturowy rulon o średnicy ok. 4 cm.

  • 5/5

    fajna tarcza, strzelnicowa, polecam

  • 5/5

    Jak dla mnie jedna z trzech-czterech kultowych wzorów tarczy strzeleckich. Absolutny must-have.

  • 5/5

    Dobre tarcze na strzelnice. Jednak materiał troche za cienki i nie nadają się do łatkownaia.

  • 5/5

    strzelam z mojego summit nitro i polecam! Wszystkie tarcze dobrze wydrukowane bez żadnych zniekształceń

  • 5/5

    Wysoka jakość!

  • 5/5

    Bardzo dobre tarcze, spakowane w twardy kartonowy rulon

  • 5/5

    Tarcza widoczna, wyraźną i świetnej jakości. Polecam.

  • 5/5

    Klasyka gatunku, polecam

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem.

  • 5/5

    Wszystko ok. U mnie na strzelnicy tylko tego używają. Chociaż sylwetka czarno biała jest lepiej kontrastującą.

  • 5/5

    Nie ma co tutaj dużo opisywać, produkt zgodny z jego założeniem. Dobrze wykonane.

  • 5/5

    Jest moc wspomnień ze służby jeszcze w LWP - działa ��‍♂️

  • 5/5

    Bardzo fajne tarcze do strzelania z wiatrówek krótkich. Przestrzeliny po śrucie są dobrze widoczne ( lepiej niż na tarczach Francuz ). Cena tarcz korzystna. Polecam.

  • 5/5

    Dobry produkt i cena śmieszna. Polecam

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem. Dobry wyraźny druk.

  • 5/5

    super do strzelań na odległość i dynamicznej zabawy

  • 5/5

    Klasyczny wzór wojskowy. Dobrze wydrukowane, brak wad fabrycznych. Dobrze widoczne na odległości 100m. Idealne do treningu

  • 5/5

    Wszystko ok. Tarcze przychodzą w kartonowej tubie. Papier cienki ale w sumie dobrze widać przestrzeliny. Polecam.

  • 5/5

    Od lat używam tych tarczy na 100 i 50 metrów i jestem z nich zadowolony.

    515
  • 5/5

    Można się na nich uczyć strzelania dynamicznego jak i do celu. Solidne wykonanie

  • 5/5

    Tarcza jak tarcza - JEST i służy :-)

  • 5/5

    Dobrze i czytelnie wykonana tarcza

  • 5/5

    dobre tarcze cały czas ich używam

  • 5/5

    Tarcze jak najbardziej ok, duży plus za duży rozmiar. Używam do strzelania z ASG.

  • 5/5

    Jak najbardziej polecam dla graczy ASG. Strzelam z Cymy 0.28 i jak najbardziej polecam tą tarcze. Pozdrawiam

  • 4/5

    Polecam używać na daleko

  • 5/5

    Dobra widoma tarcza na dlugi dystans, 50 metrow +

  • 5/5

    Dobre,niedrogie tarcze do treningu strzeleckiego. Polecam.

  • 5/5

    Bardzo dobre tarcze na dalsze odległości. Z bliska trochę za łatwo ;)

  • 5/5

    bdb jakość wykonania, zupełnie jak wojskowe idealne do treningu

  • 5/5

    Tarcza ok.

  • 5/5

    Porządny papier, dobra sylwetka, bardzo fajnie się celuje. Tylko brać.

  • 5/5

    Tarcze ok.

  • 5/5

    Dobre tarcze na długie dystanse dobrze widoczne .

  • 5/5

    Świetne tarcze.

    515
  • 5/5

    Tarcza bardzo dobrej jakości, polecam

  • 5/5

    Tarcza OK, spełnia swoje zadanie.

  • 5/5

    Super tarcza,polecam

  • 5/5

    Polecam.Gdy znudzi sie pykanie do tradycyjnej tarczy.

  • 5/5

    Tanie fajne tarcze.Idealna tarcza to treningu strzeleckiego. Polecam te tarcze wszystkim.

  • 5/5

    Jak już ktos pisał jedyna słuszna tarcza ��

  • 5/5

    Bardzo fajne

  • 5/5

    Wszystko w porządku, fajna tarcza.

  • 5/5

    Wszystko ok

  • 5/5

    Dobra tarcza, czytelna używana w wojsku

  • 5/5

    Dobra tarcza. Polecam

  • 5/5

    klasyka, jedyna wlasciwa tarcza strzelnicza :)) Polecam.

  • 5/5

    Super tarcze nawet na 25m

  • 5/5

    tarcza dobra bardzo polecam wszystkim

  • 5/5

    Bardzo profesjonalny sprzęt

  • 5/5

    Dobra jakość świetnie się w nią celuje

  • 5/5

    Dobra tarcza, ładnie widać przestrzeliny

  • 5/5

    Fajne tarcze, wyraźne, duże. Polecam

  • 5/5

    Duże tarcze idealne co dalszego strzelania

  • 5/5

    Świetne tarcze duża wyrażna

  • 5/5

    Tarcza jak to tarcza spełnia swoją funkcję.

  • 5/5

    Jest ok, Nasycenie kolorem przyzwoite.

  • 5/5

    Bardzo dobra duża tarcza. Cel dobrze widoczny. Cena przystępna.

  • 5/5

    Wnoszą nową jakość w strzelectwo wiatrówkowe i ASG. Powiew profesjonalizmu po tych wszystkich puszkach i kubeczkach po jogurtach ;-)))

  • 5/5

    Wnoszą nową jakość w strzelectwo wiatrówkowe i ASG. Powiew profesjonalizmu po tyh wszystkich puszkach i kubeczkach po jogurtach ;-)))

  • 5/5

    Duża tarcza w dobrej cenie 1zł=1szt

  • 5/5

    Świetne tarcze, polecam wszystkim!!!

  • 5/5

    Całkiem dobra tarcza , stosunek ceny do jakości produktu jak najbardziej adekwatna ,GORĄCO POLECAM

  • 5/5

    Fajna tarcza, kolory inne niż w tych tradycyjnych, co sprawia że cel się nie zlewa

  • 5/5

    Zwykła tarcza. Papier i nadruk dobrej jakości. Polecam

  • 5/5

    Tarcze duże, świetnie nadają się na strzelanie z rewolweru cp na 25m. Jakościowo bardzo dobrze wykonane. Polecam.

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem - polecam.

  • 5/5

    Wszystko bdb

  • 5/5

    tarcza duża strzelanie do niej to dobra zabawa POLECAM

  • 5/5

    Tarcza żołnierz jako cel na 50, albo 100 metrów i czego chcieć więcej

  • 5/5

    Konkretne tarcze,inne niż wszystkie,bardzo dobra jakość!

  • 5/5

    Badzo Dobra Tarcza.

  • 5/5

    Do treningu idealne.

  • 5/5

    Jedna z lepszych tarcz do których udało mi się strzelać. Cena przystępna. Polecam

  • 5/5

    Tarcze jak najbardziej polecam do strzelania z pistoletów/karabinów czy nawet łuków, najlepiej się sprawdzają na dystansie 10, 25, 50 metrów

  • 5/5

    Dobre do ćwiczenia skupienia strzałów.

  • 4/5

    Dobre tarcze, ale po kilku godzinach strzelania, trochę mi się kolory "rozmywają".

  • 5/5

    Produkt ok.

  • 5/5

    Tarcza OK, spełnia swoje zadanie.

  • 5/5

    Super tarcza do strzelania na zewnątrz lub do zabawy w opuszczonych budynkach. Dość spora, dobrze oznaczona, i do strzelania z bliska i do strzałów z większych odległości.

  • 5/5

    Duża powierzchnia. Nadają się do strzelania na dworze z większej odległości.

  • 5/5

    Dobra jakość

  • 5/5

    Duża powierzchnia, dobrze widoczne z daleka, zwinięte w tubie.

  • 5/5

    świetna rzecz, dobre wykonanie, polecam

  • 5/5

    Tarcze przydatne to strzelania dynamicznego. Ze sklepu przychodza opakowane w solidne tuby, więc nie ma obaw o zagięcia i zniszczenie w transporcie.

  • 5/5

    Moim zdaniem jest to najbardziej uniwersalna tarcza. Zarówno do strzelania precyzyjnego jak i dynamicznego.

  • 5/5

    Bardzo fajnie wykonana tarcza, duża powierzchnia a jeszcze więcej frajdy. Wszystko oki. Polecam

  • 5/5

    Świetne tarcze. Polecam.

  • 5/5

    Wszystko się zgadza, polecam

  • 5/5

    wszystko OK, polecam

  • 4/5

    Druk spoko, polecam!

  • 5/5

    Druk ok. Tarcza kwadratowa. Złotówka za sztukę a ile zabawy

  • 5/5

    Tarcze są duże i idealne do nauki strzelania czy też do samego kalibrowania przyrządów celowniczych w wiatrówce. Serdecznie polecam

  • 4/5

    Tarcze dobre tylko chyba trochę za drogie.

  • 4/5

    Tarcze bardzo fajne, jednak cena powinna być trochę niższa.

  • 5/5

    FAJNE NISKA CENA

  • 5/5

    Bardzo fajne tarcze. Dobre do strzelania na większe odległości.

  • 5/5

    Dobre tarcze na długie dystanse dobrze widoczne z ponad 60 metrów.

  • 5/5

    Dobre, porządnie wykonane tarcze w dobrej cenie - warte polecenia.

  • 5/5

    Chyba najlepsza z dostępnych tarczy. Zauważyłem że na strzelnicach też tych używają. Cena też w normie.

  • 5/5

    Dobre tarcze, polecam!

  • 4/5

    Dobre tarcze na długie dystanse

  • 5/5

    Świetne tarcze na długie dystanse , dobrze widoczne żółte pole nawet z ponad 100 metrów.

  • 5/5

    Dobra tarcza w dobrej cenie. Szkoda tuszu na wydruki we własnym zakresie.Polecam

  • 5/5

    Naprawdę dobre tarcze, widoczne z daleka i po prostu... świetnie się do nich strzela :)

    515
  • 5/5

    doskonałe tarcze sylwetkowe do strzelań wiatrówkowych na większe odległości. Ja używałem ich zarówno do wiatrówek długich, jak również do strzelań z wiatrówek-pistoletów krótkich. Dobra widoczność, bardzo łatwe w użyciu - do mocowania wystarczą pineski. Polecam umieszczenie na płycie pilśniowej lub na arkuszu styropianu, służących jako kulochwyt. Wówczas nie zaskoczy strzelającego żaden rykoszet.

  • 5/5

    Dobre tarcze w dobrej cenie, Polecam.

  • 4/5

    Bardzo dobre wykonanie, lecz osobiście standardowe wydają mi się bardziej praktyczniejsze.

  • 5/5

    Fajne tarcze za niską cenę opłaca się je kupić bo jest z nimi wiele frajdy.

  • 5/5

    Fajne aż szkoda je dziurawić ;)

  • 5/5

    Bardzo dobre tarcze !

  • 4/5

    ja tam myślę, że dobra stara puszka wystarczy :D

  • 5/5

    Polecam w 100% dobre wykonanie, dużo zabawy :)

  • 5/5

    bardzo porządnie wykonane tarcze, polecam

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49