zamknij
tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Okulary strzeleckie

59075229248673314

Producent: TM

Ocena: 4.85/5 na podstawie 284 ocen
Produkt dostępny Dostępność w sklepach i czas dostawy
9,99 

Punkty KSK: 0

Raty 0% PayU
Dostawa:
7,99 zł, 
odbiór osobisty: 0,00 zł,  
wysyłka:  natychmiast!
Dodaj produkt Okulary strzeleckie do koszyka
Dodaj produkt Okulary strzeleckie do schowka
Raty 0% PayU
Dostawa:
7,99 zł, 
odbiór osobisty: 0,00 zł,  
wysyłka:  natychmiast!

Opis produktu

Okulary strzeleckie chronią oczy przed uszkodzeniem w wyniku rykoszetowania. Regulowana długość ramiączek pozwala dopasować okulary zarówno na dużą, jak i na mniejszą głowę.

Okulary posiadają wytrzymałą, przezroczystą szybę z bezbarwnego plexi. Jest ona wyprofilowana w taki sposób aby chroniła oczy, także z boku, górną część policzków oraz łuki brwiowe.

Spełniają wymagania normy EN166

Rozmiar: uniwersalny

Opinie (284)

284 opinii Ocena: 4.85 / 5Dodaj opinięZobacz ranking opinii

  • 5/5

    Niezbędnik dla każdego strzelca i majsterkowicza. Ochrona wzroku to podstawa. Niespełna 10zł i masz spokój - oko nie odrośnie;)

    , 

  • 5/5

    10zł za podstawową ochronę to dobra cena. Jestem zdania, że lepiej dmuchać na zimne, dlatego chociażby takie proste okularki warto posiadać.

    , 

  • 5/5

    Śmiesznie i tanie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa zabawy z wiatrówką i nie tylko - np. majsterkowanie bez okularów ochronnych w ogóle nie wchodzi w grę. Uważam ten produkt za absolutne minimum bezpieczeństwa (o używaniu mózgu nie wspominam).

    , 

  • 5/5

    Dobra rzecz za niską cenę

    , 

  • 5/5

    solidna ochrona

  • 5/5

    Polecam. Konieczne dla ochrony oczu. Regulowana długość nauszników. Parę razy zaliczyłem już rykoszet śrutu BB, co prawda nie w oko, ale to tylko kwestia ilości strzałów.

    , 

  • 4/5

    Okulary oczywiscie dobre ale tylko na strzelanie po swoim terenie lub mozna gdzies sie wcisnac duzo osob nie wpuszcza z slabymi okularami ;/

    , 

  • 5/5

    Nie kupi nic lepszego w tej cenie. Jakosc jest zadowalająca.na asg starczy

    , 

  • 4/5

    Super jak na swoją cenę. I niezbędne przy każdym strzelaniu.

    , 

  • 5/5

    Dobre wykonanie chronią przed rykoszetem.

    , 

    515
  • 5/5

    Opłacalny zakup. Szczególnie, że okulary chronią też oczy z boku, Jestem z nich bardzo zadowolony.

    , 

  • 5/5

    Produkt poprawny.

    , 

  • 5/5

    Bezpiecznie i tyle w temacie. Polecam

    , 

  • 4/5

    Dobre i tanie okulary.

    , 

  • 5/5

    Dobra i tania ochrona oczu, POLECAM

    , 

  • 4/5

    Jak komuś oczy miłe, to rzecz konieczna.

    , 

  • 5/5

    Na zdjęciu tego nie widać, ale po bokach też jest ochronne tworzywo zasłaniające oko od boków. Okulary są także regulowane.

    , 

  • 5/5

    tanie i wytrzymałe

  • 4/5

    Okularki sprawdzają sie w boju . Są solidnie zbudowane dzięki czemu skutecznie chronią nasze cenne oczy . Jedynym mankamentem jaki zauważyłem były delikatne rysy które były widoczne po tym jak w nie oberwałem . Polecam

    , 

  • 5/5

    najlepsze tanie okulary

    , 

  • 5/5

    najlepsze tanie okulary

    , 

  • 5/5

    Podstawowa rzecz do kupienia przy zabawach strzeleckich, a za razem tania. Jakosć wykonania w porządku, nic do zarzucenia. Polecam!

  • 5/5

    Niezbędny element podczas strzelania, Polecam

    , 

  • 5/5

    Okulary dobrze przylegają do twarzy, nie ograniczają widoczności. Nie zauważyłem też większego zniekształcenia obrazu. Dodaj do tego że wygląda się w nich naprawdę stylowo.

    , 

  • 5/5

    Zakładajcie okulary do strzelania, jakiekolwiek. Śrut wystrzelony przez brata odbił się i uderzył właśnie w okulary. Jest zarysowanie i małe wykruszenie, ale mam oko.

    , 

  • 3/5

    Okulary odpowiadają jakością swojej cenie. Niestety łatwo jest je zarysować.

    , 

  • 5/5

    bardzo fajny gadzet ochronny nie tylko przy strzelaniu

    , 

  • 5/5

    Polecam

    , 

  • 5/5

    Jak za tą cenę lepsze takie okulary niż ich całkowity brak.Polecam.

    , 

  • 5/5

    Tanie, są ok.

    , 

  • 5/5

    Wytrzymałe okulary w dobrej cenie, polecam!

    , 

  • 5/5

    tanie jak na początek świetnie się nadają polecam jednak kupić 2 sztuki na wszelki wypadek

    , 

  • 5/5

    Okulary solidnie wykonane i tanie. Bardzo dobra i skuteczna ochrona oczu przy strzelankach ASG.

    , 

  • 5/5

    Okulary jak na tak niską cenę są bardzo wytrzymałe.

    , 

  • 5/5

    Okulary solidne i tanie. Dobrze przylegają do twarzy. Duży plus za regulację zauszników, dzięki czemu można je nałożyć mając na nosie okulary korekcyjne. Polecam

    , 

  • 5/5

    Super okulary jak na tą cene. Wytrzymałe,nie parują i są regulowane

    , 

    515
  • 5/5

    Za tę cenę - bardzo przyzwoita pozycja. Nosi się je wygodnie, nie parują, nie rozmywają ani nie zniekształcają obrazu.

    , 

  • 5/5

    Super okulary sprawdzają się w boju :)

    , 

  • 4/5

    Całkiem dobre na początek, ale polecam zainwestować w lepsze.

  • 5/5

    Używałem cały poprzedni sezon. Nic więcej nie potrzeba

  • 5/5

    Niezłe okulary w dobrej cenie....spełniają swoją rolę.

    , 

  • 5/5

    Wygodne i bardzo dobrze wykonane

  • 5/5

    Niezbędna rzecz podczas strzelań .Wygodne wytrzymałe i tanie.Polecam

    , 

  • 5/5

    Polecam spoko okularki

    , 

    515
  • 5/5

    Bardzo dobre okulary, odbiły mnóstwo kulek 0,40

    , 

  • 5/5

    Niezbędna rzecz podczas strzelań na krótkich dystansach.Polecam.

    , 

  • 5/5

    Wyglądają dobrze. Jeszcze nie wiem jak wytrzymała bo trafiła w nią kulka. Do strzelania do tarczy raczej idealne. Polecam i pozdrawiam.

    , 

  • 5/5

    Polecam

    , 

  • 5/5

    Spoko okularki w dobrej cenie

    , 

  • 5/5

    Zgodne z opisem polecam

    , 

  • 5/5

    Dobre okularki wytrzymałe

    , 

  • 4/5

    Tanie, solidne, średnio wygodne - jak na 10 zł nie można oczekiwać więcej Moje przyszły porysowane więc "ucinam" im za to gwiazdkę.

    , 

  • 5/5

    Jak na początek świetne.

    , 

  • 5/5

    strzelałem do nich z bliskiej odległości z wiatrówki i są tylko delikatne wgniecenia , ale nadal nadają się do użytkowania

    , 

  • 5/5

    Spełniają swoją rolę, nieco uwierają po dłuższym noszeniu ale nie ma co narzekać za tę kasę.

    , 

  • 5/5

    Okulary bardzo wytrzymałe wygodne i tanie. Polecam.

    , 

  • 5/5

    Bardzo wygodne, wytrzymałe i tanie okulary

    , 

  • 4/5

    Okulary spełniają swoją funkcję. Tanie i wytrzymałe.

    , 

  • 5/5

    Estetyczne okulary ochronne. Niska cena jest dużym atutem.

    , 

  • 4/5

    Niezbędna ochrona oczu za tą cenę nie wymagajmy top klasy:) polecam

    , 

  • 5/5

    strzelałem do tych okularów z wiatrówki i pistoletu wiatrówki, widać delikatne wgniecenia , po założeniu na twarz te wgniecenia nie przeszkadzają w celowanu i strzelaniu , warto je kupować

    , 

  • 5/5

    Tanie i solidne, warto je mieć zwłaszcza strzelając z kulek BB.

    , 

  • 5/5

    wytrzymałe okulary, nie ma się do czego doczepić. Polecam !

    , 

  • 4/5

    Wygodne wytrzymałe i tanie

    , 

  • 4/5

    Tanie i solidne są świetne

    , 

  • 4/5

    Tanie,bezpieczne okularki strzeleckie polecam.

    , 

  • 5/5

    za 10zł otrzymujemy solidny produkt o bardzo fajnym ''Dizajnie'' plus za ochronę boków oraz regulacje zauszników,dodatkowo używam poza strzelaniem do koszenia trawy podkaszarką ;-)

    , 

  • 5/5

    Zwykłe tanie okulary, ale trzeba przyznać że są bardzo wytrzymałe

  • 4/5

    spoko , narazie są dobre

    , 

  • 5/5

    Za tą cenę nie znajdziesz lepszych! Polecam.

    , 

  • 5/5

    Zwykłe tanie okulary, ale trzeba przyznać że są bardzo wytrzymałe.

    , 

  • 5/5

    Niedrogie i dobre

    , 

  • 5/5

    Okulary bardzo dobrze przylegają do twarzy, dzieki czemu dobrze chronią oczy. Zdecydowanie polecam do rekreacyjnego strzelania zwłaszcza za taką cenę ;)

    , 

  • 5/5

    Jak to kolega pisal wyzej akbo nizej. Do rabania drewna koszenia trawy do stolarki wszystkiego mozna uzywac. Super wygodne moze nje sa ale praktyczny sprzet jak za ta cene

    , 

  • 5/5

    Okulary pasują idealnie już nie raz uratowały oczy... Świetne

    , 

  • 5/5

    Fajny sprzęt. Polecam

    , 

  • 5/5

    Przydatne zabezpieczenie do różnych prac fizycznych np. rąbania drzewa.

    , 

  • 5/5

    Bardzo dobre okulary, niezniszczalne przez kulki, cena świetna.

    , 

  • 4/5

    Okulary zdały egzamin, polecam

    , 

  • 5/5

    Okulary pasują zarówno na osobę dorosłą jak i na dzieci. Polecam używać przy każdym strzelaniu, ochrona wzroku to podstawa.

    , 

  • 5/5

    Świetne okularki. Regulacja pozwala na to, że pasują na moją głowę jak i mojego synka 8-latka. Ps. Nie wyobrażam sobie aby strzelać bez nich rykoszet może się trafić w każdej chwili szczególnie przy strzałach wykonywanych przez dziecko.

    , 

  • 5/5

    Bardzo dobre okulary w super cenie, dzięki regulacji długości oprawek świetnie pasują zarówno na "młodego" jak i trochę starszego strzelca ;-)

    , 

  • 5/5

    Za taką cenę lepszych nie będzie. Trwałe, wygodne, duży plus za regulację zauszników, dzięki czemu pasują zarówno na duże jak i małe głowy i są w sam raz na rodzinne strzelanie.

    , 

  • 5/5

    Cena adekwatna do wykonania. Wszystko OK.

    , 

  • 5/5

    Mam te okulary, od dłuższego czasu. Noszę je podczas strzelania z wiatrówki, rykoszet zawsze się może zdarzyć. Testowałem je, wytrzymały trafienie kulką ołowianą wystrzeloną z wiatrówki CO2, na ok 8m. Niestety jak większość okularów nie pasują idealnie na moją głowę :/

    , 

  • 5/5

    Niezbędny produkt do podstawowej ochrony oczu . POLECAM!

    , 

  • 5/5

    Wszystko ok

    , 

  • 5/5

    Niedrogie i mocne polecam

    , 

  • 5/5

    Zakupione dla synka 6 lat. Idelanie przylega do twarzy, nic sie bokiem nie przedostanie. Kulka jeszcze nie oberwal ale wyglada na solidną robote.

    , 

  • 4/5

    Produkt dobry. Dobra proporcja ceny do jakości. Polecam

    , 

  • 5/5

    ok. Dobra cena, dobra jakość. Spełniają swoją rolę.

    , 

  • 5/5

    za tą cenę okularki spoko, dobra widoczność, osłania oczy i trochę policzki, jak do tej pory jeszcze na szczęście się nie przydały, rykoszety nie szły w twarz :D

    , 

  • 5/5

    Dobre i mocne ,uratowały mi oczy od rykoszetu kuli aluminiowej.

    , 

  • 5/5

    Bardzo dobre okulary. Polecam

    , 

  • 5/5

    Dobre i wytrzymałe okulary, spełniają swoją rolę. Polecam

    , 

  • 5/5

    Okulary bardzo zachęcam do kupna

    , 

  • 4/5

    Świetne okulary ochronne, przydadzą się do rąbania drewna i koszenia, nie tylko do strzelania. Dobra cena.

    , 

  • 4/5

    Strasznie parują

    , 

  • 5/5

    Jest OK. wytrzymałe i wygodne

    , 

  • 5/5

    Proste, tanie okularki. Idealne na początek.

    , 

Polecamy także

Produkty podobne