Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Bransoletka Paracord 550 Black

697042201012010441
Bransoletka Paracord 550 Black

EAN: 6970422010120

Ocena: 4.92/5 na podstawie 110 ocen

Producent: TM

Produkt dostępnyDostępność w sklepach
9,99 19,99 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: 3,99 zł 
Darmowe zwroty, ikona
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
`
Dodaj produkt Bransoletka Paracord 550 Black do koszyka
Zadzwoń i zamówtel:713474749
Dodaj produkt Bransoletka Paracord 550 Black do schowka
Dostępne wersje produktu
Opis produktu

Bransoletka na nadgarstek, która jest w rzeczywistości zapasem linki, zaplecionej w zgrabny skrótowiec - kilkanaście razy zapleciony węzeł skracający i porządkujący linkę. Przydatny gadżet i bardzo oryginalna, męska biżuteria.

Bransoletka survivalowa wykonana z oryginalnego i wytrzymałego paracordu 550 (7 rdzeni). Bransoleta posiada zapięcie na klamrę. Po rozwinięciu otrzymujemy 3,5 m mocnej i wytrzymałej linki.

Paracord 550 posiada wytrzymałość statyczną do 250kg.

Paracord znajduje różnorakie zastosowanie:
- troczenie i zabezpieczanie ekwipunku
- bransoletki, troczki do latarek i noży
- rękojeści do noży - oploty
- linka mocująca, biwakowa, lina do budowy schronienia
- bransoletki survivalowe
- sznurowadła
- sznur do prania 

Dane techniczne
Kolor: Black
Wytrzymałość statyczna linki: 250 kg
Średnica linki: 5 mm
Długość paracordu: 3,5 m
Długość bransolety: 23 cm
Producent: TM

Opinie (110)

110 opinii Ocena: 4.92 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Fajny paracord. Może służyć jako gadżet na rękę. Trochę trudności sprawia zawiązanie ponowne bransoletki. Mino wszystko polecam.

  • 5/5

    Fajny dodatek, który warto mieć

  • 5/5

    Mały gadżet a tyle uśmiechu na ręku dziecka

  • 5/5

    Stylowy dodatek, a w awaryjnej sytuacji może się przydać

  • 5/5

    bardzo ładna i wytrzymała bransoleta, gorąco polecam

  • 5/5

    Fajny i stylowy dodatek

  • 5/5

    Dobrze się nosi, warto mieć przy sobie zwłaszcza że niewiele kosztuje.

  • 5/5

    Fajny gadżet w dobrej cenie. polecam

  • 5/5

    Za promocyjną cenę 9,99zl bardzo fajna jako taki gadżet dla każdego kto interesuje się bushcraftem, militariami itp. Dużo nie kosztuje a w awaryjnych sytuacjach może posłużyć jako sznurówka czy sznurek na pranie.

  • 5/5

    Polecam. Fajna na prezent.

    515
  • 5/5

    Świetny pomysł na prezent.

  • 5/5

    Dokupiłem jako dodatek do innych zakupów, a okazał się przydatny. Przez formę bransoletki łatwo jest go dopiąć np. do plecaka i zawsze jest pod ręką.

  • 5/5

    Bardzo fajna ozdoba jak i bardzo użyteczna w trudnych chwilach. Zdecydowanie polecam

  • 5/5

    bransoletka git

  • 5/5

    Super. Zapas linki zawsze może się przydać. U mnie dopięty do plecaka.

  • 5/5

    Taniej wyjdzie osobno kupno paracordu, ale w razie W gdy go nie będziemy posiadać przy sobie, to jest to niezastąpione rozwiązanie. Polecam

  • 5/5

    Fajny gadżet w dobrej cenie.

  • 5/5

    Dobry zakup. Rozmiar w sam raz.

  • 5/5

    Fajny i tani gadżet dla dziecka, w atrakcyjnej cenie

  • 5/5

    Tania naręczna rzecz. Zawsze to kawałek sznurka, który można wykorzystać w razie potrzeby.

  • 5/5

    Polecam.

    515
  • 5/5

    Fajna i całkiem dobrze wyglada na reku. Troche moze razic klamra ale ogolnie ok. Polecam

  • 4/5

    Ciekawa ozdoba, a zarazem użyteczna. Trochę duża dla ludzi o wątłej budowie.

  • 5/5

    Bardzo fajna bransoletka plecam każdemu do kupna. :)

  • 5/5

    Szybka wysyłka, towar zgodny z opisem. Brakuje możliwości regulacji długości. Trzeba rozpleść i zapleść na nowo. Nadmiar niestety "dynda".

  • 5/5

    dobra opaska ale mój nadgarstek jest trochę za chudy i jest luźna

    515
  • 5/5

    Bardzo wytrzymała, używam już kilka lat. Regularnie prana nie ma śladu codziennego noszenia

  • 5/5

    Fajna rzecz, dobrze się prezentuje, warto mieć parę metrów mocnego sznurka w razie potrzeby. Raczej na nieco mniejszy nadgarstek - chyba, że da się to jakoś poluźnić (nie wiem). Generalnie polecam.

  • 5/5

    Fajna bransoleta, super się ją nosi. Jest to już moja druga bransoleta z tej serii. Uwaga: nadaje się raczej na szczupły nadgarstek. Wcześniej kupiłem sobie w wersji camo teraz pora na czarną zwłaszcza w tej cenie. Nigdy nie wiadomo kiedy linka się przyda a i dobrze prezentuje się na ręce.

  • 4/5

    Polecam, produkt zgodny z opisem, spełnia moje oczekiwania

  • 5/5

    Stylowa i wygodna, polecam

  • 5/5

    Świetna polecam

  • 5/5

    Stylowa polecam

  • 5/5

    Dobrze wykonana bransoletka o świetnym wyglądzie. Na nadgarstek około 18cm pasuje idealnie.

  • 5/5

    stylowa i przydatny kawal sznura

  • 5/5

    Fajna w dotyku i trwała bransoletka

  • 4/5

    Bransoletka użytkowana już rok i nadal się trzyma.Polecam wszystkim fanom bushcraftu i nie tylko.

  • 5/5

    Awaryjny kawałek linki, który można przytroczyć do plecaka, nerki, organizera lub nosić na nadgarstku. Raz wykorzystałem na urlopie jako sznurek do prania. Polecam w sytuacjach awaryjnych.

  • 5/5

    Wygodna i solidna :)

  • 4/5

    Dobrze się prezentuję i dobra linka.

  • 4/5

    Fajna przydatna rzecz w nagłych przypadkach

  • 5/5

    Bardzo ciekawa bransoletka, świetnie się prezentuje.

  • 5/5

    Ładnie się prezentuje na ręce . Polecam na prezent :)

  • 5/5

    Tania i ładna bransoletka z paracordu, warto mieć przy sobie, polecam.

  • 5/5

    Idealnie pasuje, polecam na prezent.

  • 5/5

    Doskonały pomysł na niedrogi prezent :)

  • 5/5

    Najprostrza. Najlepsza. Polecam

  • 4/5

    niezły gadżet

  • 5/5

    Stylowa i praktyczna, można w łatwy sposób skrócić jeśli jest zbyt duża.

  • 5/5

    Dobry pomysł na tani prezent.

  • 5/5

    Fajny gadżet. Idealny na prezent.

  • 5/5

    Bardzo stylowo prezentuje się na ręce.

  • 5/5

    Praktyczna i estetyczna, przyczepiam ją zazwyczaj do plecaka

  • 5/5

    Przyjemny, niedrogi gadżet, który może się przydać w wielu sytuacjach; w rozsądnej cenie i o przyzwoitej jakości

  • 5/5

    Tania, praktyczna opaska. Oprócz ciekawego wyglądu zawiera konkretny zapas linki. Zaletą jest wyprofilowana klamra.

  • 5/5

    Przydatny drobiazg. Estetyczny wygląd i setka potencjalnych zastosowań.

  • 5/5

    Świetny gadżet ale przede wszystkim przydatny. Polecam

  • 5/5

    Warto posiadać za te 15 zł :)

  • 5/5

    Między innymi również służy jako zawieszenie do wiosla :) Super sprawa. Jak zawsze z Militaria.pl

    515
  • 4/5

    ładny gadżet , jednak do tej pory nie używany praktycznie

  • 5/5

    Prosta, funkcjonalna i wygodna bransoleta. Polecam

  • 5/5

    Warto mieć w razie potrzeby, dość często pękają mi sznurówki w butach, gdy następny raz się to stanie będę miał mocny zamiennik :)

  • 5/5

    Stylowy i co najważniejsze przydatny.

  • 5/5

    fajne. POLECAM.

  • 5/5

    Bardzo przydatny gadżet - w razie potrzeby mamy zawsze do dyspozycji kilka m paracordu do wykorzystania

  • 5/5

    Fajna i funkcjonalna bransoletka, którą można nosić i użyć w wrazie potrzeby związania czy przywiązania czego lecz szkoda jej psuć bo fajnie wygląda xd.

  • 5/5

    Wytrzymała, w edc zawsze się przyda, polecam.

  • 5/5

    Kawał przydatnej i wytrzymałej linki

  • 5/5

    Bransoletka Paracord 550 doskonała na "męski" prezent. Nigdy nie wiesz, kiedy i do czego taka lina się przyda. Bardzo wytrzymała!

  • 5/5

    zawsze moze sie przydac jako wymiana sznurówki, czy w ostateczności możemy użyć kawałek linki jako rozpałki w trudnych warunkach. zastosowań jest sporo...

  • 5/5

    Wytrzymała i przydatna, polecam

  • 5/5

    Kawał trwałej linki polecam dla każdego.

  • 5/5

    Nosze ja przy kluczach...jest pod reka.

  • 5/5

    Bardzo fajna barnsoletka, polecam wszystkim, jestem mega zadowolony.

  • 5/5

    Bardzo fajna bransoletka, ładnie wykonana, a zawsze możne sie przydać a najmniej oczekiwanym momencie. Polecam.

  • 5/5

    Przydatne parę metrów linki zawsze pod ręką, Polecam

  • 5/5

    Super gadżet do EDC

  • 5/5

    Polecam wszystkim + szybki odbiór w sklepie.

  • 5/5

    Wygodna i praktyczna. Polecam

  • 5/5

    Wygodne i praktyczne.

  • 5/5

    Fajny gadżet, można całkiem zapomnieć o tym, że ma się ją na dłoni, a może kiedyś się przyda.

  • 5/5

    bardzo przydatna

  • 5/5

    polecam

  • 5/5

    Przydatny drobiazg.Polecam każdemu.Mocna linka zawsze pod ręką.

  • 5/5

    Jest całkiem elegancka, funkcjonalności jeszcze nie miałem okazji przetestować ale mam nadzieję, że się przyda wtedy kiedy będzie naprawdę potrzebna. Fajny towar

  • 5/5

    Kilka metrów solidnej linki, które można zmieścić właściwie do każdej kieszeni, o ile nie chce się jej nosić na ręce. Nie zaszkodzi, a warto mieć coś takiego przy sobie.

  • 4/5

    Dość dobra bransoletka za niewielką cenę.

  • 5/5

    Linki jeszcze nie musiałem rozplątywać, więc się nie wypowiem. Natomiast łatwość noszenia super. Trzy dni i dwie noce miałem na ręku (założyłem na próbę) i w ogóle o niej zapomniałem. Wygląda ciekawie.

  • 5/5

    Bransoletka rewelacja wytrzymała w końcu to parakord a raczej zapas na czarną godzinę

  • 5/5

    Wytrzymała i praktyczna bransoletka

  • 5/5

    Bardzo fajna i przydatna bransoletka. Daje przydatny zapas linki i zajmuje mało miejsca.

  • 5/5

    Bransoletka z paracordu stanowi jedną z rzeczy , z którymi nie rozstaje się na co dzień , zapasowe 3,5m sznurka przydać się może na wypadzie do lasu , biwaku czy nawet w centrum miasta. Wygląda świetnie na nadgarstku , koszt nie wielki . Polecam

  • 5/5

    Porządnie zapleciona bransoleta paracord, można ją uczciwie polecić.

  • 5/5

    Bardzo fajna i wytrzymała bransoletka polecam

  • 5/5

    Dobra bransoleta, dobra jakość. Wytrzymała nawet kulig w górach ciągnąc małe sanki za saniami - co mnie zaskoczyło i to bardzo pozytywnie. Więc jak najbardziej mogę polecić

  • 5/5

    świetnie się nosi,lina wytrzymała sprawdzona wręcz ekstremalnych warunkach

  • 5/5

    Bransoleta świetnej jakości, niestety zapomniałem uwzględnić obwodu mojego nadgarstka... Nada się na prezent ;)

  • 5/5

    Bardzo fajny i ciekawy gadżet. Może mieć dużo zastosowań, Mam nadzieję, że kiedyś się przyda, albo może lepiej nie. hihi

  • 5/5

    fajna bransoletka dobrze wykonana,świetnie się ją nosi przydatna rzecz. :]

  • 5/5

    Solidna, stylowa itd. itp. ... Wady żadnej nie znalazłem :-)

  • 5/5

    Posiadam takowa bransoletke ktora zostala juz zuzyta. Linka pozwala udzwignac 250 kg( sprawdzila sie przy 120kg). Zostala mi sama uprzaz gdyz jeszcze nie musialem z niej korzystac. Polecam ten produkt :)

  • 5/5

    Bardzo fajnie wygląda na ręku. Jest dużo grubsza, niż myślałem, ale to jej dodatkowy atut. Jeszcze jej nie rozplatałem , bo martwię się czy uda zapleść się ponownie, a nie ma instrukcji, jak to robić. Ogólnie polecam. Świetny gadżet.

  • 5/5

    Fajnie się nosi, fajnie wygląda i nawet trzyma. Ale spleść ponownie już nie umiem, mogłaby być jakaś instrukcja. Natomiast jako "jednorazowy" gadżet na sytuację podbramkową jest świetne, zwłaszcza tą cenę.

  • 5/5

    Produkt jest bardzo dobrej jakości i szybko został dostarczony do mnie

  • 5/5

    gadżet a raczej biżuteria pasuje do wszystkiego ;) ma wiele zastosowań co jest dobrym rozwiązaniem.

  • 5/5

    Towar zgodny z opisem. Gadżet godny polecenia wszystkim z uwagi na różnorodne zastosowanie.

  • 5/5

    Bransoletka bardzo fajna, masywna, gadżet nie dość że można nosić na ręku jako ozdobę to w sytuacjach awaryjnych daje zapas wytrzymałej linki. Bardzo fajny pomysł na prezent dla osób które mają zacięcie survivalowe. POLECAM, ja jej nie noszę jedynie do garnituru.

  • 5/5

    stylowy gadżet! mocna linka, która w ekstremalnej sytuacji może zrobić różnicę. polecam!

  • 4/5

    Solidna i praktyczna, bardzo dobrze wykonana, lecz dla mnie zbyt szeroka i gruba, niestety nie ma w opisie szerokości i grubości na zdjęciach wygląda na mniejszą, w rzeczywistości jest bardzo gruba no ale w końcu to 3,5m solidnej linki

  • 5/5

    Solidna, Wytrzymała a przede wszystkim praktyczna ozdoba EDC ;-)! Polecam!

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Ikona Zadzwoń:
71 347 47 00