Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
135984
Dodaj produkt Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna do porównania
Dodaj produkt Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna do schowka

Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna

Ocena: 4.96/5(80 opinii)

Producent:Tigerwood

Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:Dostawa tylko 3,99 zł!
49,99 

Powiadom mnie o dostawie brakujących wariantów

Dodaj produkt Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna do koszyka

Powiadom mnie o dostawie brakujących wariantów

Klub Stałego Klienta
Za zakup tego produktu otrzymasz 4 pkt.
Zamień je na 2,00 zł zniżki! Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Dostępność
Sprawdź dostępność w sklepach
Wybierz sklep
Opis produktu

Punisher to postać, którą zna prawie każdy. Koszulka z krótkim rękawem Tigerwood Punisher to produkt dedykowany wszystkich fanom tego kultowego bohatera.

T-Shirt wykonano w 100% z bawełny, która jest miękka i przyjemna w kontakcie ze skórą. Tkanina jest także lekka oraz trwała. Luźny krój nie ogranicza swobody ruchów.

Na klatce piersiowej znajduje się grafika z dużym logo Punishera (złowieszczo wyglądająca czaszka). Nadruk nie traci kolorów w praniu i podczas długotrwałego noszenia.

Dane techniczne
Kolor: czarny
Materiał: 100% bawełna
Gramatura: 180 g/m2
Producent: TigerWood, Polska

Dane techniczne

Dane techniczne

Kolor/kamuflażCzarny
Nazwa odcienia/kamuflażuCzarny
Długość rękawaKrótki
TermoaktywnaNie
DopasowanieLuźna
MateriałNaturalny
Skład materiału100% bawełna
UwagiNa klatce piersiowej znajduje się grafika z dużym logo Punishera
Opinie (80)

80 opiniiOcena: 4.96 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Wygodna, dobra koszulka

  • 5/5

    Koszulka świetnie się prezentuje. Bardzo dobra jakość

  • 5/5

    Kolejna koszulka z tej firmy, jakość bardzo dobra I niezła cena. Rozmiarówka zdecydowanie "swobodna", więc osoby nawet wysokie, ale szczupłe raczej rozmiar mniejszy.

  • 4/5

    Dobra jakość materiału i nadruku. Niestety rozmiarówka mocno rozjechana - mam 188cm i 93kg, a L-ka okazała się za duża.

  • 5/5

    Po ponad roku użytkowania nic się nie dzieje ,dobra jakość dzianiny i nadruku. Polecam !

  • 5/5

    Dobry materiał, rozmiarówka ok

  • 5/5

    T-shirt dobrej jakości, nadruk trwały. Godny polecenia.

  • 5/5

    Koszulka miła w dotyku, porządny materiał. Polecam��

  • 5/5

    Bardzo wygodna koszulka, zwężane rękawy, wysoka jakość materiał miły w dotyku

  • 5/5

    Jeszcze nie nosiłem, tylko badałem organoleptycznie. Materiał miły w dotyku, nadruk dobrze naniesiony. Polecam w ciemno.

  • 5/5

    Wszystko super! Koszulka dość duża. Normalnie noszę XL tutaj bym ocenił na XXL.

  • 5/5

    Zamawiałem rozmiar L, jest trochę luźniejsza niż sądziłem, ale jakościowo super. Polecam !

  • 5/5

    świetna koszulka, to już moja kolejna...

  • 5/5

    Super jakosc. Nadruk po wielu praniach i suszeniu w suszarce bez śladów zniszczenia. Polecam!

  • 5/5

    bardzo fajna koszulka wszystko ok

  • 5/5

    jestem zadowolony z zakupu, niezła gramatura, wzór według uznania dla mnie spox

  • 5/5

    Super koszulka i brak gryzących metek. :) Żona ma damską wersję tego t-shirt'u

  • 4/5

    dobra koszulka w dobrej cenie

  • 5/5

    Bardzo fajnie wykonana koszulka.

  • 5/5

    Koszulka z dobrego materiału, wytrzymała. Logo po kilku praniach mam wrażenie, że lekko się miejscami ściera ale to nadaje tylko Punisherowi charakteru.

  • 5/5

    Fajna koszulka, wykonana z dobrej jakości bawełny.Nadruk trzyma się świetnie, koszulka zaliczyła już sporo prań, zachowuje swój kolor, nie płowieje. Polecam

  • 5/5

    Struktura materiału jak i motyw super sprawa. Polecam

  • 5/5

    Koszulka spełnia moje wymagania

  • 5/5

    Super koszulka i świetna jakość, nadruk też bardzo dobrej jakości.

  • 5/5

    Fajna koszulka, rozmiar przy 182 cm ok. Zobaczymy jak będzie się zachowywać po praniu. Zadowolony.

  • 5/5

    Dobra jakość, kilka prań ma za sobą i dalej jak nowa.

  • 5/5

    Bardzo dobry materiał oraz nadruk! Jestem zadowolony!

  • 5/5

    Bardzo fajna!:) Juz 3 prania i nie widze roznicy z nowa. Wzrost 186 ,75kg i L jest tycke za duza, ale M bylaby za mala Polecam!

  • 5/5

    Dobra jakość. Nadruk trwały. Kupiłem kolejną.

  • 5/5

    Bardzo dobra koszulka, cena również adekwatna ;)

  • 5/5

    T-shirt wygodny. Trwały nadruk. 100% polecam.

  • 5/5

    Super koszulka. Cena i jakość jak najbardziej ok.

  • 5/5

    Kolejna koszulka TigerWood i kolejne zadowolenie.

  • 5/5

    T-shirt dobrej jakości, nadruk trwały. Godny polecenia.

  • 5/5

    Polecam. Bardzo fajna koszulka.

  • 5/5

    Koszulka klasa sama w sobie. Polecam 100%.

  • 5/5

    Tigerwood dobra jakość. Nic dodać nic ująć. Super koszulka.

  • 5/5

    Super koszulka. Wszystko ok.

  • 5/5

    koszulka wygodna i przyjemna w dotyku

  • 5/5

    Dobra jakość materiału i nadruku.

  • 5/5

    Fajna koszulka, ciekawy motyw, cena adekwatna. Polecam

  • 5/5

    Świetna koszulka ale trzeba zwracać uwagę na rozmiarówkę.

  • 5/5

    Dobrze leży. Dobra jakość w stosunku do ceny.

  • 5/5

    Wykonanie w porządku, nadruk prezentuje się zacnie

  • 5/5

    jak zwykle super.

  • 4/5

    Dobra jakość bawełny Nadruk proporcjonalny do rozmiaru Fajna

  • 5/5

    Bardzo dobry materiał wysoka gramatura cena bardzo dobra w stosunku do jakości.

  • 5/5

    Klasyk z punisherem, super

  • 5/5

    Dla osobnika o wymiarach 181cm z lekkim mięśniem piwnym rozmiar L jest w sam raz. Koszulka z dobrego gatunkowo materiału. Po praniu w 40-stu stopniach lekko kurczy się w granicach normy, dzieki temu koszulka jest bardziej dopasowana. Trwały nadruk.

  • 5/5

    Fajna koszulka, spoko materiał. Dla fanów Punishera.

  • 5/5

    Jest wygodna, mocna i wytrzymala. Polecam.

  • 5/5

    Za taką cenę spodziewałem się bardzo cienkiego materiału,jednak zaskoczony zostałem pozytywnie.Materiał nie jest gruby ale też nie cienki.Nadruk wydaję sie dobrej jakości.Zobaczymy po kilku praniach.

  • 5/5

    Dobra jakościowo koszulka. 188cm(normalna budowa ciała) i rozmiar XL jest troszkę za duży :) Polecam

  • 5/5

    Koszulka wykonana z dobrego materiału. Fajnie się prezentuje.

  • 5/5

    Fajna koszulka , dobra jakość wykonania

  • 5/5

    Super koszulka, dobry materiał. Po praniu trzyma fason i kolor. Mam już dwa wzory i będą kolejne.

  • 5/5

    Przystępna cena za wysoką jakość wykonania. Miła w dotyku - dobrze się nosi. Punisher dobrze wykonany.

  • 5/5

    Super wygodna polecam

  • 5/5

    Fajna koszulka, fajny nadruk. Polecam zastanawiającym się

  • 5/5

    Super jakość.

  • 5/5

    Bardzo wygodna i szybko schnie. Super jakość. Polecam.

  • 5/5

    Dobry materiał, fajny materiał, 4 prania kolor ten sam. Polecam.

  • 5/5

    Kupiłem ją jakieś dwa trzy miesiące temu , mimo wielokrotnego prania nic się nie sprało ,ogólnie dobra rzecz w dobrej cenie

  • 5/5

    Wygodna, rozmiar ok polecam

  • 5/5

    Dobra jakość materiału. Koszulka wygodna i dobrze wygląda.

  • 5/5

    Super jakość

  • 5/5

    Bardzo dobra jakość materiału. Przyjemnie się nosi.

  • 5/5

    Bardzo dobry jakościowo materiał. Polecam

  • 5/5

    Przewiewna bardzo przyjemny materiał

  • 5/5

    Super jakość - cztery prania: trzyma kolor i wymiary;). Polecam

  • 5/5

    Bardzo fajny t-shirt, wygodny z dobrą gramaturą.

  • 5/5

    Super koszulka, dobra jakość materiału i nadruku!

  • 5/5

    Prawilny T-shirt, nowoczesny design i wysoka jakość bawełny. Jeśli ktoś lubi taki klimat to gorąco polecam :)

  • 5/5

    Produkt godny polecenia.

  • 5/5

    Bardzo fajny i przyjemny w dotyku t-shirt trwały nadruk polecam

  • 5/5

    Super jakość polecam

  • 5/5

    Koszulka super. Nadruk klasyk.

  • 5/5

    Tower jakościowo rewelacja.

  • 5/5

    PUNISHER, klasyk. Nawet nie ma co sensu rozpisywać. Super.

  • 5/5

    Koszulka wykonana z bardzo dobrego materiału. Polecam

Warto dokupić
Zestawy
Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna
Czapka z daszkiem M-Tac Vent Flex RipStop Coyote Brown (40569017-56)

Koszulka + czapka z daszkiem

67,99 zł
Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:gratis!
Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna

Koszulka + okulary przeciwsłoneczne

109,98 zł
Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:gratis!
Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna
Szorty Pentagon BDU Cinder Grey (K05011-17)
Szorty Pentagon BDU Cinder Grey (K05011-17)

Sztuk: 1

110,49 zł 129,99 zł

Koszulka + szorty

160,48 zł 179,98 zł
Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:gratis!
Produkty podobne
zamknij
zamknij
Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna (T-shirty i inne koszulki)
Koszulka T-shirt TigerWood Punisher - czarna

Wybierz rozmiar:

Tabela rozmiarów

RozmiarSMLXLXXL
Długość całkowita (cm)7072767777
Szerokość na wysokości pach (cm)4651566067
Długość rękawa po zewnętrznej (cm)2323232424
 




Tolerancja dla podanych wymiarów może wynosić +/- 2 cm

E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49