Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Emblemat velcro Texar PL (55-EMPL-AC)

5902414818729103302
Emblemat velcro Texar PL (55-EMPL-AC)

EAN: 5902414818729

Ocena: 4.64/5 na podstawie 86 ocen

Producent: Texar

Produkt dostępnyDostępność w sklepach
8,00 
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: 3,99 zł 
Darmowe zwroty, ikona
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
`
Dodaj produkt Emblemat velcro Texar PL (55-EMPL-AC) do koszyka
Zadzwoń i zamówtel:713474749
Dodaj produkt Emblemat velcro Texar PL (55-EMPL-AC) do schowka
Opis produktu

Emblemat velcro (rzep) Flaga Polski, wykonany z żakardu.

Wymiary: 55 x 35 mm
Materiał: żakard
Producent: Texar, Polska

Opinie (86)

86 opinii Ocena: 4.64 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Wszystko ok. Polecam.

  • 5/5

    Najlepsza naszywka pod względem ceny. Bardzo ładnie wygląda i solidnie trzyma się na rzepach.

  • 5/5

    Bardzo fajnie wygląda na kamizelce, polecam

  • 5/5

    Idealnie spisze się na kamizelce, hełmie lub mundurze, polecam

  • 5/5

    Fajny gadżet za niewielkie pieniądze. Ładnie się prezentuje. Polecam

  • 4/5

    Starannie wykonana naszywka, jednak kolor biały odbija trochę do różowego, ale z daleka do akceptacji.

  • 5/5

    Bardzo szybko, sprawnie i w 100% zgodnie z opisem, polecam

  • 5/5

    Co tu dużo pisać nasza piękna FLAGA :) mała nie rzuca się w oczy, a pięknie pasuje do ubrania. U mnie na kurtce puchowej robi swoje :)

  • 5/5

    Wszystko ok polecam

  • 4/5

    Dobrze wykonana, jedyny minus to biel wpadająca w róż.

  • 5/5

    Jestem zadowolony.

  • 5/5

    Naszywki z rzepem velcro dobre na mundur, plecak.

  • 5/5

    Starannie wykonane. Polecam

  • 4/5

    Dobrze się trzyma. Kolory po kilku miesiącach się nie zmieniły.

  • 5/5

    Bajeczna !

  • 5/5

    Rewelacja !

  • 5/5

    Cena super wykonanie super

  • 5/5

    Szacunek za wykonanie. Cena super

  • 5/5

    Polecam !

  • 5/5

    Naszywka jest ok. Rzep trzyma bardzo dobrze.

  • 4/5

    Naszywka fajna, ale kolor biały zbyt wchodzi w różowy...

  • 5/5

    dobrze wykonane lecz ten biały mógłby być bardziej biały niż różowy

  • 5/5

    Bardzo fajna mała naszywka nie życia się w oczy

  • 5/5

    Fajna mała naszywka na mundur lub Chełm polecam nie życia się w oczy

  • 5/5

    Polecam dobra naszywka

  • 3/5

    produkt dobry,tylko barwy narodowe w kolorze różowym

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonane

  • 3/5

    Biały podchodzi pod kolor różowego. Produkt nie jest zgodny ze zdjęciem lub zdjęcie jest mylące. Po nie waż rzep trzeba dokupić oddzielnie. Oczywiście pod naszywką są ("haczyki") lecz nie ma rzepu który przymowywuje się do ubrania.

  • 4/5

    Flaga dobrze wykonana, jednakże biały kolor przypomina bardziej różowy...

  • 5/5

    Dobra jakość wykonania. Fajnie się prezentuje na plecaku.

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonane

  • 5/5

    Emblemat bardzo dobrze wykonany teraz mój plecaczek z tą Flagą dostał charakteru

    515
  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonane nie ma lepszych w tej cenie

  • 5/5

    Dobry produkt, cena niska a rzep trzyma znakomicie. Jedynie biały kolor lekko wpada w róż co jednak nie rzuca się w oczy.

  • 5/5

    Na czapkę i nie tylko w sam raz.

  • 5/5

    Fajna naszywka "klei" się. Ok.

  • 5/5

    Emblematy ładnie wykonane, rzepy mocno trzymają, tylko biała część flagi wpada lekko w różowy kolor. Może po praniu przebarwienie zniknie.

  • 5/5

    Kolory na fladze przeżyły rzucanie plecaka do rowów i innych brudnych miejsc.

  • 5/5

    Dokładnie wykonany, bez przebarwień.

  • 5/5

    Duży i mocno przyczepiający się rzep. Ładnie ozdabia organizer. Mój akurat nie był przebarwiony, a kolory są wyraziste.

  • 2/5

    Nie uwierzyłem, ale poprzednicy mieli rację. Kolor biały jest jakby lekko zafarbowany i wygląda na delikatnie różowy. :/

  • 5/5

    Ładnie wykonana. Solidny rzep.

  • 5/5

    Emblemat na rzep ładnie prezentuje się na plecaku. Polecam.

    515
  • 5/5

    Mocny rzep trzyma solidnie

  • 4/5

    Niestety ale biel na tej naszywce wpada w lekki różowy

  • 4/5

    Produkt jest dobrze wykonany. Jedynym minusem jest kolor biały który z bliskiej odległości jest różowy.

  • 4/5

    Zamiast bieli jest róż hmmmmm flagę mamy biało czerwoną a nie różowo czerwoną. solidne rzepy.

  • 4/5

    Towar zgodny z zamówieniem jedyny minus to to biel jest z bliska różowa.

  • 2/5

    Na dwóch zamówionych naszywkach zamiast bieli jest róż.

  • 5/5

    Dobrze wykonane emblematy, dobrze się trzymają bluzy, koszulki i plecaka. Polecam.

  • 5/5

    Posiadam kilka sztuk, rzep trzyma mocno. Polecam.

  • 5/5

    jakość ok

  • 5/5

    ładny dobrze wykonany emblemat. dobrze się trzyma czapki. polecam.

  • 3/5

    Zamówiłem dwie naszywki i na dwóch naszywkach zamiast bieli jest ,,róż". Z daleka nie widać ale z bliska rzuca się to w oczy.

  • 4/5

    Bardzo ładnie wykonany emblemat za niewielkie pieniądze. POLECAM

  • 4/5

    Wszystko ok poza tym że kolor biały jest lekko różowy.

  • 4/5

    Ogólnie ok, jedna gwiazdka mniej gdyż dopiero z bliska widać jakiej barwy jest ten "biały"

  • 5/5

    Dobrze wykonana, nie pruje się. Polecam

  • 5/5

    Tania i dobrze wykonana naszywka.

  • 5/5

    Dobre wykonanie. Fajny dodatek. Polecam.

  • 5/5

    Emblemat jak emblemat. Jakość zdaje się ok,

  • 5/5

    Patriotyczny dodatek do munduru, piękny akcent.

  • 5/5

    Dobre emblematy

  • 5/5

    Dobre wykonanie, mocny rzep

  • 5/5

    Kupiłem dla synów: chcieli mieć flagę na plecakach. Produkt zgodny z opisem i ładnie wykonany. Polecam

  • 5/5

    Dobra wykonanie. Rewelacyjny stosunek jakości do ceny.

  • 3/5

    Dobre wykonanie jak narazie nie zauwazylem zadnych wystajacych nitek wada jest to ze szybko sie brudzi

  • 3/5

    Jakość OK, gorzej z kolorami. Czerwony w porządku ale biały mocno wpada w róż i wygląda to średnio. Dodatkowo mogłaby być trochę mniejsza.

  • 4/5

    Dobre wykonanie ale zamiast białego mam różowy

  • 5/5

    Trwała naszywka, rzep mocno trzyma.

  • 5/5

    Dobry, mocny rzep

  • 4/5

    Niestety mój egzemplarz, jak na foto, poza kolorem ok Zwrócono

    514
  • 5/5

    naszywka fajna polecam

  • 5/5

    Super! Fajnie wygląda na czapce!

  • 5/5

    Cóż napisać... po prostu trzeba kupić!

  • 5/5

    Mocny rzep. Bardzo polecam.

  • 5/5

    Więcej niż ozdoba.

  • 5/5

    Więcej niż ozdoba.

  • 5/5

    Flagi z bardzo mocnym rzepem.

  • 5/5

    Dobra jakość,trzyma mocno. Polecam

  • 5/5

    Bardzo fajnie wykonany mocny rzep

    515
  • 5/5

    Mocny rzep. Polecam.

  • 5/5

    Polecam, dobrze się trzyma i super wygląda

  • 5/5

    Dobra jakość rzep trzyma jak nalezy

  • 4/5

    55 x 37 mm, dobra plakietka z tzw. ramką. Rzep trzyma ale jak ktoś chce mieć na stałe sugeruję przeszyć w rogach bo ramka powoduje ich zaginanie się. Doczepiłem do plecaka od Helikona. Nie ma co przepłacać, polecam.

    514
  • 5/5

    Super jakość. Rzep trzyma sie super. Polecam!

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail