tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Radosław Walo

Poniżej możesz zobaczyć opinie wybranej osoby.

Zobacz także rankingi opinii

1 opinia

  • Rad3c,

    /5

    Jestem posiadaczem tego pistoletu od nie dawna, zakupilem go w sklepie a nie przez internet chcialem go najpierw obejrzec jak na pierwsy rzut oka bardzo ladny pistlecik. Na poczatek musze powiedziec ze mam calkiem inne odcucia niz wszyscy piszacy na temat anics'a tego czy tez skiffa to prawie jedno i to samo. Mianowicie chodzi o to ze pust wcale nie chodzi ciezko ktos nawet powiedzial ze topornie chodzi wrecz lekko wiec nie wiem o co chodzi tym wszystkim ludkom moze trzeba sie ruszyc na silownie panowie:) Co do magazynka ja go laduje bez pomocy czego kolwiek tzn golymi palcami i palcami bez problemu go dopycham tylko lancuszek trzeba podciagac do gory czym dluszszym i cienszym niz ow palec ale naboje wchodza gładko Ladowalem go pierwszy raz i nie mialem z tym problemu. Co do samego wykonania to jest bardzo przyjemny jak sie na niego patrzy i trzyma w dłoni ma tutaj tylko jeden mankament magazynek tandetnie wystaje pod rekajescia tak jak widac na zdjeciu ale to nawet lepiej bo jest lepsze oparcie malego palca. Ogolnie wykonanie 9/10 za ten magazynek. Zeby nie bylo tak slodko jedna rzecz mnie strasznie rozczarowala...
    ...sila strzalu moze dlatego ze wczesniej duzo strzelalem z karabunkow do tego sprezynowych wiedzialem ze sila bedzie mniejsza ale zeby do tego stopnia tutaj nawet nie ma porownania

    Wiatrówka Anics Berkut A-2002 4,5 mm (Produktu nie ma już w ofercie)

    Wiatrówka Anics Berkut A-2002 4,5 mm (Produktu nie ma już w ofercie) (Wiatrówki pistolety i rewolwery)Wiatrówka Anics Berkut A-2002 4,5 mm (Produktu nie ma już w ofercie)Nowa cena: 695,00 zł

1 opinia

zamknij