Pomoc
Wybierz interesujące Cię zagadnienie z listy tematów dostępnych poniżej lub skontaktuj się z naszym konsultantem online klikając w grafikę po prawej stronie.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na pytania, możesz napisać maila na adres zapytania@militaria.pl
Nasz asortyment a prawo
Składanie zamówień
Sposoby płatności
Dostawa
Zwroty i reklamacje
- reklamacje i gwarancja
Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo, wyślij go do serwisu na adres:
SERWIS Militaria.pl
Graniczna 8c
54-610 WrocławDołącz dowód zakupu (np. zapisany na kartce numer faktury), kartę gwarancyjną i na osobnej kartce opis usterki oraz oczekiwań - zachęcamy do skorzystania z formularza.
Opcja wygodnego zgłoszenia reklamacji dostępna jest również w Historii zamówień na Twoim koncie.
Od czasu dostarczenia towaru do serwisu w ciągu 14 dni określimy, czy naprawa będzie kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej, czy też nie i poinformujemy Cię o tym. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt.
Dla pewności we wszystkich sprawach związanych z serwisem prosimy najpierw o kontakt pod adres zapytania@militaria.pl.Zakres gwarancji określono w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu. Jeżeli do danego produktu nie załączono karty gwarancyjnej - obowiązują ogólne zasady gwarancji, czyli:
- > Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
- > Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 30 dni od dostarczenia sprzętu do serwisu gwarancyjnego.
- > Okres gwarancyjny ulega przedłużeniu o czas przebywania towaru w serwisie.
- > Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki, gdy w okresie gwarancji nastąpi konieczność dokonania dwóch napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem.
- > Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. na baterie, akumulatory, powerbanki, paliwo turystyczne, smary, impregnaty i inne materiały eksploatacyjne, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.
- > Pojęcie naprawa nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie.
- > Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, przechowywania, konserwacji, transportu.
- > Samowolne próby naprawy lub przeróbki sprzętu będą równoznaczne z utratą gwarancji.
- > Uszkodzenia mechaniczne wynikające z winy klienta nie podlegają gwarancji.
- > Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z działania siły wyższej jak zjawiska atmosferyczne, powodzie, pożary itp.
- > Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Bezpieczeństwo i ochrona danych
Klub Stałego Klienta
Poruszanie się po sklepie