Pomoc
Wybierz interesujące Cię zagadnienie z listy tematów dostępnych poniżej lub skontaktuj się z naszym konsultantem online klikając w grafikę po prawej stronie.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na pytania, możesz napisać maila na adres zapytania@militaria.pl
Nasz asortyment a prawo
Składanie zamówień
Sposoby płatności
- płatność kartą kredytową lub G Pay
Do skorzystania z tej metody niezbędne jest posiadanie karty płatniczej lub usługi Google Pay. W naszym sklepie obsługiwane są karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.
Płatność kartą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayU. Do obsługi transakcji zastosowano tam nowoczesne systemy zabezpieczeń - m.in. szyfrowanie SSL. Więcej o bezpieczeństwie dowiesz się z tej strony.
Po wybraniu płatności kartą i potwierdzeniu jej tej formy płatności kliknięciem w przycisk, zostaniesz przekierowany na zabezpieczoną SSL - em stronę autoryzacyjną Polcardu, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych Twojej karty płatniczej. W ten sposób transakcja odbywa się bezpośrednio między Tobą a Polcardem, poza sklepem Militaria.pl. Połączenia z serwerem Polcardu nawiązywane są przy użyciu protokołów bezpiecznego połączenia SSL (Secure Socket Layer) z użyciem certyfikatu cyfrowego. Masz dzięki temu pewność, że podane przez Ciebie informacje pozna tylko Polcard.
W czasie autoryzacji będziesz poproszony o podanie kodu CVV2. Kod CVV to ostatni trzycyfrowy numer wydrukowany na pasku podpisu znajdującym się na odwrocie karty.
Po podaniu danych powrócisz po kilku sekundach na naszą stronę i będziesz mógł zapoznać się z wynikiem autoryzacji. Jeżeli autoryzacja się powiodła, zamówienie zostanie dokończone. W razie niepowodzenia autoryzacji, zamówienie zostanie anulowane. W takiej sytuacji prosimy o wyjaśnienie sprawy z instytucją odpowiedzialną za wydanie Twojej karty.
Jeśli zdarzy się, że część towarów z Twojego zamówienia musi zostać przez nas sprowadzona od naszych dostawców i wpłynęłoby to na opóźnienie w realizacji całego zamówienia, to wówczas skontaktujemy się z Tobą przed wysłaniem paczki.Uwaga, zmiany w płatności Masterpass!
W dniu 10 listopada 2020 zostaną wprowadzone następujące zmiany:
• dla płatności w PLN dostępny będzie już tylko jeden portfel Masterpass (polska wersja portfela "Masterpass by Mastercard");
• płatność portfelem „Masterpass by Mastercard” będzie dostępna tylko dla osób posiadających polski numer telefonu komórkowego;
• dla płatności w walucie innej niż PLN (polski złoty) płatność z Masterpass będzie niedostępna.
Dostawa
Zwroty i reklamacje
Bezpieczeństwo i ochrona danych
Klub Stałego Klienta
Poruszanie się po sklepie