zamknij
tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Pomoc

Wybierz interesujące Cię zagadnienie z listy tematów dostępnych poniżej lub skontaktuj się z naszym konsultantem online klikając w grafikę po prawej stronie.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na pytania, możesz zadzwonić pod numer 071 347 47 00 lub napisać maila na adres zapytania@militaria.pl

  • Nasz asortyment a prawo

  • Składanie zamówień

  • Sposoby płatności

  • Dostawa

    • koszty dostawy
    • czas dostawy

      Czas realizacji zamówienia wyświetlany na stronie Militaria.pl dotyczy dni roboczych

      Pamiętaj, że składając zamówienie na kilka produktów, finalny czas realizacji zamówienia uzależniony jest od towaru z najdłuższym czasem wysyłki (informacja pojawia się na stronie produktu i w koszyku).

      Forma

      Godzina potwierdzenia

      zamówienia

      Dostawa zamówienia
      Dostawa do sklepu 18:30 Następny dzień roboczy*
      Kurier DPD 18:30 Następny dzień roboczy*
      Kurier DHL 18:30 Następny dzień roboczy*

      InPost (Paczkomaty)

       

      Kurier InPost

      18:00

       

      18:00

      Następny dzień roboczy*

       

      Następny dzień roboczy*

      Dostawa zagraniczna 10:00 4 - 10 dni roboczych*

      Prezentowany czas dostawy dotyczy towarów, których czas wysyłki wynosi "natychmiast!". W przypadku towarów z dłuższym czasem wysyłki, czas dostawy ulega zwiększeniu o prezentowany czas wysyłki.

      Jeśli złożysz zamówienie na towar z opcją dostawy "natychmiast" i potwierdzisz je do godziny 18:30 (dostawa DHL, DPD lub dostawa do sklepu) lub 18:00 (Paczkomaty), paczkę wyślemy tego samego dnia. Otrzymasz ją następnego dnia roboczego. Towar z opcją dostawy "24 godziny" wysyłany jest następnego dnia. Jeśli złożysz zamówienie w piątek po 18:30, sobotę, niedzielę lub inny dzień wolny od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w poniedziałek (kolejny dzień roboczy). 

      Potwierdzenie zamówienia oznacza:

      • > kliknięcie w link potwierdzający złożenie zamówienia dla wybranej płatności ratalnej,
      • > opłacenie zamówienia w przypadku wyboru płatności on-line (PayU / karta płatnicza, PayPal),
      • > opłacenie zamówienia w przypadku zamówienia z płatnością przelewem zwykłym (ważne - pamiętaj, że zaksięgowanie przelewu może wydłużyć czas realizacji zamówienia).
       

      Zamówienie na kilka towarów

      Składając zamówienie na kilka towarów, zwróć uwagę na czas wysyłki dla wszystkich towarów, które dodajesz do koszyka. Jeśli towary mają różne czasy wysyłki- zamówienie wyślemy zgodnie z najdłuższym czasem (po skompletowaniu całego zamówienia).

      Część naszych towarów znajduje się wyłącznie w jednym z naszych salonów firmowych (nie ma go w magazynie głównym), dlatego też część oferty ma prezentowany wydłużony czas wysyłki zamówienia. 

       

       W przypadku wysyłki za granicę czas dostawy wynosi od 4 do 10 dni roboczych.

       

      Odbiór w sklepie


      W przypadku zamówienia z odbiorem w sklepie stacjonarnym, jeśli opcja wysyłki zamówienia prezentowana przy produkcie i w koszyku wynosi "natychmiast" - zamówienie zostanie dostarczone kolejnego dnia roboczego od potwierdzenia zamówienia. Przy złożeniu i potwierdzeniu zamówienia do godziny max. 18:30 (zamówienie z odbiorem w sklepie nie jest rezerwacją towaru w sklepie - zamówienie jest wysyłane do sklepu z naszego magazynu wysyłkowego). Paczka czeka na odbiór przez 5 dni. Jeśli nie zdążysz odebrać przesyłki przez ten czas, skontaktuj się z wybranym salonem, w celu ustalenia szczegółów odbioru.

      Kurier DHL 

      Kurierzy DHL dostarczają paczki między 10:00 a 18:00. W tych godzinach powinieneś spodziewać się dostawy. Jeśli kurier nie zastanie Cię pod adresem podanym na zamówieniu, ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia nastąpi za dwa dni.

      • Przesyłkę DHL możesz śledzić klikając tutaj.
      • Swoją paczkę możesz również przekierować do punktu odbioru DHL. 

      Kurier DPD

      Kurierzy DPD dostarczają paczki w godzinach: 10:00-18:00. W tym czasie powinieneś spodziewać się dostawy. Jeśli nie będzie Cię pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce za dwa dni

      • > Przesyłkę DPD możesz śledzić na tej stronie.
      • Możesz również przekierować swoją przesyłkę, zmienić adres i czas dostawy. Link, do strony, na której będziesz mógł zarządzać swoją paczką, otrzymasz e-mailem lub SMS-em.
      • SMS-em i na Twój adres e-mail otrzymasz również wiadomość zawierającą numer telefonu kuriera, który dostarczy twoją przesyłkę.
      • Za swoją przesyłkę możesz zapłacić kartą przy odbiorze.

      Paczkomaty

      Paczki dostarczane do wybranego przez ciebie paczkomatu, możesz odbierać w dowolnym dniu tygodnia (szczegółowe informacje o czasie i sposobach odbioru w Paczkomacie znajdziesz na stronie Paczkomaty.pl).

      Pamiętaj, że za swoją przesyłkę możesz także zapłacić kartą przy odbiorze jej z paczkomatu.

      Kurier InPost

      • Aby skorzystać z prostego systemu śledzenia paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera InPost kliknij tutaj>>.
      • Za swoją przesyłkę możesz zapłacić kartą przy odbiorze.
      • Jeśli Twoja paczka nie przekracza rozmiarów: 41 cm x 38 cm x 64 cm, możesz ją przekierować do wybranego paczkomatu. Więcej informacji o przekierowaniu paczki do paczkomatu odnajdziesz tutaj.
      • W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy przekaże ją do najbliższego Punktu Obsługi Paczek InPost (opcja dostępna tylko dla przesyłek w serwisie krajowym).

      Uwaga!

      Jeśli zamówiłeś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).

      Jeśli nie otrzymałeś numeru listu przewozowego skontaktuj się z nami - przekażemy Ci go.

    • kontakt z kurierem
    • informacje o statusie zamówienia
    • dodatkowe opcje dostawy
    • wysyłka za granicę
    • braki towaru
    • uszkodzona paczka
  • Zwroty i reklamacje

  • Bezpieczeństwo i ochrona danych

  • Klub Stałego Klienta

  • Poruszanie się po sklepie