Pomoc
Wybierz interesujące Cię zagadnienie z listy tematów dostępnych poniżej lub skontaktuj się z naszym konsultantem online klikając w grafikę po prawej stronie.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na pytania, możesz napisać maila na adres zapytania@militaria.pl
Nasz asortyment a prawo
Składanie zamówień
Sposoby płatności
Dostawa
Zwroty i reklamacje
Bezpieczeństwo i ochrona danych
- płatność kartą: błąd zabezpieczenia 3ds - sesja wygasła
Na niektórych urządzeniach podczas weryfikacji 3DS, może pojawiać się komunikat o wygaśniętej sesji. Za weryfikację 3DS odpowiada bank, który wydał kartę. W przypadku wystąpienia powyższego błędu, wyczyść dane przeglądarki (cookies) lub wybierz inną przeglądarkę (Chorme, Opera, Firefox).
Klub Stałego Klienta
Poruszanie się po sklepie