Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
100000011082127417
Dodaj produkt Karabińczyk Nite Ize S-Biner 2 SlideLock Steel Black (LSB2-01-R3) do porównania
Dodaj produkt Karabińczyk Nite Ize S-Biner 2 SlideLock Steel Black (LSB2-01-R3) do schowka

Karabińczyk Nite Ize S-Biner 2 SlideLock Steel Black (LSB2-01-R3)

Ocena: 4.95/5(114 opinii)

Producent:Nite Ize

Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:Dostawa tylko 3,99 zł!
19,99 
Dodaj produkt Karabińczyk Nite Ize S-Biner 2 SlideLock Steel Black (LSB2-01-R3) do koszyka
Klub Stałego Klienta
Za zakup tego produktu otrzymasz 1 pkt.
Zamień je na 0,50 zł zniżki! Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Dostępność
Sprawdź dostępność w sklepach
Wybierz sklep
Opis produktu



Karabinek S-Biner z blokadą zamknięcia, wykonany ze stali nierdzewnej, który doskonale nadaje się do mocowania kluczy, akcesoriów do plecaka lub kamizelki. Przyda się także w samochodzie, motocyklu, garażu czy piwnicy.

Wyposażony w obustronne zapięcie umożliwiające szybkie i łatwe mocowanie.

Dane techniczne
Materiał: stal nierdzewna
Maksymalne obciążenie: 4,5 kg
Wymiary: 50 x 22 x 8 mm
Waga: 8 g
Producent: Nite Ize, USA

EAN: 1000000110821

Opinie (114)

114 opiniiOcena: 4.95 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Te karabinki podbiły moje serce.

  • 5/5

    Mały, poręczny i dobrej jakości karabińczyk, super gadżet

  • 5/5

    Kupiłem do nerki Nerka Wisport Gekon wz. 93 leśny Full Camo na montaż np. kubka - super sprawa

  • 5/5

    Karabińczyków Nite Ize nie trzeba reklamować, są po prostu świetne.

  • 5/5

    Super gadżet , szczególnie,że ma blokadę wypięcia.

  • 5/5

    Solidne wykonanie, idealnie nadaje się do przypięcia rękawiczek do spodni aby ich nie zgubić...

  • 5/5

    5/5, dobrze, że ma blokadę. Bardzo uniwersalny rozmiar.

  • 5/5

    Solidny karabińczyk z blokadą, idealny do trzymania np. rękawic taktycznych.

  • 5/5

    S-biner dobrej jakości, z blokadą

  • 5/5

    Wygodny mały karabińczyk, który możemy nosić zawsze przy sobie. Możemy doczepić do niego lekkie rzeczy, które w momencie dynamicznych ruchów, mogłyby nam wypaść z kieszeni. Zabezpieczenie na karabińczyku w idealny sposób rozwiązuje ten problem.

  • 5/5

    Małe, lekkie i bardzo wytrzymałe. Zawsze montuję je do plecaka, dzięki czemu mogę przyczepić do nich dodatkowe rzeczy na wyprawę.

  • 5/5

    Dobrze wykonany, przydatny do troczenia drobnego sprzętu. Polecam.

  • 5/5

    Cenę produktu wynagradza trałość, niezawodność i praktyczność. Polecam

  • 5/5

    Karabińczyk mocny i solidny. Polecam.

  • 4/5

    Karabińczyk dobry, funkcjonalny i dobrej jakości. Zdejmuję jedną gwiazdkę, bo mocując się ze sprzętem w lesie spadła mi jedna z tych gumek blokujących otwieranie i jest już karabińczyk bez blokady....

  • 5/5

    bardzo wytrzymały, służył przez ponad rok (i nadal służy) bez żadnych zacinek ani psucia sie

  • 5/5

    Cena dość wysoka jak za takiego malucha, ale trwały i niezawodny. Polecam

  • 5/5

    Bardzo przydatny i praktyczny. Używam kilku sam osobiście w codziennym życiu. Dobre do przyczepienia kluczy, rękawiczek. Przydatne w codziennej służbie. Super że mają zabezpieczenie.

  • 5/5

    Bardzo funkcjonalny karabinek. Blokady to dodatkowa zaleta. Przy używaniu spełnia swoje zadanie

  • 5/5

    super wykonanie, dobra blokada, bardzo przydatny

  • 5/5

    Bardzo przydatny i bardzo dobrze wykonany. Polecam, ma wiele zastosowań.

  • 5/5

    Wytrzymały . Zabezpieczenie nie raz uratowało moje klucze przed niekontrolowaną ucieczką w otchłań . Mega polecam .

  • 5/5

    Wygodny, niezawodny karabińczyk, blokada otwierania jest bardzo poręczna

    515
  • 5/5

    Dobry lekki karabińczyk. Blokada przed otwarciem spełnia swoje zadanie. Do przypięcia rękawiczek do pasa polecałbym jednak wybrać o jeden rozmiar większy.

  • 5/5

    Dobry lecz niewielkie karabinek. Dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem często się przydaje. Polecam.

  • 5/5

    spełnia swoje zadanie, polecam!

  • 4/5

    Czasem opcja blokady jest potrzebna - wtedy się bardzo przydaje. Jednak w niektórych zastosowaniach jest ona zbędna - wtedy blokada jest nieco upierdliwa. Potrafi ona np. przesunąć się na sam czubek drucianej dźwigni i powstrzymać karabińczyk przed pełnym zamknięciem się. Także warto się zastanowić, czy rzeczywiście zależy nam na blokadzie, czy może jednak lepiej kupić również kilka karabińczyków bez blokady.

  • 5/5

    Niewielki, solidnie wykonany, estetycznie wyglądający karabińczyk. Świetny do zaczepienia razem wszystkich suwaków plecaka lub do spinania kluczy jako brelok. Polecam

  • 5/5

    Karabinek OK . Wykonanie i materiał zgodny z opisem

  • 5/5

    Praktyczny,lekki,wygodny.EDC

  • 5/5

    Mały, fajny, zgrabny, polecam

  • 5/5

    Karabińczyk solidny, dobrze wykonany, bez luzów, blokada działa dobrze. Jedyny minus to jego rozmiar - jest mały. Ale nadrabia funkcjonalnością, także polecam.

  • 5/5

    Bardzo dobry jakościowo karabinek.polecam.

  • 5/5

    Dobry sprzęt.Dziala jak trzeba.polecam.

  • 5/5

    Karabińczyk spełnia swoje zadanie, jest dobrze wykonany. Ale jest bardzo, bardzo mały. Nie wszędzie da się go podpiąć. Ale ogólnie rzecz biorąc jest dobry, i mogę go polecić z czystym sumieniem.

  • 5/5

    Działa jak należy, nic dodać nic ująć.

  • 5/5

    Sprawdza się bardzo dobrze, blokada trzyma cały czas pomimo odpinania i zapinania jej przynajmniej kilka razy dziennie.

  • 5/5

    Przydatny drobiazg.

  • 5/5

    Idealny karabinek-- szczególnie rozwiązanie możliwości indywidualnego blokowania każdego z ramion!!! Nite, to Nite !!!

  • 5/5

    Super sprzęt, świetnie pasuje do Victorinox Spartan.

  • 5/5

    NITE - IZE i wszystko jasne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 5/5

    Świetnie wykonany, działa tak jak powinien, a do tego dobrze wygląda.

  • 5/5

    Mały ,estetyczny i wytrzymały karabińczyk.Wygodniejszy w użytkowaniu od klasycznego kółka na klucze.

  • 5/5

    Bardzo fajny karabińczyk. Mały ale wytrzymały i co na plus wykonany ze stali. Polecam

  • 5/5

    Porządnie wykonany karabińczyk. Mimo małych rozmiarów jest dość mocny. Polecam

  • 5/5

    Dobry produkt. Przydaje się do wielu zastosowań. Kupiłem od razu 2, ale trzeba dokupić więcej. Koniecznie z blokadą.

  • 5/5

    Solidny z dobrym zabezpieczeniem przed zgubieniem. Dobry do kluczy czy innych gadżetów.

  • 5/5

    godny polecenia

  • 5/5

    Trochę drogi ale płacimy za najwyższą jakość. Raczej nie ma lepszego karabińczyka o takich wymiarach.

  • 5/5

    Porządny karabińczyk

  • 4/5

    Fajnie sprawdza się np. do kluczy, scyzoryka, małej latarki dobrze mieć go przy sobie

  • 5/5

    Na plus na pewno to, że jest z metalu i ma blokady z obu stron. Minusów na tą chwilę nie widzę.

  • 5/5

    witam.u mnie w mieście w żadnym sklepie nie ma czegoś takiego.a mieszkam w 70 tys.mieście.uważam że jest świetny ,solidny. zgrabny,i na pewno tej firmy kupię jeszcze karabińczyki i inne akcesoria.

  • 5/5

    Jest mały i poręczny jestem bardzo zadowolony.

  • 5/5

    Sprytna blokada, polecam

  • 5/5

    Trzymam na nim kubek przy plecaku. Jestem bardzo zadowolony ponieważ jest mały i poręczny, a przy tym wcale nie taki delikatny jak można sądzić po zdjęciach. Dodatkowo opcja blokowania mega!!! Bardzo szybko się wypina i tak samo wpina. Do drobniejszych rzeczy zdecydowanie lepszy od standardowego karabińczyka

  • 5/5

    Bardzo przydatny gadżet w codziennym życiu. Polecam.

  • 5/5

    Firma (z USA) robi naprawdę dobre karabińczyki - w szczególności fajne są te z blokadą. Polecam - myślę, że będą długo służyć.

  • 5/5

    Pomocny gadget w organizacji kluczy

  • 5/5

    Super przydatna- zastępuje mi kółko do kluczy. Jedna z tych rzeczy które jak człowiek zgubi, to będzie chciał znów to kupić. +20 do taktyczności.

  • 5/5

    Bardzo przydatny i sprawnie działający drobiazg, solidnie wykonany. Polecam!

  • 5/5

    Dobry, mocny karabińczyk. Blokada działa bez zarzutu. Polecam.

  • 5/5

    Wytrzymały i z zabezpieczeniem. Gorąco polecam.

  • 5/5

    Poręczny, przydatny i wytrzymały. Polecam.

  • 4/5

    Karabińczyk bardzo małych rozmiarów ale sprawia wrażenie solidnego. Blokada działa ok

  • 5/5

    Maratończyk dobrze wykonany. Zabezpieczenie sprawdza się w 100%. Polecam

  • 5/5

    Wytrzymały, blokada z czasem jest trochę luźniejsza, ale działa nieprzerwanie bez zastrzeżeń. Bardzo przemyślany design.

  • 5/5

    bardzo wytrzymały, używam na co dzień w pracy. polecam

  • 5/5

    Mały, ale wytrzymały. Idealnie nadaje się do przypięcia łańcucha od portfela do paska z D-ringiem. Blokada działa i nie nastręcza trudności przy blokowaniu i odblokowaniu ani też sama się nie otwiera. Dobrej jakości lakier, nie ściera się zbytnio.

  • 5/5

    Fajna blokada, polecam.

  • 5/5

    Blokada działa jak powinna, dobry do kluczy, na przyszłość wybrałbym większy

  • 5/5

    Używam jako breloka. Fajnie sie prezentuje. Polecam.

  • 5/5

    Wytrzymały. Przydatny do spinania kluczy i tym podobnych. Blokada działa znakomicie

  • 5/5

    Bardzo fajny, mały idealny do kluczy czy portfela

  • 5/5

    Spisuje się znakomicie, a blokada zabezpiecza przed przypadkowym wypięciem. Polecam!

  • 5/5

    Bardzo przydatne urządzenie polecam do kluczy

  • 5/5

    Bardzo dobry karabińczyk, wytrzymały i dobrych rozmiarów.

  • 5/5

    Używam do spinania kluczy. Jest solidnie wykonany - ma dobre zabezpieczenia przed przypadkowym zwolnieniem blokady. Polecam

  • 5/5

    Warto mieć, blokady zdają egzamin.

  • 5/5

    Super karabińczyk. Polecam w 100%

  • 5/5

    Fajny karabińczyk z wygodną i praktyczną blokadą, dzięki której nic nie zgubimy. Bardzo przydatna rzecz, ma tak dużo zastosowań że chyba nie będę wymieniał ;)

  • 5/5

    Polecam świetny do kluczy

  • 5/5

    Fajnie działa,, poręczny, wygodny. Polecam

  • 5/5

    Używam wielu rodzaji karabińczyków tego producenta i żaden jeszcze mnie nie zawiódł, co najwyżej zaskoczył tym jak bardzo jest użyteczny. Polecam

  • 5/5

    Fajny i mały - dosyć delikatnej budowy karabińczyk o ciekawej prezencji.

  • 5/5

    Fajny karabińczyk. Super wygląda i nie gubi się

  • 5/5

    Super karabińczyk. Polecam w 100% . Klucze na nim wiszą już 3 miesiące i jest nie do zajechania.

  • 5/5

    Drobny, przydatny gadżet, dzięki blokadzie nic przypadkiem się nie otworzy

  • 5/5

    Wytrzymały karabińczyk Blokada jest pewna lecz trochę kłopotliwa w otwieraniu i blokowaniu jedną ręką

  • 4/5

    W zasadzie ok, ale wyobrażałem sobie, że będzie wyglądał bardziej solidnie.

  • 5/5

    Super wytrzymały karabińczyk. Blokada działa jak należy. Polecam

  • 5/5

    fajny mały i solidny używam do kluczy

  • 5/5

    System SlideLock jest rewelacyjny, polecam każdemu kto obawia się przypadkowego wypięcia sprzętu :)

  • 5/5

    Stosuję jako zabezpieczenie zamków w plecaku. Super gadżet!

  • 5/5

    Bardzo fajny karabińczyk, używam go do kluczy, blokada jest pewna. Przydatna rzecz.

  • 5/5

    Bardzo wytrzymały karabińczyk. Polecam.

  • 5/5

    Z firmą Nite Ize jest jak z tatuażami. Rzadko kto ma jeden a już zupełnie trudno spotkać człowieka z dwoma. Jak już ktoś zacznie przygodę z to jest mu ciągle mało. Okazuje się że te karabińczyki nadają się dosłownie do wszystkiego 

  • 5/5

    Dobrze sprawdza się przy kluczach.

  • 5/5

    Świetne rozwiązanie. W moim przypadku doskonale sprawdza się z kluczami. Dzięki blokadzie w końcu nic się nie przypadkowo nie odpina.

  • 5/5

    Świetne rozwiązanie. W moim przypadku doskonale sprawdza się z kluczami. Dzięki blokadzie w końcu nic się nie przypadkowo nie odpina.

  • 5/5

    Bardzo fajny karabinek. Idealny do kluczy i nie tylko. Dzięki blokadom nie ma obaw że klucze się odepną. Polecam

  • 5/5

    Solidny i porządnie zrobiony karabińczyk, bardzo się przydaje a dzięki blokadzie nie ma opcji żeby coś zgubić. Polecam.

  • 5/5

    Bardzo przydatny zwłaszcza do zapiania kluczy, blokada świetnie działa - polecam.

  • 5/5

    Przydatny, łatwo się przypina, posiada zabezpieczenia przed przypadkowym rozpięciem.

  • 5/5

    Te karabińczyki są świetne ale mają skłonność do otwierania. Tutaj temu zapobiegli. Świetny produkt.

  • 5/5

    Polecam. Bardzo dobre rozwiązanie i co najważniejsze ze stali, brak obawy przed pęknięcie oraz możliwość zablokowania przed samoczynnym wypięciem.

  • 5/5

    metalowy, bardzo fajny, mocno trzyma

  • 5/5

    Przydatny drobiazg. Blokada mimo prostoty trzyma pewnie KISS w 100%. Polecam!

  • 5/5

    Bardzo przydatny gadżet. Polecam

  • 4/5

    Przydatny gadżet. Mimo niewielkich rozmiarów trzyma pewnie. Sprawdzi się do kluczy czy innego drobnego szpeju.

  • 5/5

    Genialny karabińczyk do wielu zastosowań, mały lecz naprawdę wytrzymały. A blokada doskonale spełnia swoje zdanie. Polecam wszystkim.

  • 5/5

    super karabińczyk chyba najlepszy ze wszystkich w sam raz rozmiarowo i metalowy (wolę bardziej od plastikowych) i do tego z blokadą - polecam do wielu zastosowań

  • 5/5

    Doskonały - wytrzymały, porządnie wykonany z dobrej jakośći materiałów a dodatkowo wyposażony w genialny system zapobiegający przypadkowemu otwarciu.

  • 5/5

    Karabińczyk godny polecenia. Wytrzymały i uniwersalny.

Produkty podobne
zamknij
E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49