Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Czapka MFH Antracyt (10921R)

404463313857622760
Czapka MFH Antracyt (10921R)

EAN: 4044633138576

Ocena: 4.83/5 na podstawie 18 ocen

Producent: MFH

Produkt dostępnyDostępność w sklepach
19,99 
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: 3,99 zł 
Klub Stałego Klienta Punkty: 1
Możesz wymienić 1 pkt. na 0,50 zł zniżki.
Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty, ikona
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
`
Dodaj produkt Czapka MFH Antracyt (10921R) do koszyka
Dodaj produkt Czapka MFH Antracyt (10921R) do schowka
Opis produktu

Wykonana z syntetycznej wełny (akryl) ciepła czapka - dokerka.

Materiał: 100% akryl
Rozmiar: uniwersalny
Kolor: antracyt
Producent: MFH, Niemcy

Dane techniczne

Dane techniczne

Kolor/kamuflażCzarny
Nazwa odcienia/kamuflażuantracyt
MateriałSyntetyczny
Skład materiału100% akryl
Elastyczność materiałuRozciągliwy
Faktura materiałuJednolita (marszczona)
Regulacja obwoduNie
Cechy dodatkoweLekka i ciepła
Opinie (18)

18 opinii Ocena: 4.83 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Bardzo fajna czapka, elastyczna, tania.

  • 5/5

    Dobra czapka - nie jest zbyt ciepła, nie nasiąka podczas deszczu.

  • 5/5

    Tania i dobra czapka, ciepła, nie nasiąka za bardzo wilgocią, sprawdziła mi się ostatnio jak było -15 stopni!

  • 4/5

    Tania i dobra czapka. W szczególności do lasu "w bagno" bo przy tej cenie nie szkoda nie szkoda jak się straci. Czapka dość cienka wiec na -30 się nie nadaje

  • 4/5

    Ogólnie jestem zadowolony, ale czapka zdecydowanie nie jest na bardzo niskie temperatury. Jest dosyć mała i po nałożeniu na głowę włókna muszą się mocno rozciągnąć, przez co jest mocno przewiewna.

  • 5/5

    Super cena i jeszcze lepsze dawane przez nią ciepło w głowę. Polecam

  • 5/5

    Swietna czapka, kolor genialny ,ciepła i super leży na głowie ,za tę cenę lepszej się nie kupi .Polecam

  • 5/5

    Bardzo fajna ciepła i eleganczka czapeczka za rewelacyjną cenę a do tego ten kolor, rewelacja .Polecam gorąco.

  • 5/5

    Bardzo dobra czapka na dodatek tania.

  • 4/5

    ciepła ale po zimie się zmechaciła

  • 5/5

    polecam

  • 5/5

    Po odbiorze przesylki lekko sie zestresowalem, ze czapka jest za cienka. Niepotrzebnie. Przetestowalem ja podczas ostatnich lutowych mrozow -13C i bylo ok. Fajny kolor+ swietnie wyglada na glowie. Polecam

  • 5/5

    Bardzo sympatyczna czapka. Polecam

  • 5/5

    Ciepła i tania. Polecam !!!

  • 5/5

    super czapa - polecam

  • 5/5

    Nie mogłem się zdecydować więc kupiłem dwie - ta druga to Czapka MFH Beanie Black (10926A). Polecam obydwie.

  • 5/5

    bardzo fajna czapeczka :)

  • 5/5

    Ciepła, tania i fajnie wygląda

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Ikona Zadzwoń:
71 347 47 00