zamknij
tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Polecamy

Nóż składany motylek Joker INOX (JKR200)

Producent: Joker

Ocena: 4.71/5 na podstawie 126 ocen
Produkt dostępny Dostępność w sklepach i czas dostawy
Dostępny
35,00 49,99 zł

Punkty KSK: 3

Dostawa 5,00 zł, 
odbiór osobisty 0,00 zł, 
wysyłka w: natychmiast!
Dodaj produkt Nóż składany motylek Joker INOX (JKR200) do koszyka
Dodaj produkt Nóż składany motylek Joker INOX (JKR200) do schowka
Dostawa 5,00 zł, 
odbiór osobisty 0,00 zł, 
wysyłka w: natychmiast!

Opis produktu

Solidnie wykonany, klasyczny nóż typu motyl z głownią clip point.

Całkowicie stalowa konstrukcja oraz montaż za pomocą śrub gwarantują długą, bezawaryjną eksploatację. Okładziny rękojeści wykonano z tworzywa w czarnym kolorze.

Dane techniczne:
Długość głowni: 98 mm
Grubość głowni: 2,9 mm
Stal: 420
Rękojeść: stal, tworzywo
Długość całkowita: 220 mm
Producent: Joker, Hiszpania

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NOŻACH:

                  >> Inne ważne informacje na temat noży

Materiały dodatkowe

Dane techniczne

Typ nożaSkładany
StylistykaBalisong (motylek)
Długość głowni98  mm
Grubość głowni2.9  mm
Profil głowniClip-point
Rodzaj ostrzaGładkie
Gatunek stali420
Odporność na stępienieZadowalająca
Odporność na korozjęŚrednia
Sposób otwieraniaOstrze stałe
Typ blokadyNotch
Materiał rękojeściTworzywo sztuczne
Klips do noszeniaNie
Kabura w komplecieNie
Informacje dodatkoweWygodna konstrukcja.
Wagabrak danych

Opinie (126)

126 opinii Ocena: 4.71 / 5Dodaj opinięZobacz ranking opinii

  • 5/5

    Jeśli chce się pobawić nożem motylkowym, ten sprawdza się bardzo dobrze dla początkujących. Śróbki się dość szybko odkręcają, ale są na to różne patenty. Odporność na stępienia jest dobra ale nie najlepsza, już kilka razy go ostrzyłem, a co do odporności na rdzewienie jest bardzo dobra. Nóż sprawdza się również jako EDC.

    Krzysztof, 2018-02-21

  • 5/5

    Noz soldnie wykonany jak na 50 zl :D Plus za tworzywo na raczce ktore milo lezy w dloni i nie wylatuje . Polecam dla poczatkujacych machaczy !

    _-KamiX-_, 2018-02-07

  • 4/5

    Dobry nóż na początek, jednak śruby nawet przy ostrożnym skręcaniu się uszkodzić.

    Daniel Duszatyński, 2018-01-29

  • 5/5

    Klasyczny i elegancki nóż. Praktyczny czy to w podróży, czy w warsztacie, gdyż nie zajmuje tyle miejsca co noże ze stałą głownią.

    Patryk Smudzinski, 2018-01-18

  • 5/5

    Fajny balisong do trików na początek fajnie się nim macha.

    Patryk Pawlus, 2018-01-14

  • 5/5

    Idealny na początek ;)

    Natalia Skrzypek, 2018-01-13

  • 5/5

    Prawdopodobnie najlepszy balisong w swojej kategorii cenowej. Świetny zwłaszcza dla początkujących "machaczy".

    Damian, 2018-01-03

  • 5/5

    Ten nóż jest po prostu świetny, wyważony, zadziwiająco ostry i bardzo fajnie lata w dłoni. Polecam, na prawdę warto.

    Krzysztof Tkacz, 2017-12-31

  • 5/5

    Jak za ta cenę jest ok. Dobrze wykonany okładziny trzymają się na swoich miejscach jedynie przy dłuższej zabawie "skrzydełka" bardzo się wyrabiają i mają duże luzy.

    Adam, 2017-12-29

  • 4/5

    Trochę śruby się luzują

    Fsipek, 2017-12-25

  • 5/5

    Noz swietny !! Dobra jakosc jak za tak niska cene ;)

    Krzysiek Markowicz, 2017-12-22

  • 4/5

    Powiem tak, jakość noża w cenie do 50zł jest jak najbardziej ok. Niestety problem jest z wyszczerbianiem się tegoż ostrza, gdyż nawet mały upadek powoduje mankamenty na ostrzu, a motylek sam w sobie bardzo szybko łapie luzy, i trzeba go kleić :/ Reasumując, póki co jeden z lepszych noży do 50zł dla początkujących.

    Zygmunt W., 2017-12-08

  • 5/5

    W takiej cenie raczej nie znajdziemy lepszego noża.. Jest dobrze wyważony i świetnie leży w dłoni. Jedyną wadą moim zdaniem jest rękojeść, która potrafi trochę latać po pewnym czasie użytkowania.

    Michał, 2017-12-04

  • 4/5

    Nóż godny polecenia w tym zakresie cenowym, jedyna jego wada to trudne rozkręcenie w celu poluzowania śrubek , aby luźno chodził nóż.

    Cezary K., 2017-12-02

  • 5/5

    polecam bardzo fajny

    2017-12-01

  • 4/5

    Idealny nóż na początek, ponieważ można go dokręcać z dwóch stron. Niestety łapie trochę luzy i nie jest zbyt ostry. Polecam Joker 55!

    Dominik, 2017-11-25

  • 5/5

    Ostry nożyk.Fajnie chodzi i super wygląda.

    Kacper, 2017-11-15

  • 4/5

    Nóż dobrze lata jak na balisonga w takiej cenie .

    Basior, 2017-11-10

  • 5/5

    Bardzo fajny nóż za dobrą cenę na początek jak by ktoś chciał nim triki ćwiczyć.

    Sebastian Kulik, 2017-11-04

  • 4/5

    Świetny ostry dobrze wyważony polecam

    boruta, 2017-10-30

  • 5/5

    nóż bardzo fajny, świetnie robi nim się triki

    Dawid Perzanowski, 2017-10-20

  • 5/5

    Opis idealnie wszystko odwzorowuje:)

    Krzysztof Chmura, 2017-10-18

  • 5/5

    bardzo fajny plecam

    Błażej Rzoska, 2017-10-17

  • 5/5

    Super nożyk, tani i dobry.

    Marta, 2017-10-05

  • 5/5

    Super. Zgadza się.

    Andrzej Osiński, 2017-09-23

  • 4/5

    Na początek dobry wybór, trzeba tylko posiadać torxy ze względu na luzy na śrubkach

    Rusek, 2017-09-16

  • 4/5

    Był to mój pierwszy motylek. Używałem go również jako EDC. W rękojeści zebrał trochę brudu, a tak poza tym świetny nóż. Trochę szybko się tępił, ale ostrzenie to tylko chwila moment. Polecam.

    Krzysztof, 2017-09-10

  • 5/5

    Wszystko dobre co o nim napisano - to prawda.

    Andrzej, 2017-09-06

  • 5/5

    Wygodny w użyciu, jako prezent świetnie się sprawdził szybka wysyłka, jakość motylka bdb.

    Damian, 2017-09-06

  • 5/5

    Bardzo przyjemny motylek. Jedyne do czego można się przyczeić to (w moim egzemplarzu) śrubka mocująca okładzine która ocierała o ostrze.

    Fabian Serek, 2017-09-02

  • 5/5

    Dobry dla początkujących

    Krzysztof, 2017-08-19

  • 5/5

    Bardzo fajny motylek. Najważniejsze że spodobał się solenizantowi. Udany zakup.

    Monika, 2017-08-18

  • 5/5

    Bardzo fajny motylek do trików. Towar zgodny z opisem. Ekspresowa wysyłka.

    Dominik, 2017-08-07

  • 5/5

    Od wczoraj jestem posiadaczem noża joker 200, działa bez zarzutów. Dobrze robi się na nim tricki jest ostry przez co można się zaciąć. Jest dosyć ciężki co jest z decydowanie plusem. Nie polecam noża dla osób które zaczynają dopiero z balisongami.

    Vancaster, 2017-07-21

  • 5/5

    Nóż po dłuższym użytkowaniu i zabawie, bo głównie do zabawy i kręcenia został kupiony trzyma się jak powinien. Żadnych luzów, ostrze nie koroduje po krojeniu niektórych owoców co jest bardzo na plus.

    Figlu, 2017-07-17

  • 5/5

    Bardzo fajny nóż motylkowy.Polecam

    Kacper, 2017-07-06

  • 5/5

    Kupiłem ten nóż jakiś czas temu. Bardzo jestem z niego zadowolony. Jest naprawdę ostry,poręczny a co najważniejsze zajmuje mało miejsca np. w kieszeni. Polecam.

    2017-07-04

  • 5/5

    Dobry nóż na początek pomimo tego że zaliczył kilka upadków na podłogę to dobrze to zniósł.

    MM, 2017-06-18

  • 5/5

    Działa bez zarzutu. Bardzo dobry do ćwiczenia trików.

    Krzysztof Żurawski, 2017-05-26

  • 4/5

    Fajny nożyk, jego jedyną wadą to to że po 2 dniach solidnego korzystania zgubiłam śrubkę.

    Dorota Wołek, 2017-05-14

  • 4/5

    Jest to mój pierwszy nóż motylkowy. Jak na początek sprawuje się dobrze. Musiałem zakleić śrubki żeby się nie odkręcały. Kiedyś trenowałem nim tricki i te podstawowe udawały mi się bez trudu (zaawansowanych nie ćwiczyłem), dziś używam go bardziej jako EDC.

    Krzysztof, 2017-05-09

  • 5/5

    Całkiem fajny nożyk polecam fajnie robi się triki

    Marek, 2017-04-20

  • 5/5

    Nóż jest bardzo fajny i praktyczny. Polecam

    Kosiak, 2017-04-18

  • 5/5

    Świetny motylek. Bardzo dobrze spełnia swoją rolę! Bardzo tani nożyk. Jak na swoją cenę NAJLEPSZY!

    O.S, 2017-04-17

  • 5/5

    Mam go od dłuższego czasu , byłby super gdyby nie łapał luzów .Ogólnie rzecz biorąc , polecam !!!

    Robert, 2017-03-28

  • 5/5

    Świetny!!! Idealny dla początkujących.

    Dominik Borys, 2017-03-26

  • 5/5

    Klasyka motylków wśród klasyków. Polecam uważać na śrubki, z czasem lubią się wykręcać :)

    Danio, 2017-03-18

  • 5/5

    Dobry noż na początek zabawy z motylkami. Śrubki trzeba skleic. Najlepiej jest wymienić te oryginalne śrubki bo są zrobione chyba z plasteliny (idealnie pasują śrubki z odzysku ze starych hdd - te, które mocują talerz do łożyska). Ogolnie O.K. w jak za te pieniądze...

    crcx8, 2017-03-13

  • 5/5

    nóż jest porządnie wykonany jedyne do czego moge sie przyczepić to to żeby mógł lepiej chodzić

    Stachu Czarnecki, 2017-03-04

  • 5/5

    Bardzo dobra jakość jak na swoją cenę. Świetny do wykonywania podstawowych trików, niestety gorzej już z np. Y2K Rolloverem i innymi skomplikowanymi obrotami ze względu na słabe wyważenie.

    Goremin, 2017-02-08

  • 4/5

    Polecam

    Bd z, 2017-01-11

  • 5/5

    Dobry jak za swoją cene,jest dośc solidny i można robić fajne sztuczki.Idealny dla począrkujących.

    Maks, 2017-01-10

  • 3/5

    Ostry, ale niestety szybko pojawiają się luzy. Po wykonaniu kilku sztuczek trzeba dokręcać śruby, przez co szybko wypadła mi blokada, a śruby po *nastym dokręcaniu się zjechały

    Grzegorz, 2016-12-22

  • 5/5

    Fajny, poręczny. Można poszpanować jeśli znamy jakieś sztuczki.

    Artur Sobczak, 2016-12-04

  • 5/5

    super taki chciałem

    grubizny, 2016-10-06

  • 5/5

    Jak ktoś chce się nauczyć sztuczek, niech lepiej zabezpieczy dłonie bo się może zdziwić jak Joker 200 potrafi uciąć :p

    Dalebor, 2016-09-30

  • 5/5

    Ostry, wygodny, solidnie wykonany. Godny polecenia

    g, 2016-09-27

  • 5/5

    Według mnie nóż jest wart swojej ceny zastanawiam się nad kupnem kolejnego dla kolegi .. idealny dla ludzi którzy bawią się nożami oczywiście nie jest za tani ale coś za coś ..

    krecik, 2016-09-22

  • 5/5

    super

    Jacek Grubizny, 2016-09-15

  • 5/5

    Tani, dobry do robienia trików nóż motylkowy. Polecam!

    Special Grom Seal, 2016-09-08

  • 5/5

    Wstępnie polecam już tego motylka. Jeden z z najlepszych noży jakich mialem,ma bardzo dobra "teksture",ładny kształt ostrza,najlepszy motylrk dla początkujących i miałem ostre ostrze.Lecz też są wady...po tygodniu odkręciły się śruby.

    Łukasz Bartkowiak, 2016-09-05

  • 5/5

    Dobry i tani balisong. Godny polecenia.

    Ben Leks, 2016-09-01

  • 5/5

    Nóż w takiej cenie sprawuje się świetnie. Nic się nie rozlatuje. Godny polecenia

    Marcin, 2016-08-25

  • 3/5

    Szybka wysyłka bajer ! .... a co do noża to trochę kicha :/ po 2-3 godzinach kręcenia pojawiły się takie luzy że masakra :) skleić śruby i będzie dobrze ogólnie bardzo fajny nożyk jak ktoś ma dobre samozaparcie do codziennego dokręcania go, to polecam :)!!

    Emil Adamiak, 2016-08-11

  • 5/5

    Bardzo fajny nóż, najlepszy w tej cenie. Dobry dla osób które zaczynają zabawę z motylkami. Po dłuższym używaniu odkręcają sie śrubki, ale wystarczy dokręcić i jest ok. Polecam :D

    Egral, 2016-07-27

  • 2/5

    Nóż rozwalił mi sie po tygodniu był nierówno wyszlifowany nie polecam nie opłaca sie go kupić za taką cene . . . Motylek ma bardzo słabą stal spadł mi na sofe i sie wykrzywił nie polecam masakra 2/5

    Gabriel, 2016-07-25

  • 4/5

    Przychodzi tępy. Trzeba lekko podostrzyć i działa jak należy ! Dobrze się sprawuje mam od miesiąca, jest to mój pierwszy motylek i jestem z niego bardzo zadowolony !

    Szymon, 2016-07-23

  • 5/5

    Noż warto kupić, ponieważ jest solidnie wykonany i co jest rzeczą najważniejszą to to, że jest on najlepszy w swojej cenie.

    Recenzja, 2016-07-15

  • 5/5

    Bardzo dobry nóż dla osób, które dopiero zaczynają zabawę z balisongami, jak i dla bardziej doświadczonych osób, polecam.

    Aleksander Sowiński, 2016-06-25

  • 5/5

    Nóż cudowny, najlepszy motylek w tej cenie.

    Mirosław Siedlecki, 2016-05-25

  • 5/5

    Motylek bardzo mi się podoba , jest warty swojej ceny ponieważ nie jest za lekki i nie rozsypie się tak szybko. Jeden minus to miękkie łepki w śrubkach .

    Łukasz Polakowski, 2016-05-25

  • 5/5

    Mam ten nóż 3 miesiące, świetnie się kręci, nic się nie rozlatuje, do tego tani. Kawał dobrej roboty POLECAM

    Adam, 2016-04-30

  • 5/5

    Fajny nożyk dla początkujących. Bardzo wygodnie się flipuje. Dobra jakość jak na ta cenę. Lepszego motylka w tej cenie nie znajdziecie. Polecam!

    Ceneq, 2016-04-19

  • 5/5

    Ponownie zakupiłem ten nóż, jest tak dobry jak poprzednim razem. Polecam :D

    Paweł Porębski, 2016-04-11

  • 5/5

    Najlepszy na początek, mimo ze jakość średnia, to i tak za tę cenę się najbardziej opłaca

    Krystian Stępiński, 2016-04-02

  • 5/5

    Bardzo dobry noz do robienia trikow. Jedynym problemem sa srobki ale je sie sklei;). Polecam

    Wróbel, 2016-04-01

  • 5/5

    Nożyk świetny, nie potrzeba kupować noża za 200zł jak można kupić ten i efekt ten sam. Gorąco polecam

    2016-03-24

  • 4/5

    Nóż bardzo dobry, trochę za lekki moim zdaniem i jakość śrub nie jest najlepsza

    Gargamel, 2016-03-13

  • 5/5

    Nóź bardzofajny ale zwaliłem z sklejaniem śrub i mi się wyrobiły te od ostrza i wypadłam mi jedna ale nóż sposywał się dobrze ale ktoś może zna serwis do naprawy i sklejania śrub (pytajnik)

    Kotnik007, 2016-03-06

  • 5/5

    Lekki, dosyć poręczny według mnie nóż.

    Michał Chwiejczak, 2016-02-25

  • 4/5

    Mój motylek przyszedł bez jednej śrubki, ale dosłano ją po informacji zwrotnej ode mnie. Nóż całkiem fajny w stosunku do ceny.

    Lolka77, 2016-02-20

  • 4/5

    jak na pierwszy balisong w kolekcji fajny ale jakość śrub jest bardzo slaba

    cichyjakmech, 2016-02-11

  • 5/5

    Super nóż nie rozkręca się i jest wygodny polecam

    Kacper, 2016-01-24

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonany nożyk jak za 40 zł. Polecam.

    Michał, 2016-01-09

  • 5/5

    Dobrze wykonany. Jak na swoją cenę jest bardzo dobry.

    Bartosz, 2016-01-07

  • 5/5

    Najlepszy wybór. Polecam 10/10

    Kacper Ziółkowski, 2016-01-02

  • 5/5

    Bardzo dobre wykonanie. Polecam przykleić śrubki.

    2015-12-24

  • 5/5

    Nuż naprawdę godny polecenie bardzo dobrze leży w rendze na początek najlepszy :D Jedynym minusem jest słaba jakość stali na ostrzu ale za ta cenę 5/5

    KubuŚ, 2015-12-13

  • 5/5

    Najlepszy budżetowy motyl na rynku. W sam raz dla wszystkich początkujących. Dobrze wyważony, wystarczająco duży, a co najważniejsze wytrzymały. Bardzo serdecznie polecam :)

    Barto, 2015-11-27

  • 4/5

    Pomimo trudnosci z kupnem, noz w koncu dotarl w przeciagu 1 dnia roboczego i sprawuje sie swietnie bez zadnych usterek. Tani i bardzo dobry szczegolnie dla zaczynajacych :)

    Bartosz Świątek, 2015-11-18

  • 5/5

    Doskonały do zabawy Wykonanie efektowne ostre ostrze co więcej potrzeba POLECAM :D Spełni swoje zadanie w 100%

    krecik, 2015-11-17

  • 5/5

    Fajny nożyk dla początkujących. Bardzo wygodnie się flipuje. Dobra jakość jak na ta cenę. Lepszego motylka w tej cenie nie znajdziecie. Polecam!

    Anthony Blackler, 2015-10-26

  • 4/5

    Fajny nożyk jak za taką cenę, tylko w moim egzemplarzu ciężko było założyć blokadę, ale tak to wszystko gra. Polecam

    Maciej Poręba, 2015-10-12

  • 5/5

    Nóż zdecydowanie jest jednym z lepszych w tej kategorii cenowej. Największą wadą jest jakość śrub, które strasznie się kruszą. Po sklejeniu śmiga jak marzenie.

    Hevy, 2015-10-07

  • 5/5

    Nóż bardzo ostry,szybka dostawa, bardzo mi się podoba

    Kamil, 2015-09-22

  • 5/5

    Nóż fabrycznie bardzo ostry i warty swojej ceny. Jedynym minusem są śrubki, które już przy pierwszych użyciach zaczęły się rozkręcać.

    Felix, 2015-09-17

  • 5/5

    Nóż bardzo ostry, nie rozkręca się zbyt szybko. Najlepszy z joker-ów :)

    Kuba, 2015-09-15

  • 5/5

    Balisong Ostry i sprawny, wydaje się być dość wytrzymały, i na to też wskazują dotychczasowe upadki, oraz intensywne użytkowanie. Torxy warto zakleić na początku, gdyż przy częstym użytkowaniu szybko się odkręcają.

    2015-08-27

  • 5/5

    Balisong przyszedł nieuszkodzony i bardzo ostry

    Cichy Dash, 2015-08-26

  • 5/5

    Witam, zajmuję się testowaniem noży motylkowych. Tym razem przedział do 100 zł i w tym zakresie moja ocena. Nóż jkr200 jest poręczny, dobrze wyważony, po sklejeniu śrub na pivocie dobrze sobie radzi. Na początek według mnie najlepszy z dostępnych.

    RaVe., 2015-08-21

Polecamy także

Zestawy

Nóż + smar syntetyczny do noży Knife Oil 30 ml

44,99 
Dostawa 5,00 zł, 
odbiór osobisty 0,00 zł, 
wysyłka w: natychmiast!

Produkty podobne