Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
200769646626217042
Dodaj produkt Kubotan GS David Black (KC-0541) do porównania
Dodaj produkt Kubotan GS David Black (KC-0541) do schowka

Kubotan GS David Black (KC-0541)

Ocena: 4.95/5(122 opinie)

Producent:GS

Wysyłka:w 48 godzin
Dostawa:Dostawa tylko 3,99 zł!
39,99 
Dodaj produkt Kubotan GS David Black (KC-0541) do koszyka
Klub Stałego Klienta
Możesz wymienić 3 punktów na 1,50 zł zniżki
Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Dostępność
Sprawdź dostępność w sklepach
Wybierz sklep
Opis produktu

Niepozorny brelok, który przy odpowiednim chwycie zamienia się w skuteczne narzędzie samoobrony. Dzięki wykonaniu z anodyzowanego aluminium jest lekki i wytrzymały.

Pewny, wygodny chwyt zapewniają ergonomiczne wycięcia pod palce.

Kubotan wykorzystuje się głównie do nacisków i uderzeń w szczególnie wrażliwe punkty ciała, takie jak twarz, szyja, połączenia stawów, kości, sploty nerwowe.

Dane techniczne:
Materiał: anodyzowane aluminium
Wymiary: 14 x 1,5 cm
Waga: 70 g
Producent: GS, Tajwan

EAN: 2007696466262

Samoobrona - warto wiedzieć:

Opinie (122)

122 opinieOcena: 4.95 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Jakość do ceny 5/5

  • 5/5

    całkiem solidny i lekki kubotan

  • 5/5

    Fajny. Polecam. Dobrze leży w dłoni

    515
  • 5/5

    dobrze leży w dłoni, noszę go zawsze przy kluczach, oby nie trzeba było go testować w boju

  • 5/5

    Dobrze lezy w dloni Polecam:)

  • 5/5

    Dobry materiał, wytrzymały.

  • 5/5

    Mam już srebrny ale czarny fajniejszy-POLECAM-lekki,wytrzymały no i ta cena.

  • 5/5

    Świetny jak za ta cenę. Polecam 101%.

  • 4/5

    Jakość mogła by być lepszy pozatym jest ok. Nie miałem i obym nie miał okazji testować tego ale za tą cenę mogę polecić.

  • 5/5

    czesto niedostepny z racji swojej jakosci polecam

  • 5/5

    Bardzo fajny kubotan. Tylko trzeba pamiętać że umiejetność posługiwania się nim i skuteczna obrona to już całkiem co innego. To nie jest gaz, że wystarczy psiknąć lub pistolet, że trzeba pociągnąć za spust.

  • 5/5

    Solidne wykonanie

  • 5/5

    Bardzo fajny kubotan, lekki wytrzymały i dobrze leży w dłoni

  • 5/5

    Fajny mocny a zarazem lekki niewielki kubotan, dobrze leży w dłoni

  • 5/5

    Solidna jakość,dobre wykonanie

  • 4/5

    Tani, ale sprawny, bardzo polecam.

  • 5/5

    dobry produkt

  • 5/5

    Wytrzymały i poręczny. Warto mieć przy sobie.

  • 5/5

    Super jakość, lekki i poręczny

  • 5/5

    Poręczny i ładnie wykonany. Super sprawa nawet jako brelok do kluczy.

  • 5/5

    Fajny, solidny. Używam jako brelok do kluczy to ciężar daje się we znaki. Na szczęście jeszcze nie musiałam go użyć.

  • 5/5

    Fajny lekki i poręczny

  • 5/5

    Serdecznie polecam ten sprzęt, często niedostępny, klasyczna budowa, bardzo poręczny, wyważony, operuje się nim bardzo przyjemnie, za taką cenę nic tylko brać, a brać trzeba bo często jest niedostępny. Polecam.

  • 5/5

    Bardzo lekki a zarazem poręczny kubotan. Pewny chwyt robi swoje. Sprawdza się jako gadżet w nerkowym EDC.

  • 5/5

    Prosty fajny kubotan. Po latach starła się od kluczy farba w niektórych miejscach.

  • 5/5

    Dobry kubotan, wart polecenia. Jest lekki jak na swój rozmiar. Wygodne profilowanie zapewnia dobre przełożenie siły na nacisk. Ogólnie jeden z prostszych i skuteczniejszych wersji kubotana.

  • 5/5

    bardzo porządny kubotan

  • 5/5

    Super jakość

  • 5/5

    Dobrze leży w dłoni, jeszcze nie używany w sytuacji stresowej.

  • 5/5

    Noszę zawsze przy sobie, raz mi się już przydał, sprawdza się. Zamówiłem drugi ojcu.

  • 5/5

    bardzo lekki kubotan, dobrze leży w dłoni, dzięki kompaktowemu rozmiarowi można go nosić w kieszeni (spodnie wojskowe/outdoorowe) niezauważalnie. polecam

  • 5/5

    Niestety trochę zbyt duży do kieszeni spodni.

  • 5/5

    Kubotan lekki, ładnie wykonany i dobrze leży w dłoni.

  • 5/5

    Przypięty do kluczy, jeszcze nigdy nie użyty, ale lepiej mieć jak potem żałować.

  • 5/5

    Polecam, gadżet za taką niską cenę a zawsze warto nosić taki w plecaku w razie czego.

  • 5/5

    Kubotan w porządku. A ja akurat uważam że współpraca z DHL jest bardzo dobra. Zamówiłem już ponad 30 paczek z Militaria.pl przez nich i zawsze paczki były na drugi dzień. Do tego opcja przekierowania do punktów odbioru, jak Żabka. Fajna sprawa.

  • 5/5

    Kibotan dobrze leży w dłoni i dosyć twardy, jest naprawdę zadowolony. Jeśli chodzi o przesyłkę kurierską, nie polecam korzystać z DHL. Nie dość, że przywieźli przesyłkę dzień później, nie było zadnego kontaktu z kurierem, a paczkę znalazłem w skrzynce na listy, tragedia. Natomiast same militaria bardzo polecam, tylko preferuje zmienić DHL :))

  • 5/5

    Must have, niewielki przedmiot a może kiedyś pomóc wyjść z opałów.

  • 5/5

    Nie zajmuje wiele miejsca, a można poczuć się bezpieczniej mając go przy sobie. Dobrze wykonany, solidny kubotan.

  • 5/5

    Duży plus za jakość

  • 5/5

    Lekki i trzeba by się starać by tym sprzętem przekroczyć granice obrony koniecznej

  • 5/5

    Dobry produkt za symboliczną kwote

  • 5/5

    Solidne wykonanie, lekki. Obym nie musiał użyć. Zamiast kółka lepiej przewlec pętlę z kevlaru na nadgarstek

  • 5/5

    Bardzo fajny breloczek który w razie czego można użyć do obrony

  • 5/5

    produkt spełnia moje oczekiwania. lekki poręczny

  • 5/5

    Lekki i wytrzymały

  • 5/5

    Fajny sprzęt, dobrze wykonany w pełni polecam.

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem dobrze wykonany. Polecam.

  • 5/5

    Wytrzymały, dobrej jakości i nie drogi kubotan. Polecam.

  • 5/5

    Bardzo skuteczne narzędzie samoobrony jeśli wiemy, gdzie zadać uderzenia. Cios w czułe punkty przeciwnika powoduje błyskawiczne unieszkodliwienie. Wykonanie doskonałe, warto mieć przy kluczach i w ręce w windzie, czy na parkingu idąc do auta.

  • 5/5

    brelok do zastosowania w awaryjnej sytuacji bliskiego kontaktu

  • 5/5

    Mam go podczepionego do plecaka. Jeszcze nie używałem i mam nadzieję, nie będę, ale świetnie leży w dłoni i zdecydowanie może zrobić napastnikowi krzywdę

  • 5/5

    Poręczny, trwały, dobrze leży w dłoni, polecam.

  • 5/5

    Porządnie wykonany, przy odrobinie praktyki może idealnie służyć do samoobrony

  • 5/5

    Dobre narzędzie do samoobrony, dobra cena i dobre wykonanie, warto mieć przy sobie na wszelki wypadek.

  • 5/5

    Poręczny, solidnie wykonany ale i lekki. Dobre narzędzie do samoobrony:) Polecam

  • 5/5

    Lekki i wytrzymały, niewiele większy od długopisu więc bez problemu można go gdzieś trzymać pod ręką.

  • 5/5

    Solidny i lekki.

  • 5/5

    Kubotan jest poręczny, bardzo lekki, dobrze dopasowuje się do dłoni (zarówno męskiej jak i damskiej).

  • 5/5

    Super produkt polecam.

  • 5/5

    Solidnie wykonana rzecz. Warto mieć do przy sobie. Cena bdb.

  • 5/5

    dobry do samoobrony i do rozbijania szyb

  • 5/5

    Polecam, warto mieć przy sobie

  • 5/5

    Mały, ale dobrze zaprojektowany. Ergonomia bez zarzutów. Przystępna cena i niezwykła skuteczność. Polecam kubotan i sklep.

  • 5/5

    Dobrze wyprofilowany i dobrze leży w ręce. Polecam

  • 5/5

    Fajnie leży w ręce. Dokładnie taki jaki chciałem.

  • 5/5

    fajny, solidny gadżet

  • 5/5

    Bardzo fajny sprzęcik, pewny chwyt, gorąco POLECAM !

  • 5/5

    Fajny Kubotan dobrze leży w dłoni i tani Polecam!

  • 5/5

    Mały i poręczny.

  • 5/5

    Kubotan bardzo solidny i tani. Uzywany na treningach daje rade do kazdego chwytu , jedyne.czego brakuje to bardziej ostrej koncowki. Kb II jest dużo ostrzejsza a tym.samym bardziej skuteczna ale jak najbardziej polecam i daje 5

  • 5/5

    Solidny i dobrze wykonany kubotan.

    515
  • 5/5

    Solidny kubotan. Dobrze prezentuje się jako brelok przy kluczach, a rozmiar i kształt zapewniają pewny chwyt. Polecam!

  • 5/5

    Dobre wykonanie, idealnie leży w dłoni i dodaje pewności siebie. Polecam

  • 5/5

    Dobre wykonanie, wygodnie leży w dłoni. Czarny nie rzuca się w oczy. Zamiast kółka mam przyczepioną gumę 5mm do założenia na ręku - żeby nie wypadł. Na razie na szczęście używany tylko w treningu - wynik: boli. Polecam.

  • 5/5

    Dodaje pewności siebie, polecam każdemu kto wraca późno z pracy.

  • 5/5

    solidny, dobry o samoobrony, może też pełnić funkcję zbijaka do szyb

  • 5/5

    lekki, poręczny, mieści się niemal wszędzie, awaryjnie wybije szybę w aucie

  • 5/5

    brelok do zastosowania w awaryjnej sytuacji bliskiego kontaktu

  • 5/5

    Bardzo dobre wykonanie. Polecam

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonany sprzęt do samoobrony, noszę go przy sobie cały czas 10/10.

  • 5/5

    Dobrze wyprofilowany, idealnie leży w dłoni.

  • 5/5

    Z tego co czytałem to niektóre osoby pisały, że zadaje ogromny ból i nie chcieli by nim dostać. Trochę w to nie wierzyłem, ale gdy mam go w rękach wiem jaki to ból może zadać. Więc dołączam się do tych :) Fajnie leży w rękach i mało widoczny.

  • 5/5

    Krótko zwięźle i na temat, idealnie leży w dłoni, twardy, czuć tą wagę ale tak ma być, obym go użyć nie musiał ale gdyby tak się zdarzyło jestem pewny że spełni swoją rolę. Polecam !

  • 5/5

    Jeszcze nie zdarzyło mi się go użyć ogólnie polecam :)

  • 5/5

    Produkt jest wykonany solidnie. Dobrze leży w dłoni.

  • 5/5

    Wszystko zgodne z opisem, jak zamawiałem nie zwróciłem uwagi, że materiał to aluminium, ale do zadań stawianych przed "urządzonkiem" taka twardość spokojnie wystarczy, a teraz przynajmniej lżej w kieszeni, polecam

  • 5/5

    Produkt godny polecenia!

  • 5/5

    Produkt godny polecenia !

  • 5/5

    Sprawdza sie w realnym zagrozeniu.Solidny Kubotan.Polecam

  • 5/5

    Kubota spełnia wszystkie moje oczekiwania. Od zwykłego "dźgania" do precyzyjnych uderzeń w pkt. witalne.

  • 5/5

    Super sprawa ..Polecam

  • 5/5

    Skuteczny tak jak większość kubotanów, nie zauważyłem jeszcze zadnych uszkodzeń

  • 5/5

    Kupiłem w wersji złotej. Super poręczny, lekki. Polecam.

  • 5/5

    Dobrze lezy w dloni.

  • 5/5

    super broń do obrony i ataku,nie chciałbym być uderzonym tym kubotanem.oj boli,polecam gorąco

  • 5/5

    Super wykonanie, dobrze leży w dłoni i wytrzymały. Tego oczekiwałem :)

  • 5/5

    Fajny brelok , na razie nie przydał mi się jako narzędzie do samoobrony.

  • 5/5

    Polecam produkt. Dobrze wykonany produkt do samoobrony w dodatku może posłużyć jako brelok.

  • 5/5

    W sumie pierwszy, ale uważam że wart swojej ceny, dobrze leży w dłoni, lekki i jak komuś nie przeszkadza długość, robi robotę jako breloczek przy kluczach(polecam karabińczyk) kupiłbym ponownie.

  • 4/5

    no no git

  • 5/5

    Wszystko jak najbardziej ok, tego właśnie szukałem. Polecam z czystym sumieniem

  • 5/5

    polecam

  • 5/5

    Świetny! Fajnie wyprofilowany, dobrze leży w dłoni. Dla osób nie wiedzących jak posługiwać się kubotanem polecam jako brelok do kluczy. Mocno chwycić i uderzać kluczami. Lepsze to niż nic. Fajny i praktyczny. Polecam!

  • 5/5

    Bardzo solidne wykonany i naprawdę się przydaje. (ale wolałbym aby był nieco cięższy)

  • 5/5

    Kupiłem go swojej żonie. Dobry jako element samoobrony dla każdego.

  • 5/5

    Do urządzenia tak prostego jak Kubotan nie można wymagać nic więcej. Równie dobrze można nosić w kieszeni kawałek pręta, ale po co, jak za grosze można mieć takie maleństwo, które przy okazji fajnie wygląda. Sprawdzałem... uderzenia bolą jak cholera, przy dźwigniach fajnie wchodzi w czułe punkty. Dla mnie 5/5. Ale zamiast kółka do kluczy polecam mały karabińczyk.

  • 5/5

    Nie polecam osobom o małych dłoniach i wąskich kieszeniach - rozmiar wg mnie minimalne zbyt duży jak na brelok do kluczy. Mimo wszystko daję 5 gwiazdek, bo wykonanie jest bardzo dobre.

  • 3/5

    Fajna sprawa, ale: nietypowy kształt (rękojeść) ma swoje minusy. W założeniu miała utrudnić wypadnięcie z ręki i to zadanie w jakimś stopniu spełnia, ale przy "strzałach" na 100% np w deskę dłoń boli mocno i naskórek ulega uszkodzeniu. Pewnie z czasem można się na to uodpornić. Trzeba tym przywalić z całych sił żeby samemu to odczuć bo w przypadku walki można się zdzwić. Broń ok, ale raczej w zwarciu, do krótkich ciosów, nacisków. Z dystanu bym tym nie atakował. W bliskim kontakcie może pomóc.

  • 5/5

    super broń do obrony i ataku,nie chciałbym być uderzonym tym kubotanem.oj boli,polecam gorąco

  • 5/5

    Idealny relacja jakość a cena wzorowa. Gorąco polecam

  • 5/5

    Bardzo lekka i wytrzymała broń, Polecam.

  • 5/5

    Solidny kawałek metalu, dobrze leży w dłoni, jedynie kształt może budzić skojarzenia.... ale co tam naprawdę ratuje skórę

  • 5/5

    Dobrze leży w dłoni, odpowiednia waga i czuć, że porządna sprawa. Jedynie obawiam się, że szpikulec jest za ostry, ale w razie jakby ktoś miał dużą siłę i bał się zrobić dużą krzywdę to zawsze można uderzyć tępą stroną. Plus za ekspresową przesyłkę

  • 5/5

    Wygodny, lekki, dobrze leży w dłoni, spokojnie mieści się w kieszeni w spodniach i nie utrudnia ruchów.

  • 5/5

    DZIĘKUJĘ, CZUJĘ SIĘ BEZPIECZNIEJ. ŚWIETNE URZĄDZENIE.

  • 5/5

    Lekki i praktyczny. Polecam !

  • 5/5

    Bardzo poręczny, przyjemnie leży w dłoni. do tego szybka i bezproblemowa dostawa

  • 5/5

    bardzo lekki i świetnie leży w dłoni może też służyć jako ładny brelok polecam

  • 5/5

    Bardzo lekki a zarazem wytrzymały i wygodnie leżący w dłoni. Polecam

  • 5/5

    Doskonale wyprofilowany i wyważony, wykonanie bez zarzutów-pełna skuteczność.

  • 4/5

    Ladny dobrze lezy w dłoni

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49