Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
79367600074918144
Dodaj produkt Śrut Gamo Hunter 4,5 mm 500 szt. (6320834) do porównania
Dodaj produkt Śrut Gamo Hunter 4,5 mm 500 szt. (6320834) do schowka

Śrut Gamo Hunter 4,5 mm 500 szt. (6320834)

Ocena: 4.89/5(102 opinie)

Producent:GAMO

Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:Dostawa tylko 3,99 zł!
27,00 
Dodaj produkt Śrut Gamo Hunter 4,5 mm 500 szt. (6320834) do koszyka
Klub Stałego Klienta
Możesz wymienić 2 punktów na 1,00 zł zniżki
Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Dostępność
Sprawdź dostępność w sklepach
Wybierz sklep
Opis produktu
Śrut o półokrągłym kształcie główki charakteryzujący się doskonałym grzybkowaniem po uderzeniu w cel.
 
Kształt główki jest pośredni pomiędzy półokrągłym a płaskim, dzięki czemu uzyskaliśmy dobre warunki aerodynamiczne pozwalające precyzyjnie strzelać na większe odległości, a jednocześnie jest to śrut o bardzo dobrym współczynniku grzybkowania przy kontakcie z celem.
 
Idealnie nadaje się do strzelania do celów na średnim i dużym dystansie.

Dane techniczne
Kaliber: 4,5 mm
Kształt: główka zaokrąglona
Waga: 7,56 grain
Opakowanie: 500 szt.
Producent: Gamo, Hiszpania

EAN: 793676000749

Przegląd śrutów Gamo (video)

Opinie (102)

102 opinieOcena: 4.89 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Dobry śrut

  • 5/5

    Srut swietny przy strzelaniu do butelek i tego podobnych celow

  • 5/5

    najlepszy śrut,super celny i daleko niesie.

  • 5/5

    Bardzo przyzwoity śrut. Polecam

  • 5/5

    Dobry śrut. polecam.

  • 5/5

    Cena do jakości nie ma konkurencji, śrut bardzo dobry, kupiłem już kilkanaście opakowań tej firmy, i trafiłem tylko jeden zgniotek, oczywiście polecam

  • 5/5

    dobry produkt

  • 5/5

    doskonały śrut

  • 5/5

    śrut świetnej jakości, w Gamo Replay IGT 10 spisuję się rewelacyjnie.

  • 5/5

    Remek pellet jó minőségű Gamo lövedék ajánlom.

  • 5/5

    Wszystko ok. Polecam

  • 5/5

    Dobry stosunek jakości do ceny, powtarzalny, testowany m. in. w Crosmanie 1077. Kupowałem kilka razy, jeszcze nie trafiły się pogniecione sztuki w opakowaniu.

  • 5/5

    Precyzyjny ciężki śrut do mocnych wiatrówek sprezyno wych, i na co2, okrągły łebek daje duży zasięg i dobrze się ładuje do komory w broni magazynkowej, z 50m z podparcia skupienie w okolicach czarnego pola tarczy 14-stki, daje się coś trafić z 80,a nawet 100m, ale nie mam wprawy w liczeniu paraboli...

  • 5/5

    Nagyon elégedett vagyok a termékkel ajánlom.

  • 5/5

    Dobry śrut

  • 5/5

    Daje radę. Cena korzystna do właściwości. Opakowanie puszka, więc bardzo trwałe. Polecam.

  • 5/5

    Dobry śrut. Jestem zadowolony.

  • 4/5

    szału nie ma, dla kogoś kto strzela na dystansach 10-15m, lepiej dołożyć do EXACT'a

  • 5/5

    Śrut bardzo fajny,strzela powtarzalnie. Fajnie wchodzi w puszki.

  • 5/5

    Nie blokuje się w lufie, starannie wykonany celność na dobrym poziomie.

  • 5/5

    Cena przystępna, jakościowo kilka sztuk pogięte się trafiło, reszta ok.

  • 5/5

    nie blokuje sie super celny

  • 5/5

    Cena i jakość OK.

  • 5/5

    Wszystko na plus. Polecam.

  • 5/5

    Testowane w Sig Sauer P226. Kilka zdeformowanych egzemplarzy w opakowaniu. Nic nie zostaje w magazynku chociaż dosyć ciasno pasują. W tarczy robią jednoznaczne otwory :)

  • 5/5

    Dobrej jakości śrut

  • 3/5

    Niestety już po otwarciu pudełka widać że jest średnia jakość wykonania, dużo nadlewek śrutu.

  • 4/5

    Polecam. Dobre śruty.

    514
  • 4/5

    Na krótkie dystanse. Po 15 metrach brak powtarzalności.

  • 5/5

    Wszystko ok. Śrut świetnie się sprawdza

  • 5/5

    Celny, na 500 sztuk 2 pogięte

  • 5/5

    Wszystko super. Fajny śrut. Naprawdę celny. Tylko przy lekko mokrych,lub tłustych palcach cieżko go utrzymac by załadować wiatrówkę. Ale jest mega ! :)

  • 5/5

    Dobry, celny śrut. Polecam.

  • 5/5

    Dobry śrut, na tarczach sprawuje się idealnie.

  • 5/5

    Bardzo dobry śrut. Powtarzalny. Polecam

  • 5/5

    Trafny zakup

  • 5/5

    bardzo dobry śrut , ja używam do tarcz ,dobra celność . Polecam

  • 5/5

    Dobry śrut. Bardzo celny. Polecam!!!

  • 5/5

    I znowu muszę śrut super,bez ubytków,w "Strokrotce" super, w Braulingu też bez "skazy" i jak zwykle kropelka i nie brudz lufy,+przetrzeć "filcem" i jest OK.POLECAM!!!

  • 5/5

    Super brałem Go kilka razy i się nie zawiodłem,"celny na dalsze i krótkie dystanse,kropelka i już nie brudzi Olej do BB kupić i jest OK.Polecam!!!! .

  • 5/5

    jestem zadowolony z tego śrutu ,nie znalazłem jeszcze ani jednego z ubytkiem. Śrut jest celny i mocny na krótkie i dalekie dystanse

  • 5/5

    Śrut bardzo przeciętny. Jednak cena dobra. Ogólnie warto zakupić.

  • 5/5

    Mam go po raz drugi,nie żałuję mocny,brak uszkodzonych/u mnie/drugie pódełko zaczęte Polecam!!

  • 5/5

    Jestem bardzo zadowolony z zakupu

  • 5/5

    Bardzo dobry produkt w przystępnej cenie

  • 5/5

    Bardzo dobry produkt w przystępnej cenie. Dość celny. Brak ubytków. Polecam

  • 5/5

    Mocny, dobrze przebija i w dobrej cenie.

  • 5/5

    polecam produkt

  • 5/5

    Śrut jak śrut. Dobra cena.

  • 5/5

    Bardzo dobry śrut . Używam do wiatrówek długich , naprawdę warto .

  • 4/5

    Bardzo dobry śrut jak za tą cenę 20 zł całkiem ok dobra do wiatrówek długich chociaż jak chcecie coś co niszczy wszystko to polecam H&N hornet drogi ale warto

  • 5/5

    Bardzo dobry śrut. Jak dla mnie jeden z lepszych.

  • 5/5

    Cena ok, jakość ok

  • 5/5

    Polecam. Całkiem niezłe skupienie.

  • 5/5

    Dobry śrut. Ładnie leci. Siła przebicia zdecydowanie większa od tych z płaskim łbem. Polecam

  • 5/5

    Śrut obowiązek. Śrut do wszystkiego coś rozwalić, przebić, czy trafić. Jakość wykonania bardzo dobra.Polecam wad brak,

  • 5/5

    Dobry śrut nadaje się do strzelania na długie dystanse, używam razem z Gamo Roadster IGT

  • 5/5

    Mocny i celny śrut

  • 5/5

    dobra przebijalnosc i celnosc

  • 5/5

    sprawdzony,kolejne opakowanie zamówione.Spełnia moje oczekiwania.Cena również.

  • 5/5

    Bardzo dobry śrut w okazyjnej cenie. Strzelam z pistoletu do tarczy na 10m. Polecam.

  • 5/5

    Bardzo dobrej jakości śrut. Jest to wersja impact i porównując z innymi moc uderzenia jest o wiele większa

  • 5/5

    tak cena jak i jakość idą w parze.wszystko w porządku.

  • 5/5

    Dobry śrut w okazyjnej cenie.

  • 5/5

    Bardo dobre śruty celne jak za taką kasę polecam

  • 5/5

    Zadowolony

  • 4/5

    Celność oceniam bardzo dobrze, nie zdarzyło mi się też żeby nabój utknął w lufie. Na minus - zdarzają się nierówne naboje, które ciężko wchodzą do lufy lub magazynka, ale nie jest ich wiele. Wolę śrut Crosmana, ale większa różnorodność profili pocisku i przeznaczenia po stronie Gamo

  • 5/5

    Bardo dobre śruty celne jak za taką kasę polecam

  • 5/5

    Polecam. Śrut się sprawdza. Cena bardzo dobra

  • 5/5

    Świetny stosunek jakości do ceny

  • 5/5

    Dobry, mocny śrut, idealny do karabinków o dużej mocy.

  • 4/5

    Dobry tani śrut do strzelania na 20-30.

  • 5/5

    Śrut bardzo dobry, ale nie widzę, żeby był pod jakimś względem lepszy od Gamo Magnum, więc po co przepłacać. Strzelam głównie do puszek z pistoletu. Polecam jeśli cena nie gra roli, lub ktoś widzi szczególne zastosowanie tego śrutu. Jakość wykonania moim zdaniem świetna.

  • 5/5

    Za te pieniądze jest spoko. Z Sig Sauer MCX z 20m przyzwoicie.

  • 5/5

    Bije na głowę każdy jaki miałem. Dzisiaj strzelałem testowo 5-ma rodzajami niby markowego w tym i drogiego na dystansie 50 m. z wiatrówki hatsan 125 z celownikiem optycznym 6-24x50 i jako jedyny w 3 cm skupieniu a reszta o zgrozo (od 6 do 15 cm)

  • 5/5

    Polecam śrut bardzo dobrej jakości z wiatrówką Hatsan Striker Edge 4,5 mm sprawuje się naprawdę bardzo dobrze :)

  • 5/5

    wysokiej jakości śrut wykonanie bez żadnych zniekształceń

  • 5/5

    bardzo dobry śrut, na obecną chwilę wystrzelane jakieś 200 szt. i tylko kilka się zablokowało w magazynku

  • 5/5

    ok

  • 5/5

    Śrutu Gamo specjalnie nie trzeba zachwalać. Bardzo dobra jakość i niska cena.

  • 5/5

    Śrut celny, dobra jakość w stosunku do ceny.

  • 5/5

    Świetna jakość w stosunku do ceny polecam

  • 4/5

    Tani i dobry.

  • 5/5

    Polecam. Śrut dobrej jakości - celny, tani.

  • 5/5

    bardzo dobra jakość i dobra cena polecam

  • 5/5

    Dobry śrut w rozsądnej cenie.

  • 5/5

    Bardzo dobrej jakości śrut w niskiej cenie

  • 5/5

    Celne tanie dobrze Wykonane polecam

  • 3/5

    Odlany jest ładnie ale każdy ma inny wymiar jeden ciasno wchodzi inny wcale a jeszcze inny bez problemu dlatego na dłuższym dystansie jest duży rozrzut w osi pionowej.

  • 5/5

    Dobra jakość, godny polecenia

  • 5/5

    Dobry, tani śrut. polecam

  • 5/5

    celne solidnie wykonane polecam

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonany śrut,celny i tani.Polecam

  • 5/5

    bardzo fajny śrut bardzo ładnie przekazuje energię w trafiony cel cena przystępna Polecam

  • 5/5

    Dobry śrut w dobrej cenie, polecam!

  • 5/5

    Świetnie wykonany śrut. Oddawanie celnych strzałów na dystansach nawet około 80 metrów to dzięki niemu czysta przyjemność. Polecam!

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonany śrut,celny i tani.

  • 5/5

    Jestem zadowolony z zakupu. Śrut o średniej ciężkości idealny do strzałów nawet na długie dystanse. Polecam!

    515
  • 5/5

    Dobry śrut w przystępnej cenie. Idealny do rekreacyjnego strzelania.

  • 5/5

    Bardzo dobry śrut na dalekie dystanse

  • 5/5

    Świetny śrut do broni gładkolufowej. Super celny i tani. w 100% polecam

  • 5/5

    Dobrej jakości śrut. Bardzo celny.

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49