zamknij
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Wieczna zapałka Bushmen (BU 1PEMA)

212049751406910670
Wieczna zapałka Bushmen (BU 1PEMA)

EAN: 2120497514069

Ocena: 4.48/5 na podstawie 82 ocen

Producent: Bushmen

Brak w magazynie
Brak w magazynie – sprawdź produkty podobne lub zapisz się na powiadomienie o dostępności

Powiadom mnie o dostawie

19,99 25,00 zł
wysyłka:  Brak towaru
Klub Stałego Klienta Punkty: 1
Możesz wymienić 1 punktów na 0,50 zł zniżki.
Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty, ikona
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
`
Zadzwoń i zamówtel:713474749
Opis produktu

Wygodna w użyciu jak zapałka, szczególnie w wypadku rozpalania ogniska, kuchenki turystycznej, świeczki czy np. lampy naftowej. Praktyczna kombinacja benzynowej zapalniczki, krzesiwa i zapałki.

Zapałka zbudowana jest ze stalowej rurki na końcu której znajduje się bawełniany knot oraz iskrownik. Koniec za który trzyma się zapałkę jest równocześnie gwintowaną zakrętką, którą zamyka się zbiorniczek z benzyną.

Zapałka, wraz z knotem zanurzona jest w benzynie (w zbiorniczku), dzięki czemu jest stale gotowa do użycia. Wystarczy odkręcić nakrętkę, wyjąć zapałkę z benzyny i wzniecić iskrę pocierając iskrownikiem krzesiwo – benzyna zapali się pełnym jasnym płomieniem.

W przypadku wyczerpania zapasu benzyny, na bocznej krawędzi zbiornika umieszczono krzesiwo, którym również wzniecisz ogień.
 
Producent: Bushmen, Polska

Opinie (82)

82 opinii Ocena: 4.48 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Polecam szybka wysyłka sprawdza się nieźle super

  • 5/5

    Polecam wszystkim jestem zadowolony

  • 5/5

    Fajna zapałka, dobre wykonanie warta tych 20 zł

  • 5/5

    Bardzo użyteczny i elegancki gadżecik, jako brelok do kluczy zawsze jest pod ręką.

  • 5/5

    Swietny bajer w dobrej cenie.

  • 3/5

    Produkt zgodny z opisem. Ale długo nie posłużył mi.

  • 5/5

    Małe, użyteczne, dobre wykonanie. Polecam.

  • 5/5

    Wieczna zapałka Bushmen. Warto zakupić i mieć przy wyprawach że sobą. Polecam.

  • 5/5

    Wieczna zapałka rozpali wszystko lepsza od krzesła polecam kupno na Militaria.pl.

  • 5/5

    Dokupić tylko benzynę i zapałek gotowa.Lepsza od krzesła już sprawdzone trzeba tylko zatankować.

  • 5/5

    Wieczna zapałka z ciągłą obsługą, fajne rozwiązanie techniczne. Przed wyjazdem napełnij paliwem. Polecam

  • 5/5

    Pali od strzału tylko knot się szybko zużywa

  • 5/5

    Fajny gadżet. Sprawdza się.

  • 2/5

    dość delikatna, łatwo uszkodzić i przepalić knot jak nie jest się uważnym

  • 5/5

    Ciekawy gadżet, polecam

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem. Polecam.

  • 2/5

    Niska pojemność, nieszczelna, knot wypala się od patrzenia, a krzesiwka użyć do czegokolwiek innego raczej się nie da. Ogółem fajna zabaweczka

  • 5/5

    Dobry produkt na upominek dla zapalonego survivalowca za małe pieniądze.

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem. Polecam.

  • 5/5

    Kompaktowa i wytrzymała .

  • 5/5

    Fajny gadżet. Dość solidny. Cena ok. Polecam

  • 5/5

    Mały praktyczny gadżet.

  • 4/5

    U mnie niestety już dawno dawno temu gwint się rozwalił ale poza tym bardzo fajny pomysł, jak skończy się paliwo to mamy krzesiwo awaryjnie

  • 5/5

    Ciekawy gadżet.

  • 5/5

    Bardzo fajny gadżet. Polecam.

  • 5/5

    Bardzo trwały produkt. Iskra konkretna potrafi pomóc w rozpaleniu nawet przy braku paliwa.

  • 2/5

    Gadżet taki na siłę. Metalowa tylko "okładka" która zaczepia rogiem. Uszczelka jest na zewnątrz gwintu a to oznacza że odkręcając ulewa się. Zalałem i czekam po ilu wyparuje. ps. Mniejsze niż na zdjęciu.

  • 4/5

    Poprzednią która miałem była lepiej wykonana, ale tez kosztowała sporo więcej. Spełnia swoje zadanie jako źródło ognia i tego się trzymajmy. Jest szczelna długo sie pali, nie zajmuje dużo miejsca a przecież o to chodzi.

  • 5/5

    Przydatny gadżet

  • 5/5

    Świetny gadżet, benzyna nie wyparowuje z środka przez długi czas

  • 5/5

    Świetna sprawa poprzednia służyłą mi kilka lat aż się nie zużyło krzesiwko. Benzyna w środku trzyma nawet przez kilka miesięcy gdy nie odkręcamy za często.

  • 5/5

    Spełnia swoją rolę. Dobra jakość wykonania, na plus również małe wymiary i waga.

  • 4/5

    Jakosc do ceny prawidlowa. Nie pieniadze wiec nie ma sie co spodziewac, ze to bedzie zippo.

  • 4/5

    Fajny, mały gadżet. Trochę wykonanie ma parę wad ale za tą cenę to i tak dobrze �� Polecam

  • 3/5

    Niby cena niska to i jakość....ale mimo to spodziewałem się czegoś lepszego i lepiej działającego

  • 5/5

    pewnego rodzaju zapałka z krzesiwem plusem tego produktu jest to że nawet kiedy skończy się paliwo możemy dalej łatwo rozpalić ognisko

  • 5/5

    Fajna mała i w sam raz do rozpalenia ogniska. Płonie dużym i jasnym płomieniem, oraz jest odporna na wiatr

  • 5/5

    Bardzo dobra alternatywa dla zapalniczki. Polecam.

  • 3/5

    Fajny pomysł, ale niestety po kilku latach wyrobił mi się w niej gwint, przez co stała się mało użyteczna

  • 4/5

    Bardzo fajny pomysł na zapalniczkę jednak co do wykonania to nie jest na zbyt wysokim poziomie - plastiki niskiej jakości niezbyt dobrze spasowane. Plus jest taki, że działa jak należy.

  • 5/5

    Przetestowana w Alpach w każdych warunkach pogodowych. Karabinek jest byle jaki, ale samo działanie jako źródła ognia jest prawidłowe. Trzeba uważać, żeby nie wypalić włókien knota.

  • 5/5

    Polecam

  • 5/5

    Polecam to cudo, paliwko trzyma bardzo długo dzięki uszczelce. Jakość wykonania bardzo wysoka, polecam

  • 5/5

    Sprytne połączenie krzesiwa z zapalniczką benzynową :) - w terenie bardzo dobre i niezawodne rozwiązanie. Dobrze mieć dodatkowo pudełko z watą lub czymś podobnym - koniecznie suchym :)

  • 5/5

    fajny gadżet, można dopiąć do kluczy, plecaka i użyć gdy inne żródła ognia niedomagają. Robi furorę wśród znajomych xD

    515
  • 2/5

    Zapalniczka faktycznie działa, ładnie się rozpala, ale .... poczułam się oszukana, ponieważ z zewnątrz wygląda to tak, że zapalniczka jest cała aluminiowa, natomiast zapalniczka jest cała z plastiku a po bokach ma tylko obicie aluminiowe. W opisie nigdzie nie było napisane, że zapalniczka jest z plastiku (a co za tym idzie to również gwint w którą wkręca się zapałkę jest też z plastiku i trzeba uważać, żeby nie przekręcić gwinta). Działa, ale jest delikatna jak zabawka dla dzieci.

  • 4/5

    jedyny minus to zawieszka

  • 5/5

    Fajna, lekka, działa bez zarzutów. Polecam

  • 5/5

    przydatna w deszcz oraz na mokre tereny

  • 5/5

    Sprawdza się jako dodatkowe źródło ognia, całkiem długo trzyma paliwo, zapałka mogłaby być trochę dłuższa ale i tak polecam.

  • 5/5

    Przydatna zabawka

  • 5/5

    Po wyjęciu z pudełka zaskoczyły mnie wymiary oraz lekkość. Dopiero teraz dostrzegam zalety jakie ma to maleństwo, a mianowicie: -małe wymiary dzięki czemu można go na spokojnie używać EDC -lekkość przez co nie czujemy że nosimy coś dodatkowego -łatwe rozpalanie

  • 4/5

    Super, ale radzę wymienić zawieszkę.

  • 5/5

    Pojemniczek szczelny , krzesiwo dobre, łatwo się zapala. Polecam

  • 4/5

    Awaryjnie zawsze na wyposażeniu plecakowego edc. Działa dobrze, może trochę mały rozmiar.

  • 4/5

    Przydatna zapałka, spełnia swoje zadania perfekcyjnie.

  • 4/5

    Przydatna w wyposażeniu awaryjnym.Wymiana karabińczyka obowiązkowa najlepiej na jakiś z firmy Nite-Ize . Po zalaniu wszystko działa jak należy.Polecam.

  • 5/5

    Jako dodatkowe źródło ognia sprawdza się bardzo dobrze. Po napełnieniu paliwem i starannym zakręceniu elementu tak zwanej wiecznej zapalniczki nie czuć zapachu paliwa i nie ma wycieków. Polecam.

    515
  • 3/5

    Wygodna w użyciu marna jakość karabińczyka . ogólnie sprzęt na 3+

  • 5/5

    Dobry i użyteczny bajer. Wygląda delikatnie, ale z drugiej strony - tym sie gwoździ nie wbija. gumowa uszczelka gwarantuje długie "trzymanie" paliwa. Generalnie - polecam.

  • 4/5

    Ciekawy gadżet, dobrze wykonany choć moim zdaniem mógłby być trochę większy. Z odpalaniem nie ma problemów. Karabinek wiadomo, do wymiany. Polecam!

  • 3/5

    zaczep do wymiany a krzesiwo nie spełni swojej funkcji ale sprawdza się jako lepsza wersja zapałki.

  • 5/5

    bardzo przydatna rzecz nosze codziennie daje ogień lepszy niż zapalniczka

  • 4/5

    jest świetna karabińczyk faktycznie lipa rozwalił się ,pali prawie za każdym razem polecam

  • 5/5

    Bardzo fajny gadżet :) Duży płomień i zero problemów przy odpaleniu nawet przy wietrze. Zaczep wygląda na mało wytrzymały ale jak się nie nosi przy kluczach to nie będzie przeszkadzać.

  • 5/5

    Wytrzymały materiał nie rysuje się.

  • 5/5

    Bardzo przydatny produkt gdy zwykłe zapałki zawodzą . .

  • 5/5

    Dobrze wykonana i przydatna wieczna zapałka .

  • 5/5

    Solidnie wykonana,naprawdę super polecam

  • 5/5

    Zapałka działa jak należy, dobry pomysł. Jedynym mankamentem jest mały rozmiar i troszkę lichy zaczep. Trzeba na niego uważać i nie rzucać nią bo może się urwać. Poza tym wszystko ok, polecam

  • 4/5

    Mała i poręczna, świetna na wietrzną pogodę. Tak jak przedmówcy słaby karabińczyk, a przy dłużej zapalonej zapałce szybko spala się knot.

  • 5/5

    Dobry gadżet :) polecam wszystkim.

  • 3/5

    Działa po nabraniu wprawy w jej obsłudze - jest trudniej, niż ze zwykłą zapałką. Pojemnik na benzynę jest plastikowy i bardzo rysuje się w miejscu umiejscowienia krzesiwa. Kółeczko na którym zmocowano mini-karabińczyk to jakiś żart - natychmiast do wymiany, jeśli nie chce się swojego gadżetu zgubić. Reasumując: fajny wygląd, wykonanie co najwyżej średnie (jako całości - gdyby nie to kółeczko mocujące, oceniłbym klasę wyżej). Cena moim zdaniem zbyt wysoka.

  • 5/5

    Świetna, u mnie robi za ostatnią nadzieję, trzymam ją przy latarce :D

  • 5/5

    Fajny prezent. Sprawdza się i jako zapałka i jako krzesiwo.

  • 5/5

    Polecam. Dobra i tania rzecz! Ekspresowa wysyłka

  • 5/5

    znakomity gadżet, polecam. Bardzo szybka dostawa brawo.

  • 5/5

    Dobry gadżet, o wiele mniejszy jest w rzeczywistości, niż na zdjęciu.

  • 3/5

    Spoko gadżet tylko moło wytrzymały

  • 3/5

    Praktyczne połączenie krzesiwa z zapalniczką benzynową - z zabezpieczeniem przed wyparowaniem benzyny (jak to się dzieje w zwykłych zapalniczkach benzynowych). Wada - jest zbyt kanciaste. Czekam na ocję z zaokrąglonymi brzegami, a najlepiej cos w kształcie walca.

  • 3/5

    gadzet fajny niestety kułeczko i karabinek słabizna do tego mocowane do plastikowego bolca gwint szybko sie zjeżdza a po zatym ktoś miał wspaniały pomysł troszke lepsze wykonanie i super rzecz

  • 5/5

    Fajny gadżet, który może uratować życie :) polecam !!!

Warto dokupić
Produkty podobne
E-mail