Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
5016549989541101055
Dodaj produkt Karta survivalowa BCB Mini Work Tool Black (CM024B) do porównania

Karta survivalowa BCB Mini Work Tool Black (CM024B)

Ocena: 4.9/5(137 opinii)

Producent:BCB

Wysyłka:Brak towaru
Brak w magazynie – sprawdź produkty podobne lub zapisz się na powiadomienie o dostępności

Powiadom mnie o dostawie

19,99 
Klub Stałego Klienta
Możesz wymienić 1 punktów na 0,50 zł zniżki
Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Zadzwoń i zamów
Zadzwoń i zamów: tel:713474749
Opis produktu

Kompaktowe, poręczne narzędzie ze stali hartowanej o wielkości karty kredytowej, niezwykle przydatne na co dzień oraz w trudnych sytuacjach. Wersja w kolorze czarnym.

Funkcje: 
- nóż,
- śrubokręt,
- otwieracz do puszek, 
- otwieracz do kapsli,
- dwurzędowa piłka,
- otwór do odkręcania nakrętek dużych,
- otwór do odkręcania nakrętek małych,
- miarka - cm,
- otwór do odkręcania nakrętek motylkowych,
- kątomierz,
- otwór do linki lanyard.

W zestawie pokrowiec.

Dane techniczne
Stal: Nierdzewna, czerniona
Wymiary: 68x44 mm 
Waga: 28 g
Producent: BCB, Wielka Brytania

EAN: 5016549989541

Opinie (137)

137 opiniiOcena: 4.9 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Poręczna karta, noszę w portfelu. Co jakiś czas przydaje się.

  • 5/5

    super, polecam

  • 5/5

    Karta codziennie jest przy mnie w portfelu, bardzo przydatna i spełnia swoje funkcje 5/5

  • 5/5

    fajny gadżet

  • 5/5

    Super fajna karta, noszę w portfelu i na razie używam tylko, jako otwieracza do piwa. To moja druga, pierwszą zabrali mi na lotnisku :(

  • 5/5

    Kolejna fajna karta, dużo funkcji, jest pokrowiec.

  • 5/5

    Najprostsza karta do portfela

  • 4/5

    Wykonanie karty na plus jedyne do czego można się przyczepić to ,że przychodzi dość tempa i trzeba ją samemu naostrzyć tak to bez zastrzeżeń.

  • 5/5

    kolejna karta w kolekcji

  • 5/5

    dobrze wykona, wielkości karty kredytowej.

  • 5/5

    Super gadżet mieszczący się w portfelu a mogący bardzo pomóc w trudnych sytuacjach. Masa funkcji. Super na prezent

  • 5/5

    Produkt dobrej jakości, użyteczny. Farba szybko schodzi.

  • 5/5

    Mała rzecz, ale przydatna

  • 5/5

    Przydatna rzecz i wbrew pozorom często wykorzystywana

  • 5/5

    Przydatny gadżet. Idealnie pasuje do portfela.

  • 5/5

    Dobrze wykonane i przydatne.

  • 5/5

    Przydatny gadżet, mały poręczny. Na prezent fajna sprawa. Polecam

  • 5/5

    Bardzo funkcjonalna karta, solidnie wykonana, wielkości karty kredytowej i dlatego mieści się w portfelu.Bardzo przydatna na wielu wyjazdach i nie tylko.

  • 5/5

    Bardzo fajny gadżet, bardzo dobrze wykonany, warto nosić w portfelu.

  • 5/5

    Niesamowicie przydatne EDC

  • 5/5

    Dobrze wykonana, mieści się w portfelu, fajny gadżet.

  • 5/5

    Bardzo solidne kompaktowe narzędzie.

  • 5/5

    bardzo funkcjonalna karta. mieści się w portfelu. ochronne etui przydatne, gdyż jedna z krawędzi jest dość ostra. mocna i solidna. warto.

  • 5/5

    Niezbędna w każdym portfelu, bardzo funkcjonalna karta, po naostrzeniu krawędzi trzeba uważać ;)

  • 5/5

    Fajny gadżet na prezent. Polecam

  • 4/5

    Bardzo wygodny gadżet. Przydaje się polecam

  • 5/5

    Wiele zastosowań bardzo pomocna polecam !

  • 4/5

    dobry na prezent

  • 5/5

    Bardzo wygodny gadżet. Przydaje się do wielu rzeczy. Polecam

  • 5/5

    Przydatny niewielki tool. Mieści się wszędzie. Polecam

  • 5/5

    Przydatna rzecz warto mieć ją w portfelu polecam

  • 5/5

    Przydatna karta, którą można schować wszędzie, nawet w portfelu i mieć ją przy sobie.

  • 5/5

    Bardzo przydatne narzędzie

  • 5/5

    dobra karta, miesci sie w portfelu

  • 5/5

    Przydatny gadżet, warto mieć w portfelu

  • 5/5

    Świetne narzędzie, praktycznie nie zajmuje miejsca w portfelu

  • 5/5

    Taka mała karta a tyle zastosowań. Bardzo polecam, nie rozstaje się z nią od momentu zakupu

  • 5/5

    zgodnie z opisem

  • 5/5

    Niezbędny, przydatny,sprawdzony

  • 5/5

    Narzędzie ogólnego przeznaczenia, które mieści się w portfelu. Dość wytrzymała - lepiej mieć niż nie mieć.

  • 5/5

    Mieści się w portfelu. Przydatna rzecz.

  • 5/5

    Przydatna rzecz . Polecam

  • 5/5

    Przydatna sprawa w plecaku czy aucie. Poręczna nie zajmuje dużo miejsca. Polecam zakup na Militaria.pl

  • 5/5

    Przydatny gadżet za niewielkie pieniądze.

  • 5/5

    Karta survivalowa BCB Mini work tool black jest świetnym gadżetem 12w1, przydaje się codziennie. Solidnie wykonana. Polecam

    515
  • 5/5

    Karta porządna, dosyć ciężka. Nóż niezbyt ostry, po dobrym naostrzeniu daje radę. Polecam.

    515
  • 5/5

    Przydatny poręczny gadżet

  • 5/5

    Przydatna rzecz . Polecam

  • 5/5

    Fajny gadżet, można zawsze mieć przy sobie, spełnia swoje zadania.

  • 5/5

    Nie oceniłem tego narzędzia kiedy pierwszy raz wylądowało w mojej dłoni. Narzędzie to dobre określenie. Bardzo ostry nóż, kilka śrubokrętów i chyba coś co najczęściej używam otwieracz do butelek. Farba schodzi z części najbardziej używanych ale korozji żadnej nie zauważam. Bardzo twardy kawałek blachy.

  • 5/5

    udany prezent dla mechanika

  • 5/5

    Dobrej jakości gadżet, spełnia moje oczekiwania. Wart zakupu, polecam

  • 5/5

    Fajny gadżet ma wiele zastosowań. Warto mieć przy sobie

  • 5/5

    Fajny gadżet. jakość wykonania dobra jak za taką cene. polecam

  • 4/5

    Mieści się w portfelu i spełnia swoją rolę choć znacząco podnośi wagę portfela i go pogrubia.

  • 5/5

    Zawsze się przydaje, jakość na 5

  • 5/5

    Ciekawy gadżet na co dzień.

  • 5/5

    Mała, poręczna karta. Może się przydać w kryzysowej sytuacji.

  • 5/5

    wykonanie adekwatne do ceny ale całość solidna

  • 4/5

    Bardzo fajny, wykonany z dobrego metalu lecz za duży.

  • 4/5

    Bardzo fajna, wykonana z dobrego materiału. Posiada wiele przydatnych funkcji jednak traci na kompatybilności, ponieważ jest za duża i nie mieści się np. w portfelu.

  • 5/5

    fajna rzecz za taką cenę

  • 5/5

    Bardzo fajna ! Kupiłam chłopakowi, spełnia swoje oczekiwania ;)

  • 5/5

    Kiedyś może się przydać, więc warto mieć w portfelu.

  • 5/5

    fajna rzecz za taką cenę

  • 5/5

    Małe, poręczne co nieco do drobnych działań gdy nie ma narządzi pod ręką, spokojnie mieści się w portfelu.

  • 5/5

    Przydatny gadżet do portfela, solidnie wykonany

  • 5/5

    Fajne, prędzej czy później na pewno się przyda. Polecam

  • 5/5

    Przydatny gadżet, praktycznie niezauważalny w portfelu

  • 5/5

    Polecam produkt. Karta przydaje się na co dzień

  • 5/5

    Dobrze wykonana karta, poręczna, przydaje się na co dzień.

  • 4/5

    Gadżet dość fajny na prezent, polecam do codziennego użytku ze względu wielofunkcyjność, bardzo często używam tego narzędzia.Jedyna wada to łatwo tępiące się ostrze.

  • 5/5

    Karta bardzo dobra przydatna do otwierania paczek.

  • 5/5

    Przydatny gadżet w różnych sytuacjach, mieści się w portfelu lub małej kieszeni. Polecam.

  • 4/5

    Nie mam uwag co do jakości wykonania, karta powinna dużo wytrzymać. Jej zaleta w postaci nawleczonej linki może być także wadą, gdyż zwiększa grubość karty na tyle, że jej użycie w portfelu staje się problematyczne.

  • 5/5

    Fajny gadżet na prezent. Szwagrowi się spodobał.

  • 5/5

    Mała rzecz, a tak cieszy! Przydatny gadżet. Plus za etui

  • 5/5

    Noszę zawsze przy sobie - polecam !

  • 5/5

    Przydatny gadżet, trzymam zawsze przy sobie; butelkę otwiera samym przyłożeniem do szyjki

  • 5/5

    towar zgodny z opisem - polecam

  • 5/5

    Super rzecz do portfela, który zawsze mam przy sobie !

  • 5/5

    Solidna karta - przydatna jako EDC

  • 4/5

    Karta dość duża więc chyba będzie poręczna w stosowaniu - jeszcze się nie przydała. Ostrze niezbyt ostre i trochę krótka piła, poza tym ok. Polecam.

  • 5/5

    Praktyczne narzędzie idealne do portfela lub małej apteczki.

  • 5/5

    Wszystko ok

  • 5/5

    wielkosc karty kredytowej w sam raz do kieszeni lub portfela,pakiet przydatnych rzeczy w jednym a cena dodatkowym atutem

  • 5/5

    Tania, Przydatna rzecz

  • 5/5

    Bardzo fajne! Dobrze wykonane i przydatne! Polecam!

  • 5/5

    Jakość świetna,przydatność na 5+ nie zajmuje miejsca w kieszeni praktyczny potrfelik brać inie narzekać!!

    515
  • 5/5

    Jak za tak niską cenę, naprawdę warto!

  • 5/5

    Tania i poręczna.Polecam.

  • 5/5

    Niska cena do EDC jak znalazł.

  • 5/5

    Noszę w portfelu. Kilkukrotnie się przydała. Świetny stosunek ceny do jakości.

  • 5/5

    Produkt zgodny z opisem. Polecam.

  • 5/5

    Karta spełnienia swoją rolę w różnych czynnościach, bardzo poręczna

  • 5/5

    Do EDC jak znalazł

  • 5/5

    Fajny survivalowy gadżet. Polecam.

  • 5/5

    Polecam wszystkim. Zawsze może się okazać że jest bardziej potrzebna niż sądziliśmy przed zakupem.

  • 5/5

    Przydatna rzecz w małych awariach. Wygodnie się nosi w portfelu

  • 5/5

    Rewelacyjny sprzęcik!!Jest ostry, pociąłem nim gałęzie robiąc porządki na cmentarzu.Bardzo polecam

    515
  • 5/5

    Fajny gadżet.

  • 5/5

    Przydatna rzecz, tylko ostrze trzeba było trochę naostrzyć ale poza tym jest super

  • 5/5

    Przydatny drobiazg, mieści się w portfelu kilka razy już się przydał gdy pod ręką brak bardziej zaawansowanych narzędzi

  • 4/5

    przydatny gadżet, krawędź tnąca wymaga naostrzenia, łatwo schodzi czarna farbka, etui takie sobie

  • 5/5

    Niezwykle poreczne i tanie narzedzie w smiesznie niskiej cenie.

  • 5/5

    Kupiłem 2, jedną dałem bratu, bardzo się ucieszył, karta warta tych 10 zł, krawędź tnącą lekko podostrzyłem ale bez przesady, świetnie komponuje się w moim portfelu a jej funkcjonalność sprawia że warto ją nie tylko kupić ale i nosić .Polecam !

    515
  • 5/5

    Karta spisuje swoje zadanie!

  • 5/5

    Świetna rzecz na prezent. Karta wytrzymała przydatna. Polecam

  • 5/5

    Za takie pieniądze Polecam ją każdemu nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać Polecam

  • 5/5

    Za tę cenę można kupić. Wprawdzie traktuję to bardziej jako gadżet, ale wszystkie funkcjonalności działają, więc jeżeli trafi się potrzeba - zda egzamin.

  • 5/5

    fajna przydaśka. Pewnie nie raz uratuje sytuacje.

  • 5/5

    Fajne i tanie narzędzie. Podczas biwaku mam zawsze ze sobą. Polecam.

  • 5/5

    Super ��

  • 4/5

    Fajny gadżet. Niestety prosto z przesyłki ostrze jest dość tępe i trzeba je naostrzyć. Minusem jest też słaby pokrowiec w komplecie ale za tą cenę nie można narzekać.

  • 5/5

    Fajny, przydatny, zgodny z opisem. Polecam

  • 5/5

    Poręczny gadżet, który noszę ze sobą. Polecam

  • 5/5

    Dobra jakość , poręczna wielkość mieści się w portfelu , posiada wszystkie elementy które mogą być potrzebne niekoniecznie przy ekstremalnych wypadach. Testowana niejednokrotnie :)

  • 5/5

    Fajny gadżet w bardzo dobrej cenie

  • 4/5

    Wykonanie może być, choć ostrza przejechałem ostrzałką. Mieści się w portfelu bez problemu, nawet z linką. Przedmiot z grupy tych, co mogą nigdy się nie przydać, więc dobrze, że dało się kupić coś takiego za niewielkie pieniądze.

  • 5/5

    Zgrabny gadżet, czasami się przydaje do drobnych napraw, kilka razy używałem pożyczony teraz mam swój za niecałą 10. Polecam

  • 5/5

    Super rzecz do wyposażenia plecaka na wyprawę. POLECAM !

  • 5/5

    Używam ją do rozgrywek ASG w trudnych warunkach i czasem ekstremalnych warunkach sprawdza się niesamowicie

  • 5/5

    Kupiłem kartę i do tego osełkę TM-SS 8 za 10 zł i karta tnie jak brzytwa. Polecam

  • 4/5

    Przydanty gadżet jedynie do czego można sie doczepić to niezbyt ostra krawędź tnąca.

  • 5/5

    Kartę jakiś czas temu dostałem w prezencie od mojej lepszej połówki, wtedy wydawała mi się zbędnym gadżetem, ale wrzuciłem do portfela. Od tej pory już kilka razy uratowała sytuację, kiedy zabrakło pod ręką lepszych narzędzi. Naprawiła statyw od aparatu, przydała się pod namiotem do prowizorycznej naprawy lampki, otworzyła kilka butelek:) Zdecydowanie lepiej mieć niż nie mieć!

  • 4/5

    Gadżet, który przyda się każdemu w użytku codziennym. Jedyny minus to dość słabo naostrzona krawędź tnąca.

  • 5/5

    za tę cenę na pewno warto kupić

  • 5/5

    Fajny gadżet w bardzo dobrej cenie, polecam.

  • 5/5

    Fajny gadżet w bardzo dobrej cenie.

  • 5/5

    Fajny gadżet zgodny z opisem-polecam

  • 5/5

    Bardzo fajny gadżet, mały, dobrze wykonany i lekki. Polecam!

  • 5/5

    Bardzo użyteczny gadżet. Zajmuje mało miejsca, jest lekka, a bardzo przydatna. Wiele funkcji, które doskonale spełniają swe role. Zdecydowanie polecam. Jakość jak najbardziej na plus.

  • 5/5

    Przydatny gadżet za niewielkie pieniądze. Warto trzymać w portfelu w razie przypadku gdy nie mamy dostępu do lepszych narzędzi.

  • 5/5

    Bardzo użyteczna karta, mieści się bez problemu nawet w mniejszych portfelach. Świetna na prezent.

  • 5/5

    Super gadżet, teść był bardzo zadowolony a i ja ze swojego również 5/5 !

  • 5/5

    super produkt!

  • 5/5

    Dobra karta, sprawdzi się przy wykonywaniu codziennych czynności, jak i wypadów do lasu, pod namiot czy na obóz.

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49