Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

SPRAWDŹ BESTSELLERY
697042201036689298
Dodaj produkt Niezbędnik zestaw sztućców Badger Outdoor Military Steel 4MCS (BO-CS1702403) do porównania
Dodaj produkt Niezbędnik zestaw sztućców Badger Outdoor Military Steel 4MCS (BO-CS1702403) do schowka

Niezbędnik zestaw sztućców Badger Outdoor Military Steel 4MCS (BO-CS1702403)

Ocena: 4.87/5(145 opinii)

Producent:Badger Outdoor

Wysyłka:natychmiast!
Dostawa:Dostawa tylko 3,99 zł!
19,99 
Dodaj produkt Niezbędnik zestaw sztućców Badger Outdoor Military Steel 4MCS (BO-CS1702403) do koszyka
Klub Stałego Klienta
Za zakup tego produktu otrzymasz 1 pkt.
Zamień je na 0,50 zł zniżki! Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Sprawdź szczegóły
Dostępność
Sprawdź dostępność w sklepach
Wybierz sklep
Zadzwoń i zamów
Zadzwoń i zamów: tel:713474749
zamówienia telefoniczne przyjmujemy do godziny 22:00
Opis produktu

Praktyczny wojskowy niezbędnik wykonany ze stali. Świetnie nadaje się do zastosowań survivalowych i campingowych.

W skład zestawu wchodzi:
- nóż,
- widelec,
- łyżka,
- otwieracz do konserw,
- otwieracz do kapsli.

Dane techniczne
Materiał: stal
Waga: 140 g
Długości narzędzi:
- nóż: 16,8 cm
- widelec: 17,5 cm
- łyżka: 18,8 cm
- otwieracz: 11,5 cm
Producent: Badger Outdoor

EAN: 6970422010366

Opinie (145)

145 opiniiOcena: 4.87 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Super do jedzenia na szlaku.

  • 5/5

    Polecam na harcerskie wyprawy

  • 5/5

    Proste, trwałe, tanie. Kupować!

  • 5/5

    Nóż ostry, spokojnie można pojeść kotleta :)

  • 5/5

    Nie krzywiom się dobra jakość sprzydaje się

  • 5/5

    Daje rade w plenerze. Warto!

  • 5/5

    solidny, prosty, fajny niezbędnik

  • 5/5

    Klasyczny i prosty. Niezbędny niezbędnik ;)

  • 5/5

    Klasyczny zestaw, wygodny i poręczny.

  • 4/5

    Dobry zestaw ale dla mnie łyżka za mało wklęsła.

  • 4/5

    Klasyczny zestaw, ma wszystko co potrzebne.

  • 5/5

    Wygodny i poręczny

  • 3/5

    Sztućce są fajne, mocne nie wyginają się, ale niestety wychodzą rdzawe wykwity. Nie były myte w zmywarce.

  • 5/5

    Dobry klasyczny zestaw

  • 5/5

    Wszystko ok. Wygodny i poręczny.

  • 5/5

    Wygodne i praktyczne, polecam.

  • 4/5

    Zestaw spełnia swoje zadanie, dobrej jakości.

  • 5/5

    Praktyczny zestaw, zawsze w plecaku

  • 4/5

    niezbędnik bardzo fajny chociaż nóż jest wyjątkowo tępy a łyżka bardzo płaska co utrudnia wzięcie większej ilości zupy/płynu na nią, drugim minusem jest to, że nóż i część zawierająca otwieracz to dwa oddzielne elementy, dużo lepszym rozwiązaniem jest to z polskiego niezbędnika wojskowego, ponieważ tutaj nóż to płaski kawałek blachy.

  • 5/5

    Praktyczny i dobrze wykonany. Dobrze mieć w ekwipunku.

  • 5/5

    Prosty ale bardzo funkcjonalny zestaw, posiada również otwieracz do puszek i butelek. Jestem zadowolony.

  • 5/5

    Praktyczny zestaw . Wysoka jakość stali (stał nierdzewna) Solidnie wykonany. Polecam

    515
  • 5/5

    Solidne,dobrze wykonane.Polecam

  • 5/5

    Podstawowy zestaw do spożywania posiłków. Wygląda solidnie. Łyżka mogłaby być głębsza. Ta jest trochę wypłaszczona.

  • 5/5

    Super, wytrzymałe, konkretne. Polecam. Uwaga - jest dosyć ciężkie, do zestawu ultra lekkiego odpada.

  • 5/5

    W tej cenie świetne, ciężko coś zarzucić

  • 5/5

    Zestaw zrobiony z solidnego materiału wiec się nie wygina. Niektórzy piszą, że łyżka jest za płytka. Ja bym powiedział ze jest ona trochę za szeroka. Sztućce rysują się o siebie od składania, to chyba mała wada albo jak to się mówi cecha produktu;). Najważniejsze ze spełniają swoją funkcje

  • 5/5

    Fajny zestaw wykonany z grubej blachy, bardzo poręczny. Idealny nie tylko na kemping, ale też do pracy. Polecam

  • 5/5

    dobry, sprawdzony zestaw, kupiłem dla wnuka, jest zadowolony

  • 5/5

    Dobra jakość wykonania, sprawdził się nie raz.

  • 5/5

    Grube, dobrze wykonane.

  • 5/5

    Super zestaw, niewielki, użyteczny i dobrej jakości.

  • 5/5

    Wróciły wspomnienia, sprzed lat.. nie zajmuje dużo miejsca. Mam go na stałe w plecaku. Polecam

  • 4/5

    Łyżka płytka a nóż średnio ostry ale za tę cenę to bardzo dobry zakup. Polecam

  • 5/5

    Porządne sztućce z dobrego materiału

  • 5/5

    Przydatna rzecz na wyjazdy. Polecam

  • 5/5

    Sprawdza się na zasadzkach karpiowych

  • 5/5

    Bardzo dobry zestaw , spełnił swoją funkcję :) Polecam 10/10

  • 4/5

    Łyżka trochę płaska ale nie ma tragedii. Za tą cenę ok.

  • 5/5

    Na plus wykonanie ze stali nierdzewnej a nie aluminium.

  • 5/5

    Polecam, sprawdza się.

  • 5/5

    Przyjemny niezbędnik. Korzystam w pracy.

  • 5/5

    Kupiłem koledze z pracy, bardzo zadowolony i korzysta codziennie, czyli jest ok :)

  • 5/5

    Niezbędnik do każdego plecaka. Polecam

  • 4/5

    Fajnie się spinają. Ten zestaw niech będzie w każdym plecaku. Polecam

  • 5/5

    Solidnie wykonany, upakowany zestaw sztućców. Dobry stosunek jakości do ceny.

  • 5/5

    Świetny, korzystam z niego głównie w pracy do obiadu. Poręczny, nie zajmuje wiele miejsca.

  • 5/5

    Solidnie wykonany, zajmuje niewiele miejsca.

  • 5/5

    Zestaw bardzo wytrzymały, świetnie się sprawuje na kilkudniowych wypadach

  • 5/5

    Super , przydatne :)

  • 5/5

    Przydatny na wyprawie, łyżka nie za duża - w sam raz. Cena niewygórowana.

  • 5/5

    Niezastąpiony podczas wypadów survivalowych jak i poligonów w wojsku :D

  • 5/5

    Super dla moich dzieci na biwaki harcerskie i nie tylko. Polecam

  • 5/5

    Dobry stosunek cena/jakość. Dobra jakość wykonania

  • 5/5

    Używam przez dłuższy czas i sprawdza się jak najbardziej na plus

  • 5/5

    Zdaje egzamin jak to niezbędnik ...strzelać z tego nie będziemy ale warto mieć.

  • 5/5

    Świetny stosunek ceny do jakości. Przydatny komplet, zajmujący w dodatku niewiele miejsca. Niezastąpiony w terenie.

  • 5/5

    Solidna rzecz. Używam codziennie

  • 5/5

    dość dobre wykonanie +cena

  • 5/5

    Porządny produkt warto

  • 5/5

    Dobra jakość,polecam.

  • 5/5

    Niezbędnik sprawdzony wielokrotnie przy biwakowaniu w terenie, wytrzymały, nawet lekki oraz praktyczny i zajmuje niewiele miejsca w plecaku. Taki mały gadżet a cieszy oko i warto go mieć przy sobie w każdych warunkach, bo nie wiadomo kiedy może być potrzebny.

  • 5/5

    Bardzo przydatny zestaw. Przydaje sie na biwaku czy pikniku. Zajmuje malo miejsca

  • 5/5

    Przydatny zestaw.

  • 5/5

    Solidne i tanie.

  • 5/5

    Bardzo przydatne na służbę w terenie, zajmuje mało miejsca.

  • 5/5

    Korzystam na unitarce, sprawdzaja sie

  • 5/5

    Tanie i dobrej jakości - polecam

  • 5/5

    Fajny gadżet na wyjazdy campingowe

  • 5/5

    Bardzo dobre wykonanie. Przydatne w terenie.

  • 5/5

    Świetna rzecz za tak niewielką cenę. Bardzo praktyczny. Używam go na wypady.

  • 5/5

    Świetny, przypomina mi stare dobre czasy!

  • 5/5

    Za taką cenę warto kupić, miałem okazję sprawdzić w terenie. Łyżka ciut za szeroką, widelec oks, Nóż do przytrzymania potrawy na talerzu przydatny, otwieracz do konserw jako awaryjny. Suma sumarum da się zjeść

  • 5/5

    bardzo fajny niezbędnik. dobra jakość, niska cena. dla mnie super

  • 5/5

    Bardzo fajne narzędzia kuchenne zapakowane zapakowane w otwieracz, Całość trzyma się nie wylatuje, za dwie dyszki nie ma co się zastanawiać

  • 5/5

    Bardzo przydatny niezbędnik z otwieraczem do kapsli i puszek. Trzonek trochę płaski, jak by żywcem wycięty z blachy, źle leży w ręce, ale do posiłków w terenie ok. Konkretna, praktyczna rzecz. Polecam.

  • 5/5

    Wysoka jakość, szybka dostawa.

  • 5/5

    jest ok, w dobrej cenie. polecam.

  • 5/5

    Dobry rozmiar sztućców w fajnym organizerze

  • 5/5

    Fajny niezbędnik. Praktyczny, za niewielką cenę.

  • 5/5

    Świetny niezbędnik. Zajmuje mało miejsca i jest wykonany z dobrego materiału. Polecam

  • 5/5

    Mam jeden komplet, super na biwak, czy pod namioty

  • 5/5

    Do plecaka są OK

  • 5/5

    Niezbędnik bardzo fajny przyda się na różne wypady. Polecam

  • 5/5

    praktyczny i wygodny nic więcej nie oczekuje od niezbędnika

  • 4/5

    Niezły zestaw ale łyżka za płaska - nie lubię takich.

  • 5/5

    Niezbędnik sprawdzony w terenie sprawdza się znakomicie zajmuje mało miejsca bardzo poręczny i praktyczny zaleta możliwość rozłożenia na poszczególne elementy nie jak w sporkach lub "scyzorykach"

  • 5/5

    Niezbędnik jest okej, łyżka trochę płaska ale zjeść się da.

  • 5/5

    Bought 2 sets, regular size cutlery but well made and compact!! Excellent

  • 5/5

    Wspomnienie szkolenia podstawowego:) tani i poręczny, nieodłączny element każdej służby i wyjazdu wypoczynkowego. Polecam

  • 5/5

    Jest czym jeść, polecam

  • 5/5

    Super niezbędnik mam go zawsze w trasie i zawsze mi się przydaje , ciężko jest jak kolwiek go uszkodzić.Serdecznie polecam

  • 5/5

    Zestaw jest OK i jest wykorzystywany w codziennym życiu.

  • 5/5

    Bardzo fajny

  • 5/5

    w trasę bardzo przydatna rzecz, polecam

  • 3/5

    niestety aby nóż nadawał się do użytku musimy mu poświęcić sporo czasu na ostrzenie , reszta zestawu ok.

  • 5/5

    Mały dobry niezbędnik.

  • 5/5

    Bardzo pomocny zestaw w terenie, niejednokrotnie uratował sytuację

  • 5/5

    Wszystko ok

  • 5/5

    Polecam. Przydatna rzecz na wyjazd biwak do wojska. Elementy dobrze pasują nie wypadaja. Jakość wykonanie nie jest wysoka ale cena przystępna.

  • 5/5

    Przydatna rzecz podczas wyjazdów, biwaków czy w wojsku. Jakość nie jest wysoka (4/5) ale wystarczająca w porównaniu z cena.

  • 5/5

    dobry niezbędnik, polecam

  • 5/5

    Całkiem niezły niezbędnik. Tani, elementy łatwo się składają. Za taką cenę jak najbardziej polecam.

  • 5/5

    W pełni wyposażony niezbędnik np. na camping lub podobny wyjazd. Mogę napisać, że cena odzwierciedla jakość wykonania. Sama łyżka jest odrobinę za duża. Elementy po złożeniu są dobrze spasowane do siebie.

  • 5/5

    Bardzo dobry niezbędnik na wyjazdy polecam

  • 5/5

    Produkt ok , na grilla i biwaku jak najbardziej polecam choć w co nie których knajpach są sztućce plastikowe które potrafią się łamać , mam na myśli knajpy podczas wypadów .

  • 5/5

    Produkt godny polecenia, spełnia swoje zadania Polecam za tą cenę

  • 5/5

    Solidny i przydatny za niewielkie pieniądze. Polecam.

  • 5/5

    wystarczający zestaw do użytku na biwaku, wszystko co potrzebne w jednym miejscu.

  • 3/5

    Na biwak tak...

  • 5/5

    Porządnie wykonany niezbędnik, nie zawodzi. Idealny na wszelakie wypady.

  • 5/5

    Bardzo dobry produkt

  • 5/5

    Dobra jakość, szybka przesyłka

  • 5/5

    Bardzo dobry niezbędnik polecam

  • 5/5

    Niezbędnik zawsze leży na dnie plecaka. Wygodny i nie 'smakuje' metalem. Godny polecenia

  • 5/5

    Niezbędnik super, 1000x lepszy niż te plastikowe sztućce w racji żywnościowej. Polecam

  • 5/5

    Sprawdził się wiele razy, zdecydowanie polecam

  • 4/5

    Wykonane z blachy niezbyt grubej ale na biwak całkiem fajne i przydatne

  • 5/5

    Wszystko co potrzebne w terenie.

  • 5/5

    Bardzo dobry niezbędnik polecam i pozdrawiam.

  • 5/5

    Prosty,solidny i tani

  • 4/5

    Kompaktowy niezbędnik. Wykonanie ok.

  • 5/5

    Wszystko co potrzebne, aby w komfortowy sposób zjeść coś na biwaku. Dobry stosunek ceny do jakości.

  • 5/5

    Juz drugi komplet kupiony, bardzo dobra jakość i w dodatku za grosze

  • 5/5

    Dobry zestaw mało miejsca zajmuje i się sprawdza na wypadach

  • 5/5

    Świetny set sztućców na wyjazdy/wyprawy, jak i do auta jako backup. Dobrej jakości, polecam.

  • 5/5

    Idealny, zgrabny zestaw outdoor'owy jak i indoor'owy. POLECAM!

  • 5/5

    przydatne na każdym obozie , zajmują mało miejsca , nie "hałasują"

  • 5/5

    W tej cenie nic lepszego nie znajdziecie

  • 5/5

    Bardzo dobry zestaw do plecaka. Zawsze mam go przy sobie. Trochę ciężki ale jest ok. Nóż lepiej nadaje się do smarowania niż np. opinel. Łyżka mieści się do większości jogurtów. Bardzo dobry zestaw. W awaryjnych sytuacjach w pracy mogę zjeść obiad czy przyrządzić sobie kanapki. W duecie z opinelem zestaw do jedzenia na większość okazji w mieście.

  • 5/5

    Wszystko ok!

  • 5/5

    Super jakość w niskiej cenie . Polecam

  • 5/5

    wszystko ok!!

  • 5/5

    Super

  • 5/5

    Świetna obsługa, szybka wysyłka. Polecam zakupy tutaj

  • 5/5

    Bardzo porządnej jakości i za rozsądną cenę.Polecam

  • 5/5

    Solidnie wykonany. Spełnia swoje zadanie. Polecam.

  • 5/5

    Przydatne na każdym biwaku jakość o.k!

  • 5/5

    dobry na wypady samochodem czy pieszo

  • 5/5

    Poprzednie miałem na karabińczyku i dzwoniłem jak św.Mikołaj te są super.

  • 5/5

    Solidne i bardzo funkcjonalne

  • 4/5

    Całkowicie spełniają rolę do której zostały przeznaczone

  • 4/5

    Szkoda, że nie są mniejsze - byłyby bardziej poręczne. Jakoś wykonania ok. Sposób pakowania sprawia, że mogą się rysować, do mnie dotarły delikatnie porysowane ale nie jest to jakoś ważne.

    514
  • 5/5

    Doskonały pomysł na wyprawę terenową, czy do szpitala (tak bywa). Zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż luzem przewożone sztućce (i mniej hałasuje). Cena - rewelacja! Każdy powinien mieć w domu.

  • 4/5

    solidnie wykonane, proste, spełniają zadanie, na biwak, spływ, do lasu w zupełności wystarczą

Warto dokupić
Produkty podobne
zamknij
E-mail Zadzwoń i zamów:
 71 347 47 49