Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Wiatrówka CZ P-09 CO2 GBB 4,5 mm Black (17537)

570784305507928923
Wiatrówka CZ P-09 CO2 GBB 4,5 mm Black (17537)

EAN: 5707843055079

Ocena: 4.8/5 na podstawie 15 ocen

Producent: Action Sport Games

Produkt dostępnyDostępność w sklepach
599,00 649,00 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis
Klub Stałego Klienta Punkty: 59
Możesz wymienić 59 punktów na 29,50 zł zniżki.
Sprawdź szczegóły
Darmowe zwroty, ikona
Darmowe, bezterminowe zwroty!
Sprawdź szczegóły
`
Dodaj produkt Wiatrówka CZ P-09 CO2 GBB 4,5 mm Black (17537) do koszyka
Zadzwoń i zamówtel:713474749
Dodaj produkt Wiatrówka CZ P-09 CO2 GBB 4,5 mm Black (17537) do schowka
Opis produktu

Replika produkcji Action Sport Games wzorowana na modelu CZ P-09. Wiatrówka napędzana jest gazem CO2, a pojemnik z gazem mieści się w rękojeści, tak samo jak magazynek mieszczący 16 sztuk śrutu. Dzięki gwintowanej lufie wiatrówka jest bardzo celna.

Model CZ P-09 może strzelać dwoma rodzajami śrutu - diabolo 4,5 mm oraz kulistymi typu BB 4,5 mm. W wiatrówce można stosować tylko śrut diabolo o płaskim czole.

Ponieważ wiatrówka wykonana została na licencji zakładów w Ceskiej Zbrojovce - posiada wszystkie oznaczenia oryginału, jak i wszystkie manipulatory adekwatnie do palnego pierwowzoru. Każdy egzemplarz zaopatrzony jest również w indywidualny numer seryjny. Realizmu dodaje też bardzo skuteczny system odrzutu zamka przy strzale - tzw Blow-Back.

Pod lufą znajduje się szyna akcesoryjna w standardzie Weaver pozwalająca na zamocowanie oświetlenia taktycznego czy laserowego wskaźnika celu.

Oczywiście celować możemy przy użyciu mechanicznych przyrządów celowniczych - muszki i szczerbinki. Dla lepszego i szybszego celowania na muszce i szczerbince naniesiono białe kropki lepiej widoczne w warunkach słabego oświetlenia lub gdy cel jest ciemny (jak środek tarczy strzelniczej).

Do lufy można dokręcić akcesorium w postaci tłumika dźwięku.

CZ P-09 to nowa generacja wiatrówek będących replikami znanych modeli broni palnej. Dzięki nowemu rozwiązaniu magazynka możemy cieszyć się wysoką celnością i jednocześnie wiernym odwzorowaniem oryginału.

Dane techniczne
Kolor: czarny
Długość: 205 mm
Długość lufy: 94 mm
Napęd: CO2
Amunicja: Śrut diabolo
Kaliber: 4,5 mm
Pojemność magazynka: 16 szt.
Prędkość początkowa: 150 m/s
Waga: 702 g
Producent: CZ, Republika Czeska /ActionSportGames, Dania

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O WIATRÓWKACH:

Dane techniczne

Dane techniczne

StylistykaReplika
Materiał osadyTworzywo sztuczne
Klasa celnościRekreacyjna
OdrzutUmiarkowany
Kaliber4.5  mm
Rodzaj śrutuDiabolo i BB (okrągły)
Energia początkowaPoniżej 17J
Prędkość początkowa150  m/s
NapędCO2 12g
Ilość strzałów z jednostki zasilania60
MagazynekTak
Pojemność magazynka16
Przeładowanie śrutuAutomatyczne
Przyrządy celownicze stałeTak
Możliwość montażu celownika optycznegob/d
Długość całkowita205  mm
Waga0.7  kg
Cechy dodatkoweMetalowy zamek. Możliwość montażu celownika laserowego (szyna Weaver).
Opinie (15)

15 opinii Ocena: 4.8 / 5Dodaj opinię

  • 5/5

    Bardzo dobrze wykonana wiatrówka, dobra moc jak na pistolet. Polecam!

  • 5/5

    Świetna wiatrówka, niezawodna, idealna na rozpoczęcie przygody. Polecam

  • 5/5

    Wiatrówka bardzo fajnie wykonana. Rzeczywiście wierna kopia oryginału. Bardzo dobrze leży w ręce. Mocny odrzut blow back. Wiatrówka bardzo celna na odległość 10m. Trochę oporny spust pomimo systemu Single Action, ale można się przyzwyczaić. Szkoda, że nie można rozebrać zamka, dodało by to jeszcze więcej realizmu. Co do wydajności to spokojnie strzela 4 magazynki (po 16szt.) na jednym naboju CO2. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu.

  • 5/5

    Bardzo dobry zakup. Dobra moc, waga poniżej 1 kg. Polecam!!!

  • 5/5

    Bardzo fajna wiatrówka

  • 5/5

    Bardzo fajna, daje naprawdę dużo frajdy że strzelania. Bardzo dobre wykonanie i jakość do ceny. Polecam

  • 5/5

    Super sprzęt, ma moc i naprawdę celna, polecam.

  • 5/5

    Bardzo fajna wiatrowka, duża moc i relaistyczne strzelanie.

  • 4/5

    Bardzo fajny sprzęt. Znosi trochę na lewo, ale można zawsze wziąć na to poprawkę. Warta polecenia i swojej ceny.

  • 5/5

    Bardzo fajna wiatrówka. Celna, dobrze leży w dłoni. Czuć ją w ręku.

  • 5/5

    Świetny wygląd i wykonanie. 100% satysfakcji z użytkowania. Jeden nabój CO2 spokojnie starcza na 3 magazynki. Bardzo celna - w puszki spokojnie można walić z 15m . Przy strzelaniu bardziej precyzyjnym trzeba brać poprawkę - podobnie jak w powyższej opinii mój egzemplarz również znosi w dół na lewo. Chyba tak są ustawione seryjnie bo na filmie z YT (3:10sek) widziałem podobne skupienie; kwestia przyzwyczajenia w celowaniu i po problemie.

    515
  • 5/5

    Bardzo fajna wiatrówka , Warto polecić :)

  • 4/5

    moc i celność niezłe, odrzut do 30 strzałów konkretny. Polecam gogle ochronne. Gdy słabe ciśnienie CO2 przechodzi w system DA. Minusy - zabezpieczony może czasem wypalić po naciśnięciu spustu, duży minus to brak dodatkowego magazynka w zestawie .

  • 4/5

    Czas realizacji szybki, moc srednia , wykonanie srednie, dobrze lezy w dloni, fajny sie strzela, ogolnie fajna zabawka, produkt godny polecenia. Pozdrawiam

  • 5/5

    Bardzo dobra wiatrowka jest moc dobrze lezy w dloni ,przy strzelaniu bije zawsze w dolny lewy rog tarczy nie wiem czy jest to jakas wada konstrukcyjna ( przy strzelaniu z innych wiatrowek to sie nie zdarza) nie ma regulacji szczerbinki , ale korekta przy celowaniu i jest ok. szkoda ze w zestawie nie ma dodatkowych magazynkow bo jeden to za malo. Ale sprzet godny polecenia.

Warto dokupić
Zestawy

Wiatrówka + 10 nabojów CO2, śrut BB (500 szt.), tarcze sylwetkowe TS-10

628,98 zł678,98 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis
Kupując w zestawie oszczędzasz 20,00 zł

Wiatrówka + strzelecki zestaw startowy, 10 nabojów CO2

618,99 zł688,99 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis

Wiatrówka + 10 nabojów CO2, śrut (500 szt.), śrut BB (500 szt.)

638,98 zł690,99 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis

Wiatrówka + 10 nabojów CO2 + śrut (250 szt.)

620,99 zł670,99 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis

Wiatrówka + 10 nabojów CO2 + śrut (250 szt.) + tarcze sylwetkowe TS-10

630,98 zł680,98 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis

Wiatrówka + 10 nabojów CO2 + śrut (250 szt.) + kabura + okulary strzeleckie

665,98 zł715,98 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis

Wiatrówka + 10 nabojów CO2 + śrut (250 szt.) + tarcze sylwetkowe TS-10 + kabura + okulary strzeleckie

675,97 zł725,97 zł
wysyłka:  natychmiast!Dostawa: Dostawa gratis
Produkty podobne
zamknij
E-mail Ikona Zadzwoń:
71 347 47 00