zamknij
tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Pistolet ASG CZ 75D Compact (15698)

57078430304035701

Producent: Action Sport Games

Ocena: 4.67/5 na podstawie 49 ocen
Produkt dostępny Dostępność w sklepach i czas dostawy
79,99 99.99 zł

Punkty KSK: 7

Raty 0% PayU
Dostawa:
7.99 zł, 
odbiór osobisty: 0,00 zł,  
wysyłka:  natychmiast!
Dodaj produkt Pistolet ASG CZ 75D Compact (15698) do koszyka
Dodaj produkt Pistolet ASG CZ 75D Compact (15698) do schowka
Raty 0% PayU
Dostawa:
7.99 zł, 
odbiór osobisty: 0,00 zł,  
wysyłka:  natychmiast!

Opis produktu



Licencjonowana replika bardzo znanego i popularnego pistoletu CZ 75D Compact produkowanego w oryginale przez zakłady Ceska Zbrojovka.

Pistolet o napędzie sprężynowym generuje prędkość początkową kulki na poziomie 207 FPS. W pistolecie zastosowano szynę akcesoryjną pozwalającą na zamocowanie oświetlenia taktycznego czy celownika laserowego. Ta prosta a zarazem mocna replika może być bardzo ciekawym prezentem nie tylko dla młodego adepta ASG.

Replika posiada wszystkie oznaczenia producenta tak jak oryginalny pistolet.

W zestawie z repliką otrzymujemy podstawowy komplet kulek renomowanej firmy Goldfire (100 sztuk, 0,2 g).

Dane techniczne
Materiał: polimer
Długość lufy: 72,8 mm
Długość całkowita: 185 mm
Waga: 503 g
Kolor: czarny
Średnica lufy: 6 mm
Napęd: sprężynowy
Prędkość początkowa: 207 FPS
Gearbox: standardowy
Rodzaj magazynka: rzędowy
Pojemność magazynka: 13 kulek
Producent: ASG, Dania

Materiały dodatkowe

Dane techniczne

Wzorowany naCZ
NapędSprężynowy
Prędkość wylotowa207  fps
Zasięg celnego strzałuDo 10 m
Rodzaj magazynkaRzędowy
Pojemność magazynka13  kulek
GearboxStandardowy
KorpusPolimer
Długość całkowita185 mm
Waga503  g
Cechy dodatkoweszyna montażowa RIS, możliwość montażu akcesoriów

Opinie (49)

49 opinii Ocena: 4.67 / 5Dodaj opinię

  • 2/5

    Po kilku miesiącach użytkowania mogę realnie ocenić swój egzemplarz. Przy kupnie sugerowałem się ceną i ocenami, lecz jestem zawiedziony. Fajnie to tylko wygląda i leży w dłoni. Działanie systemu Hop Up oceniam bardzo nisko, podobnie z regulacją przyrządów celowniczych i możliwością W MIARĘ celnego strzelania (maks. do 9 m, pomieszczenie, bez zawirowań powietrza). Aby trafić z odległości ok. 6 m muszę mierzyć ok. 20 cm pod cel, a z 9 m jest to ok. 50 cm niżej... Słabo! Jakość wykonania - ok.

    , 

  • 5/5

    Wykonanie bardzo dobre, celność również tylko czasami mi się zaciął

    , 

  • 5/5

    Pistolet jest bardzo dobrze wykonany jakościowo, strzela w miarę celnie, czasami się przytnie kulka ale to jak chyba każdy. Syn bardzo zadowolony

    , 

  • 5/5

    Pistolet bardzo dobry chociaż raz się zaciął i trzeba było zdjąć zamek, ale zajęło to tylko ok. 8 min. Całe wykonanie tego pistoletu jest bardzo zadowalająca nic się nie rusza po prostu miód. Szkoda tylko, że jest taki mały zamek i trzeba dobrze układać dłoń. Ale dam 5/5.

    , 

  • 4/5

    bardzo ladna i ladnie wykonana replika naciaganie raczej ciezkie, trzeba sie troche nameczyc a energia tylko 0.4J przy dobrym naciagnieciu sie nie zacina, jak niedociagniemy to kulka nie wchodzi i przy nastepnym strzale wypadaja 2 kulek 0.12g nie polecam, kupilem gold fire 0.12 slabo z celnoscia i przebiciem, 0.20g z zestawu - tez gold fire duzo lepiej nie mam porownania celnosci ale z 10m da sie tak w 5cm zgrupować - zupelnie wystarcza zeby sobie do tarczy postrzelac polecam ze wzgledu nawyglad

    , 

  • 5/5

    Bardzo dobry pistolet jak za taką cene.

  • 5/5

    Strzela dobrze i celnie.

  • 5/5

    Polecam jako pierwszą replikę Strzela mocno i celnie , hop up działa. Po wystrzeleniu ok. 10 000 kulek się zaczęła zacinać wtedy wystarczy rozkręcić i wyciagnąć kulkę Dobra cena i replika wytrzymała

    , 

  • 5/5

    Dobrze wykonana replika za niedużą cenę

    , 

  • 5/5

    Rewelacyjna jakość wykonania jak na tą półkę cenową ! Strzela też dość mocno. (podstawka nie w komplecie)

    , 

    515
  • 5/5

    Całkiem fajny jakościowo pistolet. Replika super wykonanie. Polecam

    , 

  • 5/5

    Replika przystępna cenowo i dość celna. Polecam dokupić jakąś uniwersalną kaburę, najlepiej zapinaną.

    , 

  • 5/5

    tak.tak,tak swietna polecam-super cena,jakoś wykonania 98/100

    , 

  • 4/5

    Tani, dobry na początek przygody z ASG polecam wszystkim.

  • 4/5

    Pistolet naprawdę super! Dzisiaj właśnie do mnie przyszedł i bardzo wygodnie się nim strzela chodź kilka razy mi się zaciął ale im częściej strzelałem tym mniej miałem z tym problemu.

    , 

  • 5/5

    Dobry jak na tą cenę

    , 

  • 5/5

    Tani, dobry na początek przygody z ASG polecam wszystkim.

    , 

  • 5/5

    Zdecydowanie najlepszej jakości replika z tej pułki cenowej ! Zamek jest metalowy, co rzadko się zdarza w innych pistoletach w tej cenie. Strzela zdecydowanie mocniej od konkurencyjnych pistoletów.

    , 

  • 4/5

    Świetna replika za rozsądną cenę

    , 

  • 5/5

    Naprawdę porządna replika za nieduże pieniądze. Strzela szybko i celnie, jest naprawdę solidna i super leży w dłoni. Jedyne problemy z nią to, że czasami się zacina, ale trzeba tylko poćwiczyć jej ładowanie i nie ma problemu. Polecam!

  • 4/5

    Wyjątkowo dobrze wykonana replika jak na tę cenę. Świetny pomysł na rozpoczęcie doświadczeń z bronią asg. Pistolet zaskakująco celny. Szkoda tylko, że zamek nie blokuję się w tylnej pozycji po wystrzeleniu ostatniej kulki. Polecam. Ps. Bardzo łatwo rozbudować replikę dodatkowymi akcesoriami.

    , 

  • 5/5

    zamówienie zrealizowane bez problemu, bardzo dobry kontakt. Oby tak dalej

    , 

  • 5/5

    Pelna satysfakcja

    , 

  • 5/5

    Pełna satysfakcja. Polecam...

    , 

  • 5/5

    Dobry pistolet za te pieniądze. Dość mocny.

    , 

  • 5/5

    Świetny pistolet na początek przygody z ASG. Celny, tani i wygodny. Mały minus za to że czasami potrafi się zaciąć

    , 

  • 5/5

    Fantastyczny pistolet ! Naprawdę tani, solidny i celny. Bardzo wygodnie trzyma się go w dłoni.

    , 

  • 5/5

    Właśnie go sobie kupiłem i jest "nawet, nawet" jak dla poczatkujacego, zawiodlem sie tylko na slabym mechanizmie przeladowania bo czasem kulki wypadaja zamiast sie naladowac ale przy kilku probach idzie lepiej. Po za tym jedynym mankamentem nie mam watpliwosci ze za taka kase oplaca sie kup[ic ten pistolet.

    , 

  • 4/5

    Bezpiecznik w moim egzemplarzu zepsuł się po około 10 dniach całkiem intensywnego użytkowania. Bardzo fajnym szczegółem jest ruchomy kurek, lecz jest chyba najsłabiej wykonanym elementem klamki. Magazynek raczej średni, przy każdym wyciągnięciu wypada z niego kulka. Pistolet jest całkiem ciężki, konstrukcja sprawia wrażenie raczej solidnej. Strzela elegancko, lecz czasem prowadnica sama nie wraca do pierwotnej pozycji. Do poważnego strzelania kupiłbym co innego, ale jako wypełniacz kabury jest o

    , 

  • 5/5

    Dam 5 gwiazdek bo pistolet strzela rewelacyjnie choć czasem kulka wypada z lufy. Najcelniejszy na 0,20 bo jak włożyłem 0,25 to pocisk został wypluty, nie wystrzelony. Fajny design. BARDZO POLECAM ! KUPOWAĆ PÓKI DOSTĘPNY ! Polimer trwały i nawet po dwóch upadkach na beton niema ani jednej rysy. Zamówiłem w poniedziałek a dotarło w czwartek. Jeszcze raz gorąco POLECAM!

    , 

  • 5/5

    Zdecydowanie Polecam ! Pomyślałem że to taka fajna plastikowa zabawka . A TU PEŁNE ZDZIWKO ! Miłe i duże zaskoczenie ! Za tak małą kasę dostajemy rewelacyjny Bardzo Dobrze wykonany z wysokiej jakości materiałów ,celny , idealnie leżący w dłoni pistolet ASG . Super sprawa i zabawa pełną gębą ! Brać , kupować a nie będziecie żałować !

    , 

  • 5/5

    Jeden z najlepszych pistoletów sprężynowych (jeśli nie najlepszy). Celny (z 10 m powtarzalnie trafia się w puszkę po energetyku). Dobrze leży w dłoni. Dodatkowe duże plusy to regulowany hopup i regulowana w poziomie szczerbinka. Jeśli na upartego szukać minusów to mógłby ważyć więcej. Na ten moment zdecydowany zwycięzca w swojej klasie.

    , 

  • 5/5

    Bardo fajna replika , pistolet dobrze strzela , jest celny no i dobrze leży w dłoni , Polecam.

    , 

  • 4/5

    Bardzo dobrze wykonany, dobrze się trzyma . Jedna wada jak na razie to plastikowy kurek wydaje mi się że pierwsze co moze sie zepsuć to właśnie kurek.

    , 

  • 5/5

    Pistolet świetny dobrze strzela i nie zacina się. Dobry Gant za tą cenę. Jest celny. Jak na S prezynowke ok

    , 

  • 5/5

    Pistolet spełnia moje oczekiwania.

    , 

  • 5/5

    Bardzo dobra replika. Gorąco polecam :)

    , 

  • 5/5

    Pistolet CZ 75D jest bardzo fajnie zrobiony!!! Bardzo dobrze strzela jest celny i całkiem lekki. Polecam serdecznie :)

    , 

  • 5/5

    Właśnie zamówiłem pistolet i mam nadzieję że będzie spełniał moje oczekiwania.

    , 

  • 5/5

    Mi się podoba. Działa bez zarzutu i spełnia moje oczekiwania.

  • 5/5

    Bardzo dobra replika, polecam !

    , 

  • 1/5

    Zepsuł się w ciągu pół roku 2 razy, po gwarancji tak skutecznie, że nie można go używać. Nie polecam.

    , 

  • 4/5

    już go zamówiłem i mam nadzieje że się będzie dobrze sprawował

    , 

  • 5/5

    jak na taką niską cenę pistolet jest wytrzymały i okropnie mocny nie żałuję że go kupiłem a żal mi tych co nawet nie wiedzą co o jest CZ 75 D radzę nie strzelać kulkami szwowymi bo się blokują żałuję że nie kupiłem dodatkowego magazynka

    , 

  • 5/5

    Super, super, super pistolet! Replika wykonana z bardzo mocnego tworzywa, co mi się przydaje, gdyż broń często mi wypada z rąk. ;-) Niechcący strzeliłem sobie w dłoń z kilku milimetrów i bolało, że tak się wyrażę, jak cholera. Do tego bardzo piękna "Cezetka". Przyciąga też fanów Call of Duty Black Ops, gdzie ona występuje tylko nie CZ 75D `Compact, ale CZ 75. Muszę przyznać bez bicia, że też jestem fanem Black Opsa i broni krótkiej, więc dla mnie ta replika to rarytas.

    , 

  • Broń naprawde godna polecenia. Na lżejszych kulkach zasięg jest imponujący a celność bardzo dobra. Można nią dużo zdziałać na polu zmagań. Cena niska a osiągi bardzo dobre. Polecam!

    , 

  • Pistolet wspaniały (brak mi innych słów). POLECAM.

    , 

  • Bardzo fajny pistolet pod każdym względem

    , 

  • Najlepsza wiatrówka krótka jaką zakupiłem, świetny produkt w bardzo przystępnej cenie. Wielka dbałośc o szczegóły, dodatkowo realizmu dodaje waga. Po odpowiednim ustawieniu szczerbinki bardzo celna. Razem z tą wiatrówką polecam zakupic od razu tarczę akrylową, która zapewni zabawę także w domu.

    , 

Warto dokupić

Zestawy

Pistolet + kulki ASG (1000 szt.), okulary strzeleckie

104.98 
Raty 0% PayU
Dostawa:
7.99 zł, 
odbiór osobisty: 0,00 zł,  
wysyłka:  natychmiast!

Pistolet + kulki ASG (1000 szt.), tarcze sylwetkowe TS-10, okulary strzeleckie, smar

129.97 
Raty 0% PayU
Dostawa:
7.99 zł, 
odbiór osobisty: 0,00 zł,  
wysyłka:  natychmiast!

Produkty podobne