tel. 71 347 47 00
Koszyk0Twój koszyk jest pusty.

Koszyk

0

Twój koszyk jest pusty.

Serwis Leatherman - 25 lat gwarancji!

Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami:

 


1. Mój nóż / multitool Leatherman uległ uszkodzeniu / nie działa prawidłowo - jak mogę złożyć reklamację?

- Wyślij  niesprawny produkt wraz z opisem i danymi kontaktowymi na adres:

SERWIS Militaria.pl
ul. Graniczna 8c
54-610 Wrocław

..lub zostaw w jednym z naszych Salonów Firmowych


2. Nie posiadam paragonu, faktury ani innego dowodu zakupu, czy stanowi to problem?

- Nie wymagamy żadnego dowodu zakupu. Wystarczy, że mamy do czynienia z oryginalnym produktem Leatherman i nie minęło 25 lat od daty produkcji.

 
3. Mój Leatherman był prezentem / otrzymałem go jako służbowy ekwipunek / został kupiony w innym kraju / został kupiony w innej firmie niż Militaria.pl / itp. - czy stanowi to problem?

- Nie stanowi to żadnego problemu, realizujemy wszystkie krajowe reklamacje Leatherman bez względu na miejsce/formę pozyskania. Wystarczy, że mamy do czynienia z oryginalnym produktem Leatherman i nie minęło 25 lat od daty produkcji.


4. Mój Leatherman źle funkcjonuje / uległ uszkodzeniu w zakresie X Y Z podczas czynności X Y Z...czy moja reklamacja zostanie uznana?

- Zgodnie z polityką Leatherman naszym priorytetem jest zapewnienie użytkownikowi sprawnego narzędzia przez cały, 25 letni okres gwarancji i w zdecydowanej większości przypadków reklamacje są uznawane. Niżej lista wyjątków:

a) Gwarancja nie obejmuje części wymiennych (końcówki, klipsy, kabury itp),
b) Gwarancja nie obejmuje ostrzenia noży i innych narzędzi,
c) Gwarancja nie obejmuje estetyki narzędzia / normalnych śladów użytkowania,  
d) Gwarancja nie obejmuje uszkodzenia, które nie mogło powstać podczas normalnego, zgodnego z instrukcją użytkowania (np. całkowite zgniecenie lub deformacja w wyniku uderzeń).


5. Czy jeśli konieczna będzie wymiana, to otrzymam nowy egzemplarz w oryginalnym opakowaniu?

- Jeśli wymiana będzie konieczna, otrzymasz egzemplarz w pełni sprawny i nie w gorszym stanie ogólnym niż ten, który reklamowałeś, ale nie będzie to nowy produkt w oryginalnym opakowaniu.


6. Mój uszkodzony Leatherman od dawna nie jest już produkowany, czy mogę go reklamować?


- Oczywiście, jednak jeśli będzie konieczna wymiana całego narzędzia, to będziemy zmuszeni zaproponować odpowiednik z aktualnej oferty Leatherman. Wymianę taką będziemy z Tobą konsultować telefonicznie lub mailowo.


7. Moja reklamacja przedłuża się / nie została uznana / mam zastrzeżenia do pracy serwisu - z kim mogę się kontaktować?

- W razie problemów lub pytań, na które nie znalazłeś tu odpowiedzi, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

tel. (71) 347-47-47
mail:  info@militaria.pl

 

--> Aktualna oferta Leatherman 

zamknij